در مورد نظرسنجی این ،یبی از دادههای داخلی Aspire، یک پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار، بهعلاوه نظرسنجی از 1000 «خالقان متنوع، متفاوت در اندازه مخاطب، پلتفرم اصلی انتخابی، صنعت و موارد دیگر» است. ا،ر سازندگان ،ن آمریکا بودند.
گران تر، اما. اگرچه کار با سازندگان YouTube گرانتر است، اما مارکها باید با آنها کار کنند زیرا این پلتفرم معیارهای تعامل بالایی دارد.
سازندگان به طور متوسط نرخ تعامل 50٪ را دریافت می کنند که با اختلاف زیادی از سایر پلتفرم ها پیشی می گیرد (TikTok و Instagram به ترتیب 3٪ و 2٪ نرخ تعامل داشتند). تعامل در یوتیوب به صورت بازدید، لایک، نظر و اشتراک گذاری تعریف می شد. همچنین:
- فرمت ویدیویی طول،تر یوتیوب به سازندگان اجازه میدهد تا در هر ویدیو عمیقتر در محصولات شما غوطه ور شوند – که مخصوصاً اگر محصولاتی مانند تج،ات فنی یا مبلمان آماده میفروشید که ممکن است به آموزشهای گام به گام نیاز داشته باشند، مفید است.
بر اساس یک نظرسنجی جدید، سازندگان بیشترین درآمد را از مشارکت برندشان در یوتیوب ،ب میکنند – بیشتر از اینستاگرام و تیکتاک.
سازندگان از TikTok ناامید شده اند. همانطور که سال گذشته گزارش دادیم، سازندگان که از میزان دستمزدشان ناامید شده بودند، TikTok را با ادعای ضربه های سلامت روان و فرسودگی ، ، ،د. برخی از سازندگان ادعا ،د که به ازای هر 1000 بازدید ویدیو بین 0.02 تا 0.03 دلار به آنها پرداخت می شود.