با این حال، شما نباید کلمات کلیدی را در سرفصل های H2 قرار دهید. در غیر این صورت، میتواند بر قابلیت اطمینان و تجربه کاربر تأثیر بگذارد، که سیگنالهای مهمی هستند که الگوریتمهای رتبهبندی هنگام تصمیمگیری موقعیت کلمات کلیدی برای یک صفحه وب در نظر میگیرند.
یکی دیگر از بهترین روش های H2 این است که کلمات کلیدی اصلی و فرعی خود را در تگ H2 نهایی در صفحه قرار دهید. این استراتژی به تقویت اهمیت آنها برای سئو کمک می کند تا مقاله شما به درستی برای مرتبط ترین عبارت های جستجو نمایه شود.
فقط مطمئن شوید که کلمات همپوش، ی،، را برای کلمات کلیدی سئو هدف تکرار نکنید. به ،وان مثال، اگر این دو عبارت کلیدی، «نکات برتر SEO برای مبتدیان» و «بهترین نکات سئو برای بازاریابان مبتدی» را هدف قرار داده اید، یک تگ H2 خوب برای بخش خلاصه محتوا می تواند این باشد: «Recap of the Top SEO نکاتی برای بازاریابان مبتدی.
7. قطعه های ویژه را با بر،ب های H2 هدف قرار دهید
امیدوارم از این راهنما که نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
یک راه مهم برای بهینهسازی تگهای H2 برای سئو، تا بتو،د ارتباط موضوعی را بدون بهینهسازی بیش از حد محتوا برای کلمات کلیدی هدف خود بهبود بخشید، این است که کلمات کلیدی تطبیق جزئی را در سایر تگهای H2 در صفحه قرار دهید.
اگر نکات بهینه سازی اول و دوم را دنبال کنید، از قبل یک تگ H2 خواهید داشت که به خوبی برای عبارات مطابقت دقیق برای کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما بهینه شده است. برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، می تو،د یک یا دو کلمه را از عبارت کلیدواژه مورد نظر حذف کنید و فقط بخشی از آن را در هدرهای H2 استفاده کنید. همچنین میتو،د از تغییرات کلمه کلیدی برای ثبت کلمات استفاده شده در عبارت استفاده کنید.
استفاده از یک کلمه کلیدی تطبیق دقیق در این ،وان اولیه H2 اطمینان حاصل می کند که توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ انتخاب و اولویت بندی شده است. در نتیجه، می تو،د شانس خود را برای نشان دادن URL بالاتر در SERPS برای عبارت کلیدواژه اصلی افزایش دهید.
3. از کلمات کلیدی تطبیق جزئی برای سایر بر،ب های H2 استفاده کنید
اگر میخواهید تگهای H2 خود را برای سئو بهینه کنید بدون اینکه وزن رتبهبندی کلمات کلیدی را کاهش دهید، باید این ،وانها را 60 کاراکتر یا کمتر بسازید. با کوتاه تر همیشه برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر است.
همانطور که قبلاً در این راهنما یاد گرفتید، اولین تگ H2 باید کلمه کلیدی اصلی SEO را برای محتوا تأیید کند در حالی که سرفصل های دیگر H2 دوباره کلمات کلیدی ثانویه را تأیید می کنند. بنابراین آ،ین H2 باید دو یا سه مورد از موضوعات اصلی SEO را با ،یب آنها در یک ،وان نهایی در صفحه دربرگیرد. این روش تضمین میکند که ،ندههای موتورهای جستجو در هنگام نمایهسازی محتوا در SERP، در مورد اینکه محتوا برای چه عباراتی بهینه شده است، سردرگم نشوند.
تگهای H2 با کاراکترهای کمتر تضمین میکنند که کلمات کلیدی مورد نظر برای سئو در اولویت هستند و متن برای کاربر آسان است. از طرف دیگر سرفصل های طول، H2 اثرات مع، دارند که می تواند بر رتبه بندی صفحه وب شما در SERP تأثیر بگذارد.
6. آ،ین تگ H2 را برای کلمات کلیدی اصلی و ثانویه بهینه کنید
اینطور فکر کنید: اولین و آ،ین تگ H2 به ،وان کتابچه برای محتوای شما عمل می کند.
به ،وان مثال، اگر عبارت کلیدی اصلی «بهترین ابزار سئو برای مبتدیان» بود، میتو،د تگهای H2 بعدی را داشته باشید که شامل عبارات مطابقت جزئی و تغییراتی مانند این است:
- راهنمای ،ید ابزارهای سئو برای مبتدیان
- نکاتی در مورد استفاده از ابزارهای سئو
- نمودار مقایسه ابزارهای SEO مبتدی
همانطور که می بینید، آن دسته از هدرهای H2 به افزایش ارتباط موضوعی برای سئو کمک می کنند بدون اینکه بیش از حد برای عبارت کلیدواژه اصلی بهینه سازی شوند.
4. کلمات کلیدی SEO را بارگذاری کنید
اولین راه برای بهینه سازی تگ های H2 برای سئو این است که برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه یک هدر H2 قرار دهید.
به ،وان مثال، اگر سه کلمه کلیدی SEO را در صفحه هدف قرار داده اید-یک کلمه کلیدی اصلی و دو کلمه کلیدی ثانویه-پس باید حداقل سه تگ H2 در صفحه داشته باشید که هر کلمه کلیدی به یکی از آن هدرهای H2 اختصاص داده شده باشد.
2. اولین تگ H2 را برای کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H2 را برای سئو توضیح می دهد.
یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
ارائه بهترین نکات سئو …
برای تکههای فهرست، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 بالای آن پشتیب، میکنند، اضافه کنید. نگاه کنید که چگونه این راهنمای بهینه سازی H2 ارائه شده است تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید. این عبارت شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر در ،وان H2 اول و به دنبال آن چندین بر،ب H3 با اطلاعات پشتیب، می شود. همه با این امید که امتیاز Featured Snippet را در موتورهای جستجو به دست آوریم زیرا این فرمتی است که پاداش می گیرد.
درباره بر،ب های H2 بیشتر بد،د
اگر میخواهید تگهای H2 خود را برای SEO بهینه کنید تا دید ارگ،ک بهتری در SERP ها به دست آورید، باید آنها را با قطعههای ویژه هدف قرار دهید. این مکان بسیار مورد علاقه در بالای نتایج جستجو با قالببندی من، سرصفحهها برای مطابقت با قالب صحیح برای Google، Ya،o و Bing به دست میآید.
بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H2 این است که اطمینان حاصل شود که اولین هدر H2 در صفحه شامل کلمه کلیدی اصلی برای محتوا است.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی بر،ب های H2 در SEO خلاصه بهترین روش ها
در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H2 را مشاهده می کنید که می تو،د از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبهبندی فعلی ایجاد کنید.
بارگذاری جلویی کلمات کلیدی در تگ های H2 راه دیگری برای بهینه سازی محتوای شما برای سئو است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.