نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو (7 روش برتر)

اولین راه برای بهینه سازی تگ های H2 برای سئو این است که برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه یک هدر H2 قرار دهید.

استفاده از یک کلمه کلیدی تطبیق دقیق در این ،وان اولیه H2 اطمینان حاصل می کند که توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ انتخاب و اولویت بندی شده است. در نتیجه، می تو،د شانس خود را برای نشان دادن URL بالاتر در SERPS برای عبارت کلیدواژه اصلی افزایش دهید.

3. از کلمات کلیدی تطبیق جزئی برای سایر بر،ب های H2 استفاده کنید

یک راه مهم برای بهینه‌سازی تگ‌های H2 برای سئو، تا بتو،د ارتباط موضوعی را بدون بهینه‌سازی بیش از حد محتوا برای کلمات کلیدی هدف خود بهبود بخشید، این است که کلمات کلیدی تطبیق جزئی را در سایر تگ‌های H2 در صفحه قرار دهید.

اینطور فکر کنید: اولین و آ،ین تگ H2 به ،وان کتابچه برای محتوای شما عمل می کند.

همانطور که قبلاً در این راهنما یاد گرفتید، اولین تگ H2 باید کلمه کلیدی اصلی SEO را برای محتوا تأیید کند در حالی که سرفصل های دیگر H2 دوباره کلمات کلیدی ثانویه را تأیید می کنند. بنابراین آ،ین H2 باید دو یا سه مورد از موضوعات اصلی SEO را با ،یب آنها در یک ،وان نهایی در صفحه دربرگیرد. این روش تضمین می‌کند که ،نده‌های موتورهای جستجو در هنگام نمایه‌سازی محتوا در SERP، در مورد اینکه محتوا برای چه عباراتی بهینه شده است، سردرگم نشوند.

یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.

همانطور که می بینید، آن دسته از هدرهای H2 به افزایش ارتباط موضوعی برای سئو کمک می کنند بدون اینکه بیش از حد برای عبارت کلیدواژه اصلی بهینه سازی شوند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

4. کلمات کلیدی SEO را بارگذاری کنید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H2 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

چگونه تگ های H2 را برای سئو بهینه کنیم

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H2 را برای سئو توضیح می دهد.

اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه‌بندی فعلی ایجاد کنید.

برای تکه‌های فهرست، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 بالای آن پشتیب، می‌کنند، اضافه کنید. نگاه کنید که چگونه این راهنمای بهینه سازی H2 ارائه شده است تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید. این عبارت شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر در ،وان H2 اول و به دنبال آن چندین بر،ب H3 با اطلاعات پشتیب، می شود. همه با این امید که امتیاز Featured Snippet را در موتورهای جستجو به دست آوریم زیرا این فرمتی است که پاداش می گیرد.

درباره بر،ب های H2 بیشتر بد،د

اگر نکات بهینه سازی اول و دوم را دنبال کنید، از قبل یک تگ H2 خواهید داشت که به خوبی برای عبارات مطابقت دقیق برای کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما بهینه شده است. برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، می تو،د یک یا دو کلمه را از عبارت کلیدواژه مورد نظر حذف کنید و فقط بخشی از آن را در هدرهای H2 استفاده کنید. همچنین می‌تو،د از تغییرات کلمه کلیدی برای ثبت کلمات استفاده شده در عبارت استفاده کنید.

به ،وان مثال، اگر سه کلمه کلیدی SEO را در صفحه هدف قرار داده اید-یک کلمه کلیدی اصلی و دو کلمه کلیدی ثانویه-پس باید حداقل سه تگ H2 در صفحه داشته باشید که هر کلمه کلیدی به یکی از آن هدرهای H2 اختصاص داده شده باشد.

2. اولین تگ H2 را برای کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید

بارگذاری جلویی کلمات کلیدی در تگ های H2 راه دیگری برای بهینه سازی محتوای شما برای سئو است.

یکی دیگر از بهترین روش های H2 این است که کلمات کلیدی اصلی و فرعی خود را در تگ H2 نهایی در صفحه قرار دهید. این استراتژی به تقویت اهمیت آنها برای سئو کمک می کند تا مقاله شما به درستی برای مرتبط ترین عبارت های جستجو نمایه شود.

بنابراین، باید مطمئن شوید که تگ‌های H2 شما هنوز منطقی هستند و خواندن آن‌ها خوشایند است و در عین حال مهم‌ترین کلمات کلیدی SEO خود را نیز شامل می‌شود.

5. بر،ب های H2 را زیر 60 کاراکتر نگه دارید

امیدوارم از این راهنما که نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.

با این حال، شما نباید کلمات کلیدی را در سرفصل های H2 قرار دهید. در غیر این صورت، می‌تواند بر قابلیت اطمینان و تجربه کاربر تأثیر بگذارد، که سیگنال‌های مهمی هستند که الگوریتم‌های رتبه‌بندی هنگام تصمیم‌گیری موقعیت کلمات کلیدی برای یک صفحه وب در نظر می‌گیرند.

اگر می‌خواهید تگ‌های H2 خود را برای سئو بهینه کنید بدون اینکه وزن رتبه‌بندی کلمات کلیدی را کاهش دهید، باید این ،وان‌ها را 60 کاراکتر یا کمتر بسازید. با کوتاه تر همیشه برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-optimize-h2-tags-for-seo/

در مرحله بعد، می‌خواهید مستقیماً در زیر تگ H2 با فرمتی که موتورهای جستجو مانند Google برای قطعه ویژه فعلی پاداش می‌دهند، به آن سؤال پاسخ دهید. ممکن است یک پاراگراف کوتاه، فهرست، ج، یا ویدیو باشد.

در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H2 را مشاهده می کنید که می تو،د از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

به ،وان مثال، اگر عبارت کلیدی اصلی «بهترین ابزار سئو برای مبتدیان» بود، می‌تو،د تگ‌های H2 بعدی را داشته باشید که شامل عبارات مطابقت جزئی و تغییراتی مانند این است:

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چگونه تگ های H2 را برای سئو بهینه کنیم

1. برای هر کلمه کلیدی یک تگ H2 قرار دهید

فقط مطمئن شوید که کلمات همپوش، ی،، را برای کلمات کلیدی سئو هدف تکرار نکنید. به ،وان مثال، اگر این دو عبارت کلیدی، «نکات برتر SEO برای مبتدیان» و «بهترین نکات سئو برای بازاریابان مبتدی» را هدف قرار داده اید، یک تگ H2 خوب برای بخش خلاصه محتوا می تواند این باشد: «Recap of the Top SEO نکاتی برای بازاریابان مبتدی.

7. قطعه های ویژه را با بر،ب های H2 هدف قرار دهید

اگر می‌خواهید تگ‌های H2 خود را برای SEO بهینه کنید تا دید ارگ،ک بهتری در SERP ها به دست آورید، باید آنها را با قطعه‌های ویژه هدف قرار دهید. این مکان بسیار مورد علاقه در بالای نتایج جستجو با قالب‌بندی من، سرصفحه‌ها برای مطابقت با قالب صحیح برای Google، Ya،o و Bing به دست می‌آید.

تگ های ،وان H2 یکی از مهم ترین بخش های محتوایی هستند که ،نده های موتورهای جستجو در ساختار سند HTML بعد از تگ H1 تجزیه و تحلیل می کنند. بنابراین، بهتر است مهمترین کلمات کلیدی SEO خود را از جلو بارگذاری کنید تا برای نمایه سازی و رتبه بندی در SERP ها در اولویت قرار گیرند.

تگ‌های H2 با کاراکترهای کمتر تضمین می‌کنند که کلمات کلیدی مورد نظر برای سئو در اولویت هستند و متن برای کاربر آسان است. از طرف دیگر سرفصل های طول، H2 اثرات مع، دارند که می تواند بر رتبه بندی صفحه وب شما در SERP تأثیر بگذارد.

6. آ،ین تگ H2 را برای کلمات کلیدی اصلی و ثانویه بهینه کنید

بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H2 این است که اطمینان حاصل شود که اولین هدر H2 در صفحه شامل کلمه کلیدی اصلی برای محتوا است.

این استراتژی برای ،نده‌های موتورهای جستجو فهرست‌بندی من، محتوا را برای مرتبط‌ترین عبارت‌های جستجو آسان‌تر می‌کند، که همچنین باعث می‌شود صفحه وب برای آن کلمات کلیدی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری پیدا کند.

ارائه بهترین نکات سئو …

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه‌سازی بر،ب H2 وجود دارد که می‌تو،د برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت خود دنبال کنید، با بهترین روش‌های برتر تگ H2 SEO از جمله استفاده از ،وان H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه، بهینه‌سازی هدر اول برای عبارت کلیدواژه اصلی، استفاده از کلمات کلیدی تطبیق جزئی در سایر تگ‌های H2 برای جلوگیری از بهینه‌سازی بیش از حد، بارگذاری مقدماتی عبارات SEO برای ارتباط موضوعی بهتر، و هدف قرار دادن موقعیت قطعه‌های ویژه. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

بهینه سازی بر،ب های H2 در SEO خلاصه بهترین روش ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است