نحوه نوشتن بیانیه ماموریت بازاریابی محتوا

برای چه ،ی محتوا تولید می کنید؟ قبل از تهیه بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود باید این را بد،د.

آشپزخانه

  • “آشپزهای الهام بخش و خانه های مغذی از طریق دستور العمل های روزانه، نکات، طراحی آشپزخانه، و راهنمای ،ید.”

شما فقط برای افزایش سرنخ ها یا به دست آوردن ترافیک بیشتر محتوا تولید نمی کنید، بلکه محتوایی ایجاد می کنید تا به یک نوع خاص از افراد کمک کنید تا با ،یب منحصر به فرد دانش و تخصص برند شما به یک هدف خاص برسند.

برای برخی از این افراد، پرورش کافی و تجربیات مثبت با محتوای شما ممکن است در نهایت منجر به تبدیل شدن آنها به مشتریان شما شود. این کاری است که بازاریابی محتوا انجام می دهد – اما این هدف بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما نیست.

بی،ه مأموریت بازاریابی محتوا می تواند به ،وان بنر یا چراغ راهنمایی باشد که تیم شما از آن پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که هر اقدامی که به نام محتوای خود انجام می دهید به ارزش های برند شما و مخاطبان شما صادق است.

و هنگامی که ماموریت محتوای خود را یادداشت می کنید و آن را با تیم خود به اشتراک می گذارید، این یک عامل متحد است که به هر کاری که انجام می دهید هدف بیشتری می دهد.

فروم باز

  • “بینش، الهام، و ارتباطات برای رشد ،ب و کار شما.”

فرمت های دیگر را نیز فراتر از وبلاگ ها در نظر بگیرید. فیلم های. پاد،ت ها تحقیق اصلی مصاحبه با کارشناسان.

این بخش مهمی از متن است که باید استراتژی محتوای شما را ارتقا دهد.

ایجاد یک بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا، کلید ایجاد یک استراتژی محتوا است. و بدون یک استراتژی محتوا، تلاش‌های محتوایی شما به احتمال زیاد کاهش می‌یابد.

NerdWallet

  • میلیون‌ها نفر برای یافتن بهترین کارت‌های اعتباری، افزایش امتیاز اعتباری، دریافت وام مسکن عالی و موارد دیگر به Nerds مراجعه می‌کنند.

با در دست داشتن یک سند، شما باید چیزی اساسی برای ارجاع و دنبال ، داشته باشید، مجموعه ای از دستورالعمل های توافق شده در مقابل اندیشه از آن استراتژی که بدون شکل یا عملکرد در اطراف شناور است.

نیازی به گفتن نیست، این واقعا مهم است که بد،د چگونه این بی،ه ماموریت ویژه را ایجاد کنید. ساختن آن باید یکی از اولین کارهایی باشد که هنگام ایجاد یک استراتژی محتوا انجام می دهید.

این عبارت به این سوال پاسخ می دهد: می خواهید بازاریابی محتوای شما به طور کلی برای ،ب و کار و مخاطبان خود به چه چیزی برسد؟

  • با چه نوع محتوایی (قالب + موضوعات) شناخته خواهید شد؟
  • چرا این محتوا را ایجاد می کنید؟
  • چه سودی برای مخاطبان شما خواهد داشت؟

بیایید به تمام جزئیات شیرجه بزنیم.

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا چیست؟

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/content-marketing-mission-statement-395089

پست های وبلاگ داده شده است، اما آن ها چه شکلی خواهند داشت؟ نکات و توصیه ها؟ راهنماهای مفید؟ آموزش های گام به گام؟ ایده و الهام؟ داستان ها؟

بزرگترین مزیت(های) را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهید. در نظر بگیرید که چه چیزی محتوای شما را متفاوت از آنچه در حال حاضر موجود است می کند و چگونه ارزش متفاوتی ارائه می دهید.

تا 78% از بازاریاب، که بازاریابی خود را گزارش ،د بسیار موفق بود همچنین طبق نظرسنجی Semrush، یک استراتژی محتوای مستند گزارش شده است.

استراتژی بازاریابی محتوای مستند

در اینجا فرمولی برای نحوه بیان ماموریت بازاریابی محتوای خود آورده شده است:

  • ما کمک می کنیم [audience] با ارائه [type of content] برای کمک به آنها [goal they want to achieve/benefit].

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


شما در مورد بی،ه ماموریت تجاری شنیده اید – اما آیا در مورد بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا نیز شنیده اید؟

به ،وان مثال، “ما با ارائه نکات و توصیه های مالی روشنگرانه به کارآفرینان مشاغل کوچک کمک می کنیم تا به آنها کمک کنیم تجارت خود را بهتر مدیریت کنند و به رویاهای شغلی خود برسند.”


بررسی ،ب و کار هاروارد

  • “ایده های جدید و توصیه های ک،یک در مورد استراتژی، نوآوری و رهبری را برای رهبران جه، از بهترین کارشناسان تجارت و مدیریت در جهان بیابید.”

سه جزء اصلی برای نوشتن بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا وجود دارد: مخاطب هدف، حوزه موضوع و مزایا.

1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

به طور خلاصه، اینها افرادی هستند که بیشترین ارزش و سود را از محتوای شما خواهند داشت.

پس از اینکه حوزه های موضوعی خود را محدود کردید، باید قالب های اصلی محتوایی را که روی آنها تمرکز می کنید نیز مشخص کنید. این نشان می دهد که چگونه اطلاعات مورد نظر مخاطبان خود را ارائه می دهید.

“مستند” فقط به م،ای “در جایی نوشته شده” است. این تمایز مهم است. شما می تو،د تمام روز در مورد استراتژی صحبت کنید، اما ضبط آن آن را واقعی و واقعی می کند.

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما یک جمله راهنما است که به تلاش های محتوای شما هدف عمیق تری می دهد.

حول ماموریت محتوای خود جمع شوید، در هنگام ساختن استراتژی محتوای خود به آن تکیه کنید و با ایجاد محتوا و اجرای طرح خود به آن بازگردید. به ،ه خود، شما را به سمت نتایجی که می خواهید راهنمایی می کند.

در مرحله بعد، مشخص کنید چه اطلاعاتی را در محتوای خود به اشتراک خواهید گذاشت.

نقطه تلاقی تخصص برند (،یب منحصربه‌فرد شما از دانش + تجربه) و آنچه مخاطبان شما می‌خواهند، نقطه شیرینی برای یافتن است:

  • تخصص برند: چی می فروشی؟ چرا صلاحیت فروش آن را دارید؟ چه دانش/تجربه ای در مورد آنچه می فروشید دارید که شما را متمایز می کند؟ چه موضوعاتی با آنچه می فروشید مرتبط است؟ کدام یک از این موضوعات را به ،وان یک برند بیشتر دوست دارید و با ارزش های خود همسو هستید؟
  • آنچه مخاطب شما می خواهد: مخاطبان شما می خواهند در حوزه(های) موضوع شما بدانند؟ آنها با چه مشکلات و سوالاتی درگیر هستند؟ آنها برای رسیدن به اه، خود چه چیزی باید یاد بگیرند؟ چه شکاف های دانشی دارند؟

برای مثال، نام تجاری من از طریق محتوا از طریق پست‌های وبلاگ هفتگی، ،مت‌های پاد،ت دو هفته‌ای و ویدیوهای دو هفته‌ای ارزش ارائه می‌کند.

3. توضیح دهید که چگونه با استفاده از محتوا به مخاطبان خود کمک می کنید

به چند مثال واقعی نیاز دارید که نشان دهد چگونه سایر برندها بی،ه های ماموریت محتوای خود را ایجاد کرده اند؟ در اینجا به هفت مورد از آنها اشاره می کنیم.

وقت آن است که موارد 1 و 2 را با هم ،یب کنید تا بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود را بسازید.

و اگر در مورد تفاوت بین بی،ه ماموریت تجاری خود و بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود گیج شده اید، به این روش فکر کنید:

کانوا

  • “با مقالات و منابع عمیق Canva به اه، طراحی خود برسید.”

تشریح بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما به تلاش های محتوایی شما هدف بیشتری می دهد. این شما را به سمت مسیر خاصی سوق می دهد که با اه، شما و تأثیری که می خواهید ایجاد کنید همسو باشد.

و هنگامی که آن بی،ه ماموریت را بنویسید، تبدیل به یک دستورالعمل محکم، مش، و مورد توافق می شود که کل تیم شما می تواند از آن پیروی کند و در اطراف آن متحد شود.

نحوه نوشتن بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا در 3 مرحله

آنها ،وما افرادی نیستند که می دانند محصول یا خدمات شما وجود دارد یا نیاز مبرمی دارند. در عوض، مخاطبان محتوای شما شامل افرادی با نیازهای اطلاعاتی که می تو،د برآورده کنید. آنها افرادی هستند که برند شما می تواند با دانش تخصصی به شما کمک کند.

بنابراین، هنگامی که به مخاطبان خود فکر می کنید، تمرکز آن بر این باشد که چه ،ی به محتوای شما نیاز دارد و چه ،ی تخصص منحصر به فرد برند شما را از دست داده است.

2. حوزه‌های موضوعی و قالب‌های محتوای تمرکز خود را پیدا کنید

آپارتمان درم،

  • “سبک زندگی و طراحی داخلی جامعه به اشتراک گذاری درس های طراحی، DIY چگونه باید، راهنمای ،ید و مشاوره تخصصی برای ایجاد یک خانه شاد و زیبا.”

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود را با اطمینان بنویسید

به طور خلاصه، بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما هدف کلی بازاریابی محتوای شما را مشخص می کند. (بدون این هدف، استراتژی شما بی هدف خواهد بود.) می تواند راهنمایی کند:

  • انواع محتوایی که ایجاد می کنید.
  • انواع داستان هایی که می گویید.
  • اه، شما برای بازاریابی محتوا

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا بی،ه کوتاهی است که کلیات را توصیف می کند هدف از تلاش ها و فعالیت های بازاریابی محتوای شما.

چگونه به مخاطبان منحصر به فرد خود با محتوای منحصر به فرد خود کمک می کنید؟ خواننده بالقوه شما از اطلاعاتی که ارائه می دهید چه مزایایی خواهد داشت؟

بی،ه ماموریت تجاری شما دلیل وجود برند شما را توضیح می دهد. بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما توضیح می دهد که چرا در حال انجام بازاریابی محتوا هستید.

چرا باید بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟

WordStream

  • “WordStream منبع اصلی شما برای نکات و استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید، رشد کنید و موفق شوید.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است