اولین راه برای بهینه سازی تگ های H2 برای سئو این است که برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه یک هدر H2 قرار دهید.
استفاده از یک کلمه کلیدی تطبیق دقیق در این ،وان اولیه H2 اطمینان حاصل می کند که توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ انتخاب و اولویت بندی شده است. در نتیجه، می تو،د شانس خود را برای نشان دادن URL بالاتر در SERPS برای عبارت کلیدواژه اصلی افزایش دهید.
3. از کلمات کلیدی تطبیق جزئی برای سایر بر،ب های H2 استفاده کنید
یک راه مهم برای بهینهسازی تگهای H2 برای سئو، تا بتو،د ارتباط موضوعی را بدون بهینهسازی بیش از حد محتوا برای کلمات کلیدی هدف خود بهبود بخشید، این است که کلمات کلیدی تطبیق جزئی را در سایر تگهای H2 در صفحه قرار دهید.
اینطور فکر کنید: اولین و آ،ین تگ H2 به ،وان کتابچه برای محتوای شما عمل می کند.
همانطور که قبلاً در این راهنما یاد گرفتید، اولین تگ H2 باید کلمه کلیدی اصلی SEO را برای محتوا تأیید کند در حالی که سرفصل های دیگر H2 دوباره کلمات کلیدی ثانویه را تأیید می کنند. بنابراین آ،ین H2 باید دو یا سه مورد از موضوعات اصلی SEO را با ،یب آنها در یک ،وان نهایی در صفحه دربرگیرد. این روش تضمین میکند که ،ندههای موتورهای جستجو در هنگام نمایهسازی محتوا در SERP، در مورد اینکه محتوا برای چه عباراتی بهینه شده است، سردرگم نشوند.
یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
همانطور که می بینید، آن دسته از هدرهای H2 به افزایش ارتباط موضوعی برای سئو کمک می کنند بدون اینکه بیش از حد برای عبارت کلیدواژه اصلی بهینه سازی شوند.
4. کلمات کلیدی SEO را بارگذاری کنید
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H2 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H2 را برای سئو توضیح می دهد.
اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبهبندی فعلی ایجاد کنید.
برای تکههای فهرست، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 بالای آن پشتیب، میکنند، اضافه کنید. نگاه کنید که چگونه این راهنمای بهینه سازی H2 ارائه شده است تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید. این عبارت شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر در ،وان H2 اول و به دنبال آن چندین بر،ب H3 با اطلاعات پشتیب، می شود. همه با این امید که امتیاز Featured Snippet را در موتورهای جستجو به دست آوریم زیرا این فرمتی است که پاداش می گیرد.
درباره بر،ب های H2 بیشتر بد،د
اگر نکات بهینه سازی اول و دوم را دنبال کنید، از قبل یک تگ H2 خواهید داشت که به خوبی برای عبارات مطابقت دقیق برای کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما بهینه شده است. برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، می تو،د یک یا دو کلمه را از عبارت کلیدواژه مورد نظر حذف کنید و فقط بخشی از آن را در هدرهای H2 استفاده کنید. همچنین میتو،د از تغییرات کلمه کلیدی برای ثبت کلمات استفاده شده در عبارت استفاده کنید.
به ،وان مثال، اگر سه کلمه کلیدی SEO را در صفحه هدف قرار داده اید-یک کلمه کلیدی اصلی و دو کلمه کلیدی ثانویه-پس باید حداقل سه تگ H2 در صفحه داشته باشید که هر کلمه کلیدی به یکی از آن هدرهای H2 اختصاص داده شده باشد.
2. اولین تگ H2 را برای کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید
بارگذاری جلویی کلمات کلیدی در تگ های H2 راه دیگری برای بهینه سازی محتوای شما برای سئو است.
یکی دیگر از بهترین روش های H2 این است که کلمات کلیدی اصلی و فرعی خود را در تگ H2 نهایی در صفحه قرار دهید. این استراتژی به تقویت اهمیت آنها برای سئو کمک می کند تا مقاله شما به درستی برای مرتبط ترین عبارت های جستجو نمایه شود.
بنابراین، باید مطمئن شوید که تگهای H2 شما هنوز منطقی هستند و خواندن آنها خوشایند است و در عین حال مهمترین کلمات کلیدی SEO خود را نیز شامل میشود.
5. بر،ب های H2 را زیر 60 کاراکتر نگه دارید
امیدوارم از این راهنما که نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
با این حال، شما نباید کلمات کلیدی را در سرفصل های H2 قرار دهید. در غیر این صورت، میتواند بر قابلیت اطمینان و تجربه کاربر تأثیر بگذارد، که سیگنالهای مهمی هستند که الگوریتمهای رتبهبندی هنگام تصمیمگیری موقعیت کلمات کلیدی برای یک صفحه وب در نظر میگیرند.
اگر میخواهید تگهای H2 خود را برای سئو بهینه کنید بدون اینکه وزن رتبهبندی کلمات کلیدی را کاهش دهید، باید این ،وانها را 60 کاراکتر یا کمتر بسازید. با کوتاه تر همیشه برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.