جدید در زمین موتورهای جستجو
در طبیعت مشاهده شد. خوشحال بهرو، اولین بار این نشان را در توییتر مشاهده کرد.
علاوه بر این، نشان آبی میتواند به آگهی کمک کند تا از سایر تبلیغاتی که نشان ندارند متمایز شود و به طور بالقوه منجر به نرخ کلیک و تبدیل بیشتر شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. نشانهای تأیید اعتبار میتوانند اعتبار و اعتماد برند را نزد مشتریان بالقوه افزایش دهند. وقتی کاربران نشان آبی را می بینند، می دانند که تبلیغ کننده توسط گوگل تأیید شده است، به این م،ی که تبلیغ کننده شرایط خاصی را برای تبلیغات در پلتفرم برآورده کرده است. این می تواند به کاربران کمک کند تا در کلیک ، بر روی آگهی و احتمال ،ید یا انجام یک اقدام دلخواه دیگر، اطمینان بیشتری داشته باشند.
درباره نویسنده
گوگل در حال آزمایش آی،ها و بر،بهای نشان آبی روی تبلیغات جستجوی خاص برای تبلیغکنندگ، است که توسط Google Ads تأیید شدهاند. بر،ب آبی دارای یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن است. این بخشی از برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده گوگل است و به نظر میرسد که این شرکت اکنون در حال آزمایش استفاده از علامتهای آبی کوچک برای تبلیغکنندگان تأیید شده است.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-testing-verification-badges-394868