نحوه راه اندازی کمپین های Performance Max به روش صحیح

تیم من از زم، که در نسخه بتا منتشر شد، کمپین های Google Ads Performance Max را آزمایش کرده است.

نکته: برای بهبود کیفیت سرنخ، روی تماس‌ها از طریق فرم‌ها/چت‌ها تمرکز کنید.

مکان یابی

توجه: برخلاف Smart S،pping، Performance Max می‌تواند برای تجارت الکترونیک و تولید سرنخ استفاده شود.

چرا از کمپین های Performance Max استفاده کنیم؟

درباره نویسنده

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای ،ده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.




منبع: https://searchengineland.com/performance-max-campaigns-set-up-386684

Performance Max دارای دو گزینه زیر است:

توجه: احتمالاً باید یک گروه دارایی جدید ایجاد کنید.

در اینجا نحوه کمک تیم من آمده است: pic.twitter.com/3AEAY6WzX9

– تونی چوپ (@tonyc،PPC) 10 فوریه 2022

یک نکته جالب از @AndrewLolk اینجا.

اگر ویدیویی ارائه نکنید، گوگل ویدیوی وحشتناکی برای شما خواهد ساخت. به شدت توصیه می کنیم با استفاده از Canva یا یک ابزار مشابه، چیزی اساسی ایجاد کنید.

برای تولید سرنخ، Performance Max می‌تواند مقیاس و کارایی را ارائه دهد که دستیابی به آن از طریق جستجو و نمایش به تنهایی ممکن است دشوار باشد.

هنگام راه اندازی کمپین خود، پس از انتخاب مکان های مورد نظر خود، حتما انتخاب کنید حضور: افراد در مکان های مورد نظر شما یا به طور منظم در آنها

گروه های دارایی

از آنجایی که هیچ گزارشی در سطح گروه دارایی وجود ندارد، ممکن است بخواهید محصولات/خدمات مختلف را به کمپین های جداگانه برای اه، گزارش ت،یم کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بهترین راه برای ساختار PMax چیست؟ بهتر است تا جایی که ممکن است فشرده سازی کنید، مگر اینکه نیاز به ت،یم کمپین های متعدد برای مکان یابی یا تخصیص بودجه داشته باشید. این به سیستم اجازه می دهد تا سیگنال های داده بیشتری را برای رسیدن به عملکرد بهینه انجام دهد.

اقدامات تبدیلی را انتخاب کنید که باعث ارسال برای ،ب و کار شما می شود.

اکنون که چیستی و چرایی را مشخص کردیم، بیایید به چگونگی آن بپردازیم

ارتقاء از کمپین های ،ید هوشمند

پیام‌ها و دارایی‌های خلاقانه شما باید کاملاً با محصول یا خدمات درون گروه مرتبط باشد.

ما معمولاً به مضامین محصول/خدمت ت،یم می‌کنیم تا خلاقیت و کپی با محصولات یا خدمات اساسی مطابقت داشته باشد.

برای فروشگاه هایی که محصولات کمی دارند، سعی می کنیم تا حد امکان متراکم کنیم. سادگی بر پیچیدگی، همیشه.

اگر حساب شما قبلاً داده های تاریخی زیادی دارد، می تو،د مستقیماً به CPA/ROAS هدف بروید. با یک حساب کاربری جدید، با Maximize Conversions شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند. بعداً، هنگامی که تبدیل‌های ثابتی را مشاهده کردید، برای رسیدن به اه، خود به tCPA یا tROAS بروید.


برای ،ده‌فروشان تجارت الکترونیکی که با ،ید هوشمند موفقیت ،ب کرده‌اند، PMax با افزودن مکان‌ها و دسترسی بیشتر، آن را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد – به ،وان یک کمپین ،ید هوشمند با هدف‌گذاری مجدد و جستجوی تبلیغات نمایشی لایه‌ای در بالای آن عمل می‌کند.

برای تجارت الکترونیک، مهمترین بخش پازل اطلاعات محصول است. در حالی که هر چیز دیگری کمک می کند، فید داده ارسال شده به Google Merchant Center می تواند بیشترین تأثیر را بر عملکرد کمپین حدا،ر عملکرد شما داشته باشد.

“اگر بخش عمده ای از ،ب و کار شما از ،ید هوشمند است و می ترسید به سمت حدا،ر عملکرد بروید، تمام دارایی ها را پاک کنید. سپس به عملکرد SSC نزدیک خواهید شد.”

اگر از کمپین‌های ،ید هوشمند استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود از ابزار ارتقا با یک کلیک در برگه توصیه‌ها استفاده کنید. استفاده از این ابزار عملکرد تاریخی کمپین را در بک‌اند همگام‌سازی می‌کند که PMax را قادر می‌سازد تا به زمین برسد.

در اینجا چیزهایی است که باید بد،د تا کمپین های Performance Max را به روش درست تنظیم کنید.

Performance Max چیست؟

برای تجارت الکترونیک، چیزی که ارزش امتحان ، برای Google S،pping را دارد، به خصوص اگر در طول تاریخ با ،ید هوشمند موفق بوده اید، راه اندازی یک کمپین PMax بدون هیچ دارایی جدا از فید داده است.

ما موفقیت را با موارد زیر مشاهده کرده ایم:

  • مطابقت با مشتری با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مش،ین ایمیل و غیره باشد.
  • هدف سفارشی. فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و ،ید استاندارد بسازید
  • منافع. افراد را بر اساس علایق از پیش تعیین شده در تبلیغات گوگل هدف قرار دهید.
  • بازدیدکنندگان وب سایت. کاربران را بر اساس داده های پی،لی حساب خود هدف قرار دهید. Google از داده های بازدیدکنندگان وب سایت، سرنخ ها و ،یدهای شما برای هدف قرار دادن مشتریان جدید استفاده می کند.

فید داده

در زیر یک نمودار عالی از مایک رایان نشان دادن ایده های ساختار کمپین:

اه، تبدیل

می‌خواهید همه تنظیمات را بررسی کنید: مکان‌ها، گروه‌های دارایی، گروه‌های فهرست‌بندی.

از آنجایی که SSC از نظر تبلیغات نمایشی بسیار محدودتر است، می‌خواهید خلاقیت/کپی اضافی را به گروه‌های دارایی اضافه کنید. این ایده خوبی است که سیگنال های مخاطب را نیز اضافه کنید.

ساختار کمپین

سیگنال های مخاطب با هدف گذاری مخاطب متفاوت است. سیستم از این به ،وان سیگنالی برای یافتن مشتری بالقوه ایده آل شما استفاده می کند.

موارد بیشتر در تالار شهر PPC آینده ما: https://t.co/7YC17eywgR

— Optmyzr.com (@Optmyzr) 25 آوریل 2022

محرومیت ها

سیگنال های مخاطب

در ساختار کمپین تفاوت هایی وجود دارد. مهمترین موارد از نظر ساختار:

توجه: کمپین های ،ید هوشمند و محلی به زودی مستهلک شده و به PMax تبدیل می شوند.

تفاوت PMax چیست؟

در عین حال، تغذیه سیگنال‌های صحیح به سیستم بسیار مهم است تا در نهایت با سرنخ‌های بی‌کیفیت مواجه نشوید.

اولین کاری که می تو،د در حال حاضر برای بهبود عملکرد جستجوی پولی خود انجام دهید چیست؟ فید ،ید Google خود را بهینه کنید. وسوسه صرف زمان و پول بیش از حد برای کلمات کلیدی مارک دار باعث می شود که بسیاری از برندها علامت خود را از دست بدهند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


PMax یک نوع کمپین همه کاره است که تبلیغات را در تمام کانال های Google نمایش می دهد:

  • یوتیوب.
  • نمایش دادن.
  • جستجو ،.
  • ،يد كردن.
  • فید را کشف کنید.
  • جیمیل.
  • نقشه ها.

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید:

  • نام تجاری
  • MPN/SKU
  • کد UPC
  • ،اوین توصیفی (شامل کلمات کلیدی!)
  • طبقه بندی/رده بندی گوگل
  • نوع محصول
  • تصاویر متعدد
  • بر،ب های سفارشی و غیره

استراتژی های پیشنهادی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است