نحوه به حداکثر رساندن بینش از Performance Max

توجه: اگر متوجه شدید که ترافیک نمایش/ویدیو به خوبی فید داده شما تبدیل نمی شود، می تو،د گسترش URL را در تنظیمات کمپین خاموش کنید.

مشکل؟

علاوه بر این، در حالی که نمی تو،د عبارات جستجوی واقعی را ببینید، می تو،د مضامین کلمات کلیدی و همچنین داده های عملکرد اولیه را ببینید.

گروه‌های فهرست‌بندی در مقابل نمایشگر: دلارهای شما کجا ،ج می‌شوند؟

توجه: احتمالاً باید یک گروه دارایی جدید ایجاد کنید. https://t.co/4EUj1KQuwx

— 𝙼𝚎𝚗𝚊𝚌𝚑𝚎𝚖 𝙰𝚗𝚒 Ⓜ️ تبلیغات گوگل 📈 (@MenachemAni) 21 جولای 2022

بخش: داده های شما

در تب کمپین‌ها، می‌تو،د بر اساس کمپین فیلتر کنید و براساس:

صفحات فرود: چه صفحاتی ترافیک/تبدیل دارند؟

همه کمپین ها > صفحات فرود > فیلتر بر اساس کمپین

مکان ها: ترافیک و فروش از کجا می آید؟

دریافت داده ها و بینش از Performance Max می تواند خسته کننده باشد.

نحوه انجام این کار را اینجا نوشتم و همچنین این آهنگ عذرخواهی بسیار پیچیده را برای گوگل نوشتم #عملکرد حدا،ر #ppcchat

— کرک ویلیامز (خارج از دفتر) (@PPCKirk) 3 آگوست 2022


در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که تا کنون کشف کرده ایم.

اطلاعات مفیدی در مورد روند کلی وجود دارد.

توجه: این گزارش در کمپین Performance Max در دسترس نیست، باید از برگه همه کمپین ها به آن دسترسی داشته باشید و فقط کمپین های PMax خود را فیلتر کنید.

می تو،د داده های هفته به هفته یا ماه به ماه را مشاهده کنید.

بینش: مضامین کلمات کلیدی

به برگه گزارش ها بروید و یک ج، سفارشی بسازید که عملکرد را با استفاده از:

  • مکان‌ها (نمایش/فیلم/فید داده)
  • نام تجاری (Datafeed)
  • دسته/مجموعه (Datafeed)
  • بر،ب های سفارشی (Datafeed)

در برگه مکان‌ها، می‌تو،د عملکرد را با موارد زیر کاهش دهید:

گزارش ها: از گزارش های سفارشی برای جمع آوری داده های خود استفاده کنید

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای ،ده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/performance-max-،mize-insights-387302

همچنین می‌تو،د کمپین حدا،ر عملکرد به سبک ،ید هوشمند را اجرا کنید:

در حالی که داده های دقیق تر محدود است، از برگه Insights استفاده کنید.

این به شما کمک می‌کند تفکیک هزینه‌های بین ویدیو/نمایش و واحدهای تبلیغاتی ایجاد شده با فید داده را درک کنید.

درباره نویسنده

هزینه‌های کلی کمپین را در برگه کمپین‌ها با هزینه‌های کلی همه گروه‌های فهرست‌بندی مقایسه کنید

توجه: مکان‌ها را می‌توان در سطح حساب حذف کرد:

جدید در زمین موتورهای جستجو

اکنون به بینش هایی در مورد عملکرد، مضامین کلیدواژه، جایی که دلار شما ،ج می شود و موارد دیگر نیاز دارید.

بنابراین، من باید یک بازپس گیری از ویدیوی بداخلاق TikTok را پست کنم. راهی برای مشاهده و حذف مکان‌ها برای کمپین‌های Performance Max وجود دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


برای تجارت الکترونیک: چیزی که ارزش امتحان ، برای Google S،pping را دارد، به خصوص اگر از لحاظ تاریخی با ،ید هوشمند موفقیت آمیز بوده اید: یک کمپین pMax را بدون هیچ دارایی به غیر از فید داده راه اندازی کنید.

شما کمپین های Google Ads Performance Max را برای موفقیت تنظیم کرده اید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است