برای چه ،ی محتوا تولید می کنید؟ قبل از تهیه بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود باید این را بد،د.
آشپزخانه
- “آشپزهای الهام بخش و خانه های مغذی از طریق دستور العمل های روزانه، نکات، طراحی آشپزخانه، و راهنمای ،ید.”
شما فقط برای افزایش سرنخ ها یا به دست آوردن ترافیک بیشتر محتوا تولید نمی کنید، بلکه محتوایی ایجاد می کنید تا به یک نوع خاص از افراد کمک کنید تا با ،یب منحصر به فرد دانش و تخصص برند شما به یک هدف خاص برسند.
برای برخی از این افراد، پرورش کافی و تجربیات مثبت با محتوای شما ممکن است در نهایت منجر به تبدیل شدن آنها به مشتریان شما شود. این کاری است که بازاریابی محتوا انجام می دهد – اما این هدف بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما نیست.
بی،ه مأموریت بازاریابی محتوا می تواند به ،وان بنر یا چراغ راهنمایی باشد که تیم شما از آن پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که هر اقدامی که به نام محتوای خود انجام می دهید به ارزش های برند شما و مخاطبان شما صادق است.
و هنگامی که ماموریت محتوای خود را یادداشت می کنید و آن را با تیم خود به اشتراک می گذارید، این یک عامل متحد است که به هر کاری که انجام می دهید هدف بیشتری می دهد.
فروم باز
- “بینش، الهام، و ارتباطات برای رشد ،ب و کار شما.”
فرمت های دیگر را نیز فراتر از وبلاگ ها در نظر بگیرید. فیلم های. پاد،ت ها تحقیق اصلی مصاحبه با کارشناسان.
این بخش مهمی از متن است که باید استراتژی محتوای شما را ارتقا دهد.
ایجاد یک بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا، کلید ایجاد یک استراتژی محتوا است. و بدون یک استراتژی محتوا، تلاشهای محتوایی شما به احتمال زیاد کاهش مییابد.
NerdWallet
- میلیونها نفر برای یافتن بهترین کارتهای اعتباری، افزایش امتیاز اعتباری، دریافت وام مسکن عالی و موارد دیگر به Nerds مراجعه میکنند.
با در دست داشتن یک سند، شما باید چیزی اساسی برای ارجاع و دنبال ، داشته باشید، مجموعه ای از دستورالعمل های توافق شده در مقابل اندیشه از آن استراتژی که بدون شکل یا عملکرد در اطراف شناور است.
نیازی به گفتن نیست، این واقعا مهم است که بد،د چگونه این بی،ه ماموریت ویژه را ایجاد کنید. ساختن آن باید یکی از اولین کارهایی باشد که هنگام ایجاد یک استراتژی محتوا انجام می دهید.
این عبارت به این سوال پاسخ می دهد: می خواهید بازاریابی محتوای شما به طور کلی برای ،ب و کار و مخاطبان خود به چه چیزی برسد؟
- با چه نوع محتوایی (قالب + موضوعات) شناخته خواهید شد؟
- چرا این محتوا را ایجاد می کنید؟
- چه سودی برای مخاطبان شما خواهد داشت؟
بیایید به تمام جزئیات شیرجه بزنیم.
بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا چیست؟
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/content-marketing-mission-statement-395089
پست های وبلاگ داده شده است، اما آن ها چه شکلی خواهند داشت؟ نکات و توصیه ها؟ راهنماهای مفید؟ آموزش های گام به گام؟ ایده و الهام؟ داستان ها؟
بزرگترین مزیت(های) را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهید. در نظر بگیرید که چه چیزی محتوای شما را متفاوت از آنچه در حال حاضر موجود است می کند و چگونه ارزش متفاوتی ارائه می دهید.
تا 78% از بازاریاب، که بازاریابی خود را گزارش ،د بسیار موفق بود همچنین طبق نظرسنجی Semrush، یک استراتژی محتوای مستند گزارش شده است.

در اینجا فرمولی برای نحوه بیان ماموریت بازاریابی محتوای خود آورده شده است:
- ما کمک می کنیم [audience] با ارائه [type of content] برای کمک به آنها [goal they want to achieve/benefit].
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.