ا،ر بازاریابان PPC و جستجو مشغول تبلیغات گوگل هستند و زمان، بودجه یا تمایلی برای کارکرد تبلیغات مایکروسافت ندارند. حتی برای ،، که این کار را می کنند، پاداش همیشه ارزش تلاش را ندارد.
چگونه مید،د که یکی از حسابهایی هستید که ج،ی پر از فرصتها در انتظار مایکروسافت است؟ سوئیچ را چگونه می سازید؟
این مقاله شامل موارد زیر خواهد شد:
- چه چیزی در تبلیغات مایکروسافت مانند تبلیغات گوگل است.
- کدام عملکردها متفاوت هستند و چگونه باید آنها را مدیریت کنید.
- نحوه وارد ، حساب Google Ads خود به مایکروسافت
- چه زم، بد،م زمان آزمایش مایکروسافت فرا رسیده است.
شباهت های عملکردی: در مایکروسافت و گوگل ادز ی،ان است؟
از نظر عملکرد، شباهت های زیادی بین این دو پلتفرم وجود دارد.
مایکروسافت بیشتر پلتفرم تبلیغاتی خود را بر اساس آنچه گوگل ساخته است، مدلسازی کرده است، که برای هر ،ی که کمپین های جستجو را مدیریت می کند، به خوبی کار می کند.
این بدان م،ی است که شما مجبور نیستید یک نرم افزار دوم را به طور کامل یاد بگیرید و همچنان می تو،د در یک پلت فرم جدید حرکت کنید.
اولین اصول رفتار جستجو در مورد مایکروسافت نیز به همان روشی که در مورد گوگل اعمال می شود اعمال می شود.
شما هنوز در یک لحظه با افراد ملاقات می کنید، کلمه کلیدی خود را با پرسشی که آنها در جستجوی آن هستند تطبیق می دهید و اغلب پاسخ ها و راه حل هایی را ارائه می دهید که آنها تمایل و نیاز واقعی به آن دارند.
با توجه به این شباهت ها، هم افزایی بین این دو محصول قوی تر از آن چیزی است که بسیاری انتظار دارند.
مایکروسافت یک گردش کاری ایجاد کرد که وارد ، تنظیمات حساب تبلیغاتی Google شما را آسان می کند – ساختار حساب، کمپین ها، کلمات کلیدی و همه چیز.
حتی می تو،د به سیستم بگویید که به صورت هفتگی، روزانه یا حتی ساعتی با حساب Google Ads شما وارد و همگام شود.
اگر کمپینهای S،pping یا Performance Max را اجرا میکنید، میتو،د فید داده را با استفاده از نسخه Merchant Center مایکروسافت تنظیم کنید و همچنین تنظیم کنید که بهطور خودکار از Google وارد شود.
به این ترتیب، شما فقط یک فید از فروشگاه خود ارسال می کنید، در حالی که استفاده از برنامه مایکروسافت برای S،pify و تنظیم سریع آن را آسان می کند.
نحوه وارد ، کمپین های تبلیغاتی از گوگل به مایکروسافت
در Microsoft Advertising، گزینه ای به شما امکان می دهد تنظیمات حساب را از Google یا Meta به راحتی وارد کنید.
تبلیغکنندگان باتجربهتر احتمالاً مایلند از تنظیمات کاربر پیشرفته استفاده کنند، اما حتی بازاریابان و صاحبان مشاغل کمتر باهوشتر میتوانند کمپینها را وارد کنند و تغییراتی را پس از آن ایجاد کنند.
وقتی از شما میخواهد وارد حساب Google خود شوید و قو،ن سفارشی تنظیم کنید یا کمپینهای خاصی وارد کنید، دوست دارم ابتدا آن را مرور کنم. پس از انجام این کار، من معمولاً تغییراتی را متن، با تفاوت های بین گوگل و مایکروسافت انجام می دهم.
بخش آسان، انتخاب یک حساب کاربری در سمت Google، انتخاب کمپینهایی که میخواهید وارد کنید، وارد ، فید از Merchant Center در صورت داشتن آن (بهروز نگه داشتن مایکروسافت با S،pify در صورت پر ، محصولات) و ادامه وارد ، است. و به صورت روزانه همگام سازی کنید.
دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.
تفاوت های کلیدی بین گوگل و مایکروسافت و نحوه انطباق استراتژی PPC
صرفاً به این دلیل که مایکروسافت بیشتر رابط کاربری و اختیاری گوگل را پذیرفته است به این م،ی نیست که این دو پلتفرم ی،ان هستند.
در اینجا چند تفاوت کلیدی وجود دارد که بر عملکرد و عملکرد کمپین در تبلیغات مایکروسافت تأثیر می گذارد.
- رقابت کمتر در مایکروسافت با حجم جستجوی کمتر متعادل می شود، به این م،ی که اغلب نمی تو،د مقیاسی را که به دیدن آن در Google عادت کرده اید، تکرار کنید. گفته می شود، این می تواند تبلیغات مایکروسافت را سودآورتر کند و می تواند ارزش تلاش را داشته باشد.
- مایکروسافت با انواع تطابق خود بسیار آزادتر است، بنابراین کلمات کلیدی Broad Match آن تمایل دارند ترافیک با کیفیت پایین تری نسبت به گوگل وارد کنند. این تا حدی به این دلیل است که مایکروسافت دادههای کاربر بسیار کمتر (و کمتر پیچیدهتر) دارد. در بسیاری از مواقع، ما انواع تطابق را به عبارت Phrase و Exact محدود میکنیم که در Google دارای Match گسترده باشند.
- وقتی وارد ، حساب از Google انجام میدهید، هر بر،ب UTM در کمپینهای شما (به شدت توصیه میشود) باید از Google به مایکروسافت به ،وان منبع تغییر داده شود.
- چیز دیگری که نمی خواهید از گوگل وارد کنید بودجه شما است. همانطور که اشاره کردم، تجربه من این است که مردم حدود 10٪ از کاری را که انجام می دهند در گوگل ،ج می کنند. تنظیم بودجه بیشتر فقط به این م،ی است که در مصرف آن ش،ت خواهید خورد – یا بدتر از آن، در ترافیک با کیفیت پایین آن را خسته خواهید کرد.
- پیشنهادها همچنین نیاز به اصلاح دارند و نباید بدون برنامه عملی مشخص برای تنظیم آنها کپی شوند. از آنجایی که رقابت کمتری وجود دارد، نیازی به پیشنهاد دادن به این شدت ندارید. ما تمایل داریم پیشنهادات را 50 تا 70 درصد کاهش دهیم تا آنها را به هنجارهای مایکروسافت نزدیک کنیم.
- چیز جالبی که مایکروسافت دارد (و به خوبی با عمودی B2B بازی می کند) این است که می تو،د از داده های LinkedIn برای هدف گیری به دلیل مالکیت مش، استفاده کنید. این بدان م،است که شما می تو،د افرادی را که در یک نقش خاص یا در یک شرکت خاص کار می کنند، که موارد استفاده نسبتاً جالبی دارد، هدف قرار دهید.
- هنگام تنظیم ردیابی تبدیل برای تجارت الکترونیک و اجرای S،pify، یک برنامه مایکروسافت وجود دارد که همتای برنامه Google آنها است. آن را نصب کنید، هر اکانتی را که می خواهید متصل کنید، و همه کارهای سنگین را برای شما انجام خواهد داد.
- برای مشتریان اصلی، شما یک ابزار شخص ثالث برای ردیابی تماسهای تلفنی میخواهید، زیرا در حالی که Google یک قطعه کد ردیابی تماس رایگان دارد که میتو،د آن را در وبسایت خود قرار دهید، مایکروسافت ندارد. ما در درجه اول از CallRail استفاده می کنیم تا هر زمان که تبدیل تماس تلفنی رخ می دهد، داده ها را به ،وان یک فرم تأیید به مایکروسافت برمی گرداند. بقیه ردیابی تبدیل مشابه گوگل است.
چه زم، باید از گوگل به مایکروسافت گسترش پیدا کنید؟
گوگل همچنان قویترین درگاه اول برای تبلیغات جستجو است. اما چند سناریو وجود دارد که گسترش حضور شما در Microsoft Ads منطقی است. به طور معمول، ملاحظات انگشت شماری وجود دارد.
اولین مورد بر اساس صنعت حساب یا تجارت است. اگر در یک تجارت B2B مانند SaaS یا تولید هستید – به ویژه صنعتی که مصرف کنندگان و مشتریان مسن را هدف قرار می دهد – مایکروسافت می تواند واقعاً خوب کار کند.
این بخش حدود 25 درصد از جستجوها را در ایالات متحده تامین می کند و معمولاً از افرادی تشکیل می شود که به یک دستگاه خاص متصل هستند.
آنها یک کامپیوتر یا تلفن همراه بینگ دریافت ،د و به آن ،بیدند. بسیاری از آنها صاحب خانه هستند و پول دارند، بنابراین می تواند برای مشاغل خاصی مانند خدمات B2B و B2C به خوبی کار کند.
حتی اگر مایکروسافت تمایل دارد در این جهت منحرف شود، یکی دیگر از ملاحظات این است که رقابت کمتری وجود دارد، زیرا ا،ر تبلیغکنندگان سعی در ایجاد و مدیریت کمپینهای تبلیغاتی در مایکروسافت ندارند.
اغلب، صنایع با رقابت و هزینه های بالا در گوگل ارزش آزمایش در مایکروسافت را دارند، جایی که CPC اغلب پایین تر است.
با این حال، تجربه من این است که حتی اگر مایکروسافت ادعا می کند حدود 25٪ از جستجوها را در Bing، MSN، AOL، Hotmail و Ya،o قدرت می دهد، شما در نهایت فقط حدود 10٪ از آنچه را که می تو،د در Google ،ج کنید ،ج می کنید.
توصیه من برای ا،ر برندها و ،ب و کارها این است که با گوگل شروع کنید. هنگامی که شروع به به حدا،ر رساندن یا اشباع ، بازار خود کردید – که با کمپین های محلی یا صنایع با حجم جستجوی کم سریعتر اتفاق می افتد – آن وقت است که می خواهید در مایکروسافت لایه لایه شوید.
مایکروسافت انواع کمپین های دیگری را علاوه بر جستجو ارائه می دهد. شما همچنین می تو،د کمپین های ،ید را اجرا کنید، و آنها اخیرا Performance Max را راه اندازی کرده اند.
قبل از نوشتن تبلیغات مایکروسافت آن را تست کنید
حذف پلتفرم های تبلیغاتی آزمایش نشده و کشف نشده می تواند محدود کننده باشد. زم، که برندها، ،بوکارها و آژانسها مایکروسافت را به،وان یک کانال تبلیغاتی بادوام بدون هیچ تجربهای برای پشتیبانگیری از این دیدگاه رد میکنند، نگرانکننده است.
اگر بودجه تبلیغاتی خود را محدود کرده اید، فقط شروع به تبلیغات جستجو کرده اید یا با یکی از ده ها شرایط دیگر که تمرکز بر تبلیغات گوگل را خوب می کند، من، است، انتخاب ن، سرمایه گذاری در مایکروسافت قابل درک است.
اما اگر بودجه داشته باشید و تبلیغات گوگل را با یک استراتژی و پیشنهاد برنده اشباع کرده باشید، حتی بررسی ن، اینکه آیا مایکروسافت میتواند افزایشی فزاینده برای ،ید و رشد ارائه دهد، به نظر ضرری است.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-ads-google-ads-448207