همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H3 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم
1. شامل تغییرات کلمه کلیدی
فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. یک ساختار هدر H2 و H3 به صورت زیر است زیرا تگهای H3 شامل تغییرات کلیدواژه، مترادفها و کلمات مرتبط م،ایی هستند.
قطعههای ویژه عصارههای یک صفحه وب هستند که در بالاترین رتبه در نتایج جستجوی ارگ،ک نمایش داده میشوند تا به کاربران پاسخی سریع به درخواست خود بدهند.
نکته کلیدی که باید در اینجا هنگام ساخت تگ هدر H3 به خاطر بسپارید این است که یک زیر سرصفحه (یا زیرمجموعه) است، نه یک جمله یا پاراگراف. بنابراین، تگ H3 باید مختصر و آموزنده باشد و تنها حاوی کلمات لازم برای کاربر باشد.
3. به اندازه نیاز از تگ های H3 استفاده کنید
مثال بدی از استفاده از تگهای H3 برای سئو که بیش از حد بهینهسازی میشود و پر ، کلمات کلیدی در نظر گرفته میشود را میتوان در این مثال مشاهده کرد:
امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو لذت برده باشید.
یک راه آسان برای بهینه سازی صفحات وب خود برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در گوگل، یاهو یا بینگ تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
می تو،د به نحوه چیدمان این بخش از صفحه وب نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل سئو را در عمل ببینید. من عمداً آن را به گونهای ساختار دادم که موقعیت قطعههای ویژه را برای عبارت کلیدواژه اصلی ثبت کنم: یک H2 که با عبارت جستجو مطابقت دارد و به دنبال آن 5 تگ H3 برای فهرست قطعههای ویژه کشیده میشود.
درباره بر،ب های H3 بیشتر بد،د
به ،وان مثال، اگر ،وان H2 دارای 60 کاراکتر باشد، تگ های H3 باید 20 تا 50 کاراکتر طول داشته باشند تا خوانایی و سئوی بهتری داشته باشند. اما به یاد داشته باشید: این یک پیشنهاد است، نه یک قانون سخت و سریع که می تواند رتبه بندی شما را در SERP ها ایجاد کند یا ش،ته شود. یک انحراف رایج از این توصیه زم، است که یک ،وان فرعی H3 حاوی یک سوال است که اغلب به این م،ی است که بر،ب دارای کاراکترهای بیشتری نسبت به ،وان H2 مرتبط است.
در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H3 را مشاهده می کنید که می تو،د از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.