نحوه پیشرفت شغلی در SEM: 9 ویژگی برای استاد شدن


این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه بازاریاب‌های مشتاق جستجو می‌توانند از طریق عملکرد شغلی تسریع شده و اطلاع‌رس، فعالانه، شغل خود را ارتقا دهند.

بهترین مسیر برای پیشرفت شغلی SEM شامل موارد زیر است:

  • ارائه اجرای ستارگان و مدیریت وظایف.
  • ارائه کمک های باورن،ی به تیم شما.
  • مالکیت پروژه ها در هر اندازه ای.

سعی کنید 9 ویژگی زیر را مثال بزنید، و در مسیر خود به سمت یک حرفه بازاریابی جستجوی پر رونق خواهید بود.

ارائه نتایج درخشان

افرادی که رویکردی فعالانه به نقش خود دارند سریعتر رشد می کنند.

در ا،ر تیم های SEM، لیست بی پای، از وظایف وجود دارد، و هر،ی که وارد تیم شود و شروع به فعالیت کند، مورد توجه و ارتقاء قرار می گیرد.

در اینجا نحوه رساندن بهترین خود به موقعیت روزانه و انجام کارهای برجسته آورده شده است.

1. بدون نقص در حساب ها اجرا کنید

SEM پیچیده است. در طول هر راه اندازی کمپین باید صدها تفاوت ظریف را در نظر بگیرید. کلیک نادرست روی دکمه رادیویی در Google Ads می تواند باعث خطای با تأثیرات منفی قابل توجهی شود.

اجرای بی عیب و نقص زم، که در اولین نقش خود در SEM قرار می گیرید توجه تدریجی را به خود جلب می کند. اشتباهات فورا مورد توجه قرار می گیرند، که بهترین راه برای قرار گرفتن در رادار مدیر شما نیست.

SEM سریع است. هر روز وظایف متعددی برای تکمیل خواهید داشت. خود را از تحت فشار قرار دادن برای اجرای بیشتر از آنچه که راحت هستید، نگه دارید. وقتی احساس می کنید عجله دارید، بدون شک اشتباهات وارد کار شما می شوند.

2. وظایف و ضرب الاجل ها را بی امان مدیریت کنید

انجام کارهای روزانه و هفتگی بسیار مهم است. اعضای تیم و مشتریان برای تکمیل کار به موقع به شما وابسته هستند.

علاوه بر این، مسئولیت پذیری در قبال حجم کاری خود باعث ایجاد اعتماد به نفس در عملکرد کلی شما می شود.

هر روز را با مرور اولویت های اصلی خود شروع کنید. سپس، هر روز را با تعیین اولویت های خود برای صبح روز بعد به پایان برس،د. این فرآیند به طور قابل توجهی بر بهره وری، سلامت روان و استرس شما تأثیر می گذارد.

همچنین، هر روز زمان من،ی را برای هر پروژه تعیین کنید. اولویت بندی کارها و اختصاص زمان کافی برای هر پروژه تضمین می کند که می تو،د بدون نقص اجرا کنید.

3. اه، و نقاط عطف بلند مدت را دنبال کنید

مالک توسعه خود باشید. برای تعیین اه، و نقاط عطف برای سه یا شش ماه آینده با مدیر خود همکاری کنید. برای ایجاد اه، برای حمایت از تیم خود، پیشبرد مسئولیت های خود و توسعه مهارت های خود با یکدیگر همکاری کنید.

برای حفظ اه، بلند مدت خود به مدیر خود متکی نباشید. به راحتی به دلیل نیازهای فوری که هر روز ایجاد می شود، برنامه های بلندمدت خود را فراموش کنید.

در عوض، با ارائه به‌روزرس،‌های منظم در مورد پیشرفت هدف خود، فعال باشید. مدیر شما زم، از آن قدرد، خواهد کرد که توسعه خود را در دست بگیرید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


یک مشارکت کننده باورن،ی بودن

یک عضو استثنایی تیم ،ی است که فعالانه به تیم خود کمک می کند.

اعضای تیم عالی به همه افراد گروه خود کمک می کنند تا برنده شوند. به خاطر داشته باشید – وقتی تیم برنده می شود، شما هم برنده می شوید.

4. آموزش/مربی اعضای تیم جوان

اگر تجربه و در دسترس بودن برای راهنمایی اعضای تیم جوان را دارید، آن را دنبال کنید. از طرف دیگر، می تو،د یک مربی در شرکت خود برای خود پیدا کنید.

منتورینگ می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را به منتی ارائه کند و به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید. ارائه راهنمایی و بینش شما را وادار می کند که افکار و دیدگاه خود را روشن کنید.

اگر به برنامه راهنمایی رسمی دسترسی ندارید، می تو،د درخواست کنید که یکی را تشکیل دهید.

5. یک جریان ثابت از ایده های نوآورانه به ارمغان بیاورید

نوآوری کار همه است. شما می تو،د ایده های جدید و خلاقانه را در هر مرحله شغلی به تیم خود بیاورید.

علاوه بر این، مدیر و تیم شما از ،ی که به طور فعال مشکلات را حل می کند و فرآیندها را بهبود می بخشد قدرد، می کند.

اگر در نقطه متفاوتی از ارائه پیشنهادهای استراتژی جدید به مشتریان یا مدیران سطح C در سازمان خود هستید، باید آنچه را که در دسترس است هدف قرار دهید.

ایده های فرآیندی جدید را برای تیم خود مطرح کنید. استراتژی های جدید کمپین را به مدیر خود پیشنهاد دهید. به دنبال راه های جدید و بهتر برای کمک به تیم و ارائه راه حل باشید.

6. پیشنهاد بررسی حساب های تیم های دیگر

یادگیری یک خیابان دو طرفه است. اگر در یک آژانس کار می کنید، می تو،د پیشنهاد دهید حساب های گروه های مختلف را بررسی کنید.

تیم های حساب از دیدگاه شخص ثالث سود می برند. می تو،د زمینه های فرصت یا مشکلات احتمالی را در یک حساب کشف کنید. ارائه نظرات حساب کاربری کمکی عالی به ذهنیت متمرکز بر تیم است.

همچنین، احتمالاً در این فرآیند از تیم های دیگر یاد خواهید گرفت. می‌تو،د استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را ببینید که قبلاً هنوز آنها را امتحان نکرده‌اید.

پیشنهاد بررسی حساب‌ها می‌تواند به باز ، دیدگاه‌های جدیدی کمک کند که می‌تو،د به تیم خود بازگرد،د.

گرفتن مالکیت

وقتی اعضای تیم برای رهبری پروژه ها قدم بردارند، مدیران متوجه خواهند شد. هر زم، که ممکن بود، تیمالکیت پروژه ها با هر اندازه

نشان دهید که میل به مالکیت و توانایی مدیریت دارید.

7. بخواهید یک پروژه جدید را رهبری کنید

مالکیت یک پروژه به اشکال مختلفی اتفاق می افتد.

به ،وان مثال، می تو،د پیشنهاد دهید که مشکل گزارش یا ردیابی را حل کنید. علاوه بر این، می‌تو،د فرآیند جدیدی را برای ساده‌سازی یا بهبود همکاری پیشنهاد دهید.

این رفتار نشان می دهد که می خواهید مسائل را حل کنید. داشتن مالکیت در هر اندازه نشان می دهد که شما فعال هستید و نگرش مثبتی نسبت به یافتن راه های جدید کار دارید.

وقتی به حرفه خود فکر می کنید، قدرت پیشگامی و مالکیت را دست کم نگیرید.

8. درک جامعی از ،ب و کار خود به دست آورید

اگر در داخل شرکت هستید، این بدان م،است که درباره استراتژی شرکت خود بیشتر بد،د.

این به این م،ی است که اگر در آژانس هستید، به دنبال اطلاعات اضافی در مورد تجارت مشتری خود باشید.

شما بهتر می‌د،د ،ب‌وکاری که تبلیغ می‌کنید و اینکه چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال باعث رشد می‌شود.

می‌تو،د Google Alerts را برای ،ب و کار خود یا مشتری خود تنظیم کنید.

در صورت امکان، می تو،د در تماس های درآمد سه ماهه شرکت کنید. همچنین می تو،د در خبرنامه های بازاریابی مشتری یا سایر نشریات مش، شوید.

9. ارائه استراتژی به اعضای ارشد تیم

ممکن است نتو،د به مشتریان، مشتریان احتمالی یا مدیران سطح C شرکت خود ارائه دهید. با این حال، هنوز هم می تو،د تجربه ارائه ارزشمندی را در محیط موجود خود به دست آورید.

می‌تو،د پروژه‌هایی را که مالک آن هستید (به نکته بالا نگاه کنید) بردارید و یافته‌های خود را به اعضای ارشد تیم ارائه دهید.

در راستای موارد فوق، می تو،د یافته های سطح بالا در مورد ،ب و کار/مشتری خود را به تیم خود ارائه دهید. این ارائه ها می توانند کم استرس اما از نظر تجربه بازده بالایی داشته باشند.

مسیر رشد حرفه SEM شما

این ایده ها به ارتقای سطح مشارکت شما در نقش فعلی کمک می کند.

در نظر بگیرید که چگونه می تو،د اجرای و مدیریت وظایف خیره کننده، کمک های باورن،ی به تیم خود و مالکیت پروژه ها با هر اندازه ای را به ارمغان بیاورید.

مجموعه کتاب‌های راهنما شغلی SEM نکات و توصیه‌هایی را که باید بد،د برای شروع و هدایت شغلی در بازاریابی جستجو را پوشش می‌دهد.

مقاله اول، «کتاب بازی شغلی SEM: مروری بر صنعت در حال رشد»، نقش‌هایی را در بازاریابی جستجو معرفی کرد. مورد دوم، «چگونه در نقش‌های فعلی و آینده SEM خود برتر باشید»، راه‌هایی را برای به دست آوردن فرصت‌های یادگیری برای ایجاد حرفه‌تان مورد بحث قرار می‌دهد.

در آ،ین ،مت از این مجموعه، مجموعه مهارت‌های اصلی را برای پیشبرد حرفه SEM شما بررسی خواهیم کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

جوزف کرشباوم

جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاه‌های جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day” است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.


منبع: https://searchengineland.com/advance-sem-career-attributes-390002

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است