حال، تصور کنید که این شرکت یک متخصص سئو را استخدام می کند تا در وب سایت کار کند تا ارتباط هر صفحه وب را برای جستجوهای جستجوی هدف خود بهبود بخشد. این پروژه بهینه سازی موتور جستجو شامل به روز رس، ،اصری مانند ،اوین صفحات، توضیحات متا، URL ها، تگ های ،وان، لینک های داخلی و ساختار ناوبری سایت است.
آ،ین مرحله برای سئو، بهینه سازی نتایج جستجوی محلی یا موتورهای جستجوی بین المللی است، در صورتی که این مورد برای وب سایت شما صدق کند. اگر ،بوکاری دارید که برای فروش به مشتریان محلی متکی است، بازاریابی سئو محلی برای شما مهم است که روی آن کار کنید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه عملکرد سئو برای وب سایت ها را توضیح می دهد.
استراتژیهای سئوی خارج از صفحه روشهایی هستند که برای افزایش اعتماد و اعتبار برای محتوای شما مفید هستند.
در اینجا چند راهنمای مرتبط در مورد چگونگی بهبود تلاشهای سئوی محلی خود که از ایجاد نمایه ،بوکار بهینهشده Google (که قبلاً Google برای ،بوکار من نامیده میشد) آمده است:
مرحله 7: تازه نگه داشتن چیزها
برای هر درخواست جستجو، گوگل، یاهو و بینگ ،یبی از نتایج ارگ،ک و تبلیغات PPC را به کاربر ارائه می دهند. بنابراین، مهم است که تمام کارهای سئو را انجام دهید تا موقعیت های رتبه بندی خود را در SERP برای کلمات کلیدی ارگ،ک که برای ،ب و کار شما مهم هستند افزایش دهید تا مجبور نباشید برای ترافیک هزینه ای بپردازید.
نحوه عملکرد سئو مرحله به مرحله
مرحله 1: حسابرسی فنی سئو
بنابراین، روشی که امروزه بهینه سازی موتورهای جستجو بهترین کار را انجام می دهد این است که محتوای خود را بر اساس یک برنامه منظم برای دقت به روز کنید، داده های قدیمی را با آمارهای جدید به روز کنید، پیوندهای ،اب را برطرف کنید، و اطلاعات مرتبط بیشتری را اضافه کنید تا به Google نشان دهید که محتوای شما هنوز شایستگی آن را دارد. رتبه بالایی در شاخص خود دارد.
این راهنمای مرتبط را با لیستی از رایج ترین مشکلات فنی سئو و نحوه رفع آنها ببینید.
مرحله 2: کار سئو روی صفحه
گام بعدی این است که روی فاکتورهای سئوی خارج از سایت کار کنید که باعث افزایش در معرض دید، اعتماد و اعتبار وب سایت شما می شود. هنگامی که یک وب سایت دارای تعداد زیادی سیگنال خارج از سایت با کیفیت است که به صفحات وب منفرد در سایت اشاره می کند، این سیگنال را به Google ارسال می کند که سایر منابع اینترنتی محتوای شما را به اندازه کافی ارزشمند می دانند که در محتوای خود به آن پیوند دهند.
گام بعدی این است که روی فاکتورهای سئو داخلی در کد HTML و محتوای هر صفحه وب کار کنید. این استراتژی بهینهسازی موتور جستجو به محتوا کمک میکند تا در صفحه نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص و جستوجوهای مرتبط با آنها رتبه بالاتری داشته باشد.
دو دسته اصلی برای بهینه سازی موتورهای جستجو شامل سئو داخلی و سئو خارج از صفحه هستند که عوامل مهم مرتبط با یک وب سایت مانند ،وان صفحه، توضیحات متا، تگ های ،وان، ساختار URL، بهینه سازی تصویر، سرعت صفحه، بک لینک ها هستند. ، نام تجاری و غیره؛ همه اینها برای بهبود ،یدن، نمایه سازی و رتبه بندی محتوا در موتور جستجوی گوگل انجام می شود.
سئو روی صفحه
همانطور که قبلاً ذکر شد، میتو،د سئوی خارج از صفحه را برای بهینهسازی بهتر موتورهای جستجو با کار بر روی بازگرداندن پیوندها به محتوای خود از طریق پست مهمان، نمایههای تجاری، سایتهای بررسی، اشتراکگذاری رسانههای اجتماعی و غیره بهبود بخشید.
اولین قدم برای انجام کار بهینه سازی موتور جستجو، انجام ممیزی فنی سئو است. این فرآیند برای بررسی بهینه سازی وب سایت و سرور انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که ،نده های وب موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به طور مؤثر اسکن و فهرست کنند.
به گزارش HubS،“اگر می خواهید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید، وبلاگ نویسی برای سئو مهم است. اما، اگر قبلاً محتوای ارزشمندی را ارسال می کنید، ممکن است برای شما مفید باشد که به عقب برگردید و آن محتوا را به روز کنید، به خصوص اگر بعد از مدتی بخواهید به پست های خاصی رونق دهید. ترافیک پست وبلاگ مرکب است، به این م،ی که در طول زمان نتایج ارگ،ک به دست می آورد. به همین دلیل است که بهروزرس، پستها مهم است.»
اگر میخواهید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای بهبود رتبهبندی و ترافیک یک وبسایت ایجاد کنید، درک نحوه عملکرد بهینهسازی موتور جستجو برای موفقیت شما مهم است.
امروزه موتورهای جستجو مانند گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی مختلف برای ارزیابی یک محتوا استفاده می کنند تا آن را در بهترین موقعیت در فهرست قرار دهند. این بدان م،است که ،اصر مختلف زیادی وجود دارد که سیستم های الگوریتم گوگل برای تعیین محل قرارگیری URL های سایت شما در صفحات نتایج جستجو در نظر می گیرند.
امیدوارم از این راهنمای در مورد نحوه عملکرد سئو برای وب سایت ها لذت برده باشید.
این نوع کار سئو در سایت باعث افزایش تعداد کلمات کلیدی ارگ،ک وب سایت در گوگل، یاهو و بینگ و همچنین میانگین رتبه بندی در SERP ها می شود که منجر به افزایش کل ترافیک می شود.
استراتژیهای سئوی درون صفحه تکنیکهایی هستند که روی وبسایت شما برای بهبود رتبهبندی و دیده شدن موتورهای جستجو کار میکنند.
وب سایتی را در نظر بگیرید که خدمات بازاریابی اینترنتی را می فروشد که روی هیچ کار سئو تمرکز نکرده است. ترافیک ارگ،ک به این سایت از گوگل، یاهو و بینگ برای هر یک از صفحات وب خیلی زیاد نیست، زیرا به ،نده های وب موتور جستجو سیگنال های صحیحی برای کلمات کلیدی مربوطه داده نمی شود که هر صفحه باید برای آنها در موتور جستجو رتبه بندی شود. صفحات نتایج (SERP).
مهمترین جنبه بهبود محتوا برای اه، سئو، مطابقت با هدف جستجوی کاربر است. به ،وان مثال، این صفحه وب یک راهنمای آموزشی است که برای پاسخ به سؤالاتی مانند “چگونه سئو برای وب سایت ها کار می کند” نوشته شده است. بنابراین، شما همه چیز را در مورد نحوه عملکرد بهینه سازی موتور جستجو برای گوگل، یاهو و بینگ به جای دریافت لیستی از کتاب های سئو یا ابزارهای سئو برای ،ید، یاد خواهید گرفت.
بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود موقعیت وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو کار می کند. فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو شامل بهبود عوامل درون صفحه و خارج از صفحه برای افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی و دیده شدن ارگ،ک در SERP ها است.
تکنیک های رایج سئو خارج از صفحه عبارتند از:
- نام تجاری
- ارسال مهمان
- درج پیوند
- لیست های محلی
- گسترش اینفلوئنسر
- ساختمان لینک ش،ته
- بازاریابی محتوا
- نظرات وبلاگ
- ارسال انجمن
- سایت های پرسش و پاسخ
- مصاحبه با بک لینک
- پست اجتماعی
- نشانه گذاری اجتماعی
سپس در سال 2011، الگوریتم رتبه بندی دوباره به روز شد برای تعیین بهتر زمان ارائه نتایج مرتبط به روزتر به جستجوگران برای درجات مختلف تازگی.
همچنین، الگوریتم گوگل به گونه ای ساخته شده است که نتایج جستجوی تازه و جدیدتری را به شما ارائه دهد. در سال 2010، گوگل یک سیستم نمایه سازی وب جدید به نام منتشر کرد کافئین که ارائه شده است 50 درصد نتایج تازه تر برای جستجوهای وب
همچنین میخواهید محتوای وبسایت خود را به گونهای سازماندهی کنید که ،یدن برای موتورهای جستجو و یافتن صفحات وب مورد نظر کاربران آسانتر شود. این راهنمای مرتبط را با استراتژی هایی برای نحوه سازماندهی محتوای وب سایت برای SEO و قابلیت استفاده بهتر بررسی کنید.
خلاصه روش کار سئو
همانطور که قبلاً در این راهنما در مورد نحوه عملکرد سئو ذکر شد، فاکتورهای برتر SEO در صفحه شامل مواردی مانند متا تگ ها، سرفصل ها، URL ها، تصاویر، لینک های داخلی و غیره است. برای ارسال سیگنال های من، به گوگل برای کمک به رتبه بندی صفحات وب شما در SERP ها.
مرحله 3: به روز رس، سئو محتوا
پس از اصلاح ،اصر سئوی درون صفحه، گام بعدی این است که بر روی محتوای فردی کار کنید تا ارزش سئوی آن را بهبود ببخشید. سئوی محتوا زیرمجموعه ای از سئو داخلی است که به کیفیت اطلاعات و میزان پاسخگویی آن به نیازهای جستجوگر اشاره دارد.
مهمترین فاکتورهای سئو داخلی صفحه عبارتند از:
- تگ ،وان متا
- توضیحات متا
- سرفصل ها
- URL
- محتوای صفحه (به ،وان مثال، حداقل تعداد کلمات برای SEO)
- بهینه سازی تصویر
- پیوند داخلی
- داده های ساخت یافته
- سرعت صفحه
- Core Web Vitals
- بهینه سازی موبایل
سئو خارج از صفحه
اکنون که در مورد سئو داخلی و خارج از صفحه می د،د، به خاطر داشته باشید که بهینه سازی موتور جستجو فقط برای نتایج جستجوی ارگ،ک کار می کند و نه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (یا PPC).
ارائه بهترین نکات سئو …
سئو برای وب سایت ها با بهینه سازی یک ،مت از محتوا کار می کند، بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل آن را در صفحات نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالاتری خواهند داشت. موتورهای جستجو سایت ها را اسکن می کنند و می ،ند تا بهتر بفهمند محتوا در مورد چیست و به همین دلیل است که SEO برای وب سایت ها کار بر روی آن مهم است.
مثال سریع سئو کار برای یک وب سایت
همانطور که متوجه شدید، دو حوزه اصلی برای نحوه عملکرد بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت وجود دارد: سئوی درون صفحه و سئوی خارج از صفحه. با این حال، عوامل دیگری وجود دارد که می تو،د برای بهبود بیشتر دید جستجوی وب سایت خود بهینه سازی کنید، مانند سئوی فنی، سئوی محتوا، سئوی موبایل، سئوی محلی و روش های سئوی بین المللی.
همانطور که یک وب سایت بیشتر از این نوع بک لینک ها به دست می آورد، موتورهای جستجو استنباط می کنند که سایت دارای محتوای ارزشمندی است که ارزش رتبه بالاتری در SERP ها را دارد.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.