نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو (5 روش برتر)

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H3 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

1. شامل تغییرات کلمه کلیدی

فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. یک ساختار هدر H2 و H3 به صورت زیر است زیرا تگ‌های H3 شامل تغییرات کلیدواژه، مترادف‌ها و کلمات مرتبط م،ایی هستند.

قطعه‌های ویژه عصاره‌های یک صفحه وب هستند که در بالاترین رتبه در نتایج جستجوی ارگ،ک نمایش داده می‌شوند تا به کاربران پاسخی سریع به درخواست خود بدهند.

نکته کلیدی که باید در اینجا هنگام ساخت تگ هدر H3 به خاطر بسپارید این است که یک زیر سرصفحه (یا زیرمجموعه) است، نه یک جمله یا پاراگراف. بنابراین، تگ H3 باید مختصر و آموزنده باشد و تنها حاوی کلمات لازم برای کاربر باشد.

3. به اندازه نیاز از تگ های H3 استفاده کنید

مثال بدی از استفاده از تگ‌های H3 برای سئو که بیش از حد بهینه‌سازی می‌شود و پر ، کلمات کلیدی در نظر گرفته می‌شود را می‌توان در این مثال مشاهده کرد:

امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو لذت برده باشید.

یک راه آسان برای بهینه سازی صفحات وب خود برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در گوگل، یاهو یا بینگ تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.

می تو،د به نحوه چیدمان این بخش از صفحه وب نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل سئو را در عمل ببینید. من عمداً آن را به گونه‌ای ساختار دادم که موقعیت قطعه‌های ویژه را برای عبارت کلیدواژه اصلی ثبت کنم: یک H2 که با عبارت جستجو مطابقت دارد و به دنبال آن 5 تگ H3 برای فهرست قطعه‌های ویژه کشیده می‌شود.

درباره بر،ب های H3 بیشتر بد،د

به ،وان مثال، اگر ،وان H2 دارای 60 کاراکتر باشد، تگ های H3 باید 20 تا 50 کاراکتر طول داشته باشند تا خوانایی و سئوی بهتری داشته باشند. اما به یاد داشته باشید: این یک پیشنهاد است، نه یک قانون سخت و سریع که می تواند رتبه بندی شما را در SERP ها ایجاد کند یا ش،ته شود. یک انحراف رایج از این توصیه زم، است که یک ،وان فرعی H3 حاوی یک سوال است که اغلب به این م،ی است که بر،ب دارای کاراکترهای بیشتری نسبت به ،وان H2 مرتبط است.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H3 را مشاهده می کنید که می تو،د از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-optimize-h3-tags-for-seo/

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H3 را برای سئو توضیح می دهد.

شما باید از استفاده از کلمات کلیدی دقیقا مطابقی که در تگ های هدر سطح بالاتر خود استفاده کرده اید (H1 و H2) خودداری کنید زیرا این امر می تواند منجر به بهینه سازی بیش از حد شود یا به ،وان پر ، کلمات کلیدی دیده شود. تگ های H3 برای پشتیب، از زیر،وان های H2 با ت،یم آنها به زیر شاخه ها استفاده می شود، بنابراین داشتن کلمه کلیدی ی،ان در H3 برای کاربر یا ،نده های موتور جستجو منطقی نیست.

بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H3 استفاده از 60 کاراکتر یا کمتر برای این ،صر ،وان HTML است. دیگر ممکن است ارتباط موضوعی برای SEO را کمرنگ کند.

اولین راه برای بهینه‌سازی تگ‌های H3 در سئو این است که از تغییرات کلمات کلیدی، مترادف‌ها و عبارات کلیدی منطبق جزئی کلمات کلیدی هدف اصلی خود و همچنین کلمات مرتبط با م،ایی برای ،وان‌های فرعی مرتبط استفاده کنید.

برای مثال، معمول است که یک مقاله چگونه یک تگ H2 را به همراه 5 تا 10 تگ H3 به همراه فهرستی از دستورالعمل‌ها برای تکمیل یک کار شامل شود. همچنین کاملاً طبیعی است که یک صفحه وب حاوی چندین ،وان H2 با چندین تگ هدر H3 در زیر هر یک باشد تا زیر مجموعه های مربوطه را بیشتر توضیح دهد.

4. کلمات کلیدی را در تگ های H3 تکرار نکنید

<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
     <h3>Average Nose Job Cost</h3> (Synonym)
     <h3>Anesthesia Fees</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Surgical Facility Costs</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Post-Surgery Bills</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Nose Job Medication Prices</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Pricing Table for Rhinoplasty Plastic Surgery</h3> (Keyword Variation)

تگ های هدر H3 خوانایی و درک را برای بازدیدکننده بهبود می بخشد که تجربه کاربر را افزایش می دهد.یک عامل رتبه بندی کلیدی برای سئو و دیده شدن موتورهای جستجو.

یکی دیگر از راه‌های مهم برای بهینه‌سازی تگ‌های H3 برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، استفاده از هر تعداد از این هدرهای HTML است که برای بهبود تجربه کاربر برای خواننده لازم است.

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه سازی تگ H3 وجود دارد که می تو،د برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود دنبال کنید. طول آن را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید، از هر تعداد تگ H3 که برای کاربر لازم است استفاده کنید، عبارات کلیدواژه اصلی خود را تکرار نکنید، و موقعیت قطعه های ویژه را هدف قرار دهید. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.

تگ‌های H3 زم، برای SEO بهینه می‌شوند که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه مشابهی را در این زیر،وان‌های HTML تکرار نکنید که در تگ‌های ،وان H1 و H2 نشان داده شده‌اند.

نوع متداول Featured Snippet، قطعه ای به سبک لیست است که فهرستی مرتب یا نامرتب را نشان می دهد. این نوع قطعه برای پرس و جوهایی که با هدف جستجوی کاربر برای راهنماهای گام به گام، دستورالعمل‌های نحوه انجام و فهرست‌های محصول مطابقت دارند، در SERP ظاهر می‌شود. و تگ‌های H3 در صفحه اغلب از محتوای فهرست Featured Snippet است،اج می‌شوند.

بازدیدکنندگ، که از دستگاه‌های دسکتاپ، تلفن‌های همراه و صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند راحت‌تر اطلاعات یک صفحه وب را اسکن کرده و به ،مت‌هایی که شامل جزئیات مورد نظرشان می‌شود، بروید، وقتی که بر،ب‌های H3 به خوبی بهینه شده و به طور مؤثر استفاده می‌شوند.

تگ های H3 طوری طراحی شده اند که به ،وان زیر سرفصل های جداگانه در زیر ،وان های H2 در نشانه گذاری HTML من، استفاده شوند. در نتیجه، سرفصل‌های فرعی H3 نباید خیلی طول، باشند و معمولاً کوتاه‌تر از خود سرفصل‌های H2 هستند.

مثال های زیر به شما در درک بهتر این استراتژی بهینه سازی H3 کمک می کند.

<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2> <h3>Average Rhinoplasty Surgery Costs</h3> <h3>Anesthesia Cost for Rhinoplasty Surgery</h3> <h3>Rhinoplasty Surgery Facility Costs</h3> <h3>Post-Surgery Rhinoplasty Surgery Costs</h3> <h3>Rhinoplasty Surgery Costs for Medication</h3> <h3>Rhinoplasty Surgery Costs Table</h3>

2. بر،ب های H3 را زیر 60 کاراکتر نگه دارید

اگر می‌خواهید تگ‌های H3 خود را برای بهینه‌سازی بهتر موتورهای جستجو بهینه کنید، باید آنها را به درستی ساختار دهید تا قطعه‌های ویژه در موتورهای جستجو مانند Google، Ya،o و Bing را هدف قرار دهید.

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H3 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

بهینه سازی بر،ب های H3 در SEO خلاصه بهترین روش ها

گنجاندن همان کلمات کلیدی هدف SEO در تگ H3 باعث بهبود قابل اندازه گیری در رتبه بندی ارگ،ک نمی شود. در واقع، تکرار کلمات کلیدی اولیه و ثانویه در زیر سرفصل‌های H3 می‌تواند با ایجاد بهینه‌سازی بیش از حد، اثر مع، رتبه‌بندی پایین‌تر در موتورهای جستجو داشته باشد.

یک استراتژی بهتر برای سئو، پیروی از اولین نکته بهینه‌سازی در این راهنما است که توضیح می‌دهد چگونه می‌توان ارتباط موضوعی صفحه را با گنجاندن کلمات کلیدی مطابقت جزئی، مترادف‌ها، تغییرات و کلمات مرتبط با م،ایی در تگ‌های H3 افزایش داد.

5. هدف قرار دادن قطعه های ویژه با بر،ب های H3

در مرحله بعد، شما می خواهید پاسخ آن پرس و جو را در قالب تگ های H3 مستقیماً در زیر ،وان H2 ارائه دهید. بهترین روش برای سئو این است که بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 در بالای آن پشتیب، می کنند، قرار دهید. دلیل آن این است که موتورهای جستجو معمولاً 5-8 مورد اول را به ،وان یک لیست در موقعیت Featured Snippet نمایش می دهند. به این م،ی، اگر صفحه شما فقط بین 1 تا 4 زیر ،وان H3 تحت تگ H2 داشته باشد، احتمالاً برای این رتبه برتر در SERP ها انتخاب نخواهد شد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است