نرخ تبدیل Google Ads کاهش می یابد، هزینه هر سرنخ در سال 2023 افزایش می یابد

صنایع با کمترین میانگین نرخ تبدیل:

  • پوشاک، مد و جواهرات: 1.57٪
  • مبلمان: 2.57٪
  • مشاور املاک: 2.88٪

صنایع با بالاترین نرخ تبدیل:

  • حیوانات و حیوانات خانگی: 13.41%
  • پزشکان و جراحان: 13.12٪
  • تعمیر، سرویس و قطعات خودرو: 12.61 درصد.

CTR: 6.11%. بر اساس این گزارش، CTR برای همه صنایع به جز دو مورد افزایش یافته است. فقط خدمات بازرگ، و صنایع صنعتی و تجاری کاهش یافتند، اما WordStream خاطرنشان کرد که این موارد به اندازه افزایشی که سایر صنایع با آن مواجه بودند، قابل توجه نبودند.

صنایع با بالاترین CPL:

  • شغل و شغل: 132.95 دلار
  • وکلا و خدمات حقوقی: 111.05 دلار
  • مبلمان: 108.85 دلار

در مورد داده ها در مجموع 17253 کمپین تبلیغاتی جستجوی مستقر در ایالات متحده در 23 صنعت که بین 1 آوریل 2022 و 31 مارس 2023 اجرا می شوند، تجزیه و تحلیل شدند. معیارهای تبلیغات جستجو بر اساس Google Ads 80٪ و همچنین Microsoft Ads (20٪) است.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-bechmarks-2023-conversions-cpl-ctr-cpc-422832

صنایع با بالاترین هزینه به ازای هر کلیک:

  • وکلا و خدمات حقوقی: 9.21 دلار
  • دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی: 6.69 دلار
  • بهسازی خانه و خانه: 6.55 دلار

نرخ تبدیل تبلیغات جستجوی پولی تقریباً در تمام صنایع سال به سال کاهش یافته است. در همین حال، هزینه تولید سرنخ از طریق تبلیغات جستجو همچنان در حال افزایش است، اگرچه نه به شدت سال های گذشته.

چرا ما اهمیت می دهیم. خوب است بد،د که آیا در جستجوی پولی بهتر یا بدتر از رقبای خود عمل می کنید تا بتو،د نتایج بهتری را با هزینه کمتر بهینه کنید. مثل همیشه، در PPC، شما می خواهید همیشه تلاش کنید تا بهتر از حد متوسط ​​باشید.

CPC: 4.22 دلار. CPC برای 14 صنعت افزایش، برای 8 صنعت کاهش یافت و در پوشاک، مد و جواهرات ثابت ماند.

صنایع با کمترین CPC:

  • هنر و سرگرمی: 1.55 دلار
  • مشاور املاک: 1.55 دلار
  • مسافرت رفتن: 1.63 دلار

CPL: 53.52 دلار. تنها دو صنعتی که شاهد کاهش CPL بودند، فروش خودرو (-8.6٪) و زیبایی و مراقبت شخصی (-3.9٪) بودند.

  • WordStream گزارش داد که 91 درصد صنایع شاهد افزایش CPL و همچنین کاهش نرخ تبدیل بوده اند.

می‌تو،د در WordStream به داده‌های YoY عمیق‌تر بپردازید معیارهای Google Ads 2023: روندها و اطلاعات کلیدی برای هر صنعت.

صنایع با کمترین نرخ کلیک:

  • وکلا و خدمات حقوقی: 4.76٪
  • بهسازی خانه و خانه: 4.80٪
  • خدمات شغلی: 5.11 درصد.

این بر اساس گزارش معیار تبلیغات جستجوی جدید 2023 از WordStream LocalIQ است. داده‌های مربوط به میانگین نرخ تبدیل، هزینه هر سرنخ (CPL)، نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) را در مقایسه با سال 2022 ارائه می‌کند.

معیارهای تبلیغات جستجوی 2023. در اینجا داده ها به تفکیک دسته بندی شده است:

جستجوی معیارهای تبلیغاتی 2023

صنایع با بالاترین نرخ کلیک:

  • هنر و سرگرمی: 11.78٪
  • ورزش و تفریح: 10.53٪
  • مسافرت رفتن: 10.03٪.

نرخ تبدیل: 7.04%. فقط دو صنعت (زیبایی و مراقبت شخصی، آموزش و آموزش) از کاهش نرخ تبدیل از طریق تبلیغات جستجو اجتناب ،د. WordStream گزارش داد که برخی از کاهش ها قابل توجه بوده است (به ،وان مثال، هنر و سرگرمی 36.2٪ نسبت به سال قبل و پوشاک، مد و جواهرات 34.9٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است).

صنایع با کمترین CPL:

  • تعمیرات، خدمات و قطعات خودرو: 21.12 دلار
  • حیوانات و حیوانات خانگی: 23.57 دلار
  • ،ید، کل،یون و هدایا: در 31.50 دلار

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است