نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل برای بهبود سئو

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

EEAT چیست؟

وقتی روی این ویژگی ها برای هر صفحه وب در سراسر سایت خود تمرکز می کنید، نمرات EEAT خود را بهبود می بخشید. این به القای حس اعتبار بیشتر در محتوای شما کمک می کند که ایمن، دقیق، اصلی، قابل اعتماد و ارزش رتبه بندی در بالای نتایج جستجو را داشته باشد.

برای بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای سیگنال های EEAT، باید روی سه عامل اصلی به اشتراک گذاشته شده در این راهنما تمرکز کنید: ایجاد محتوای با کیفیت بالا که EEAT شما را در مورد موضوع نشان می دهد، بهینه سازی ،اصر روی صفحه که EEAT را به ،نده های موتورهای جستجو نشان می دهد. و دریافت بک لینک ها و اشاره های با کیفیتی که محبوبیت و قابل اعتماد بودن محتوای شما، برند و/یا نویسندگان آن را تایید می کند.

برای نشان دادن EEAT به الگوریتم های رتبه بندی گوگل، باید روی سه عامل تمرکز کنید:

  1. ایجاد محتوای با کیفیت بالا که نشان دهنده تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن شما در مورد موضوع باشد.
  2. بهینه سازی ،اصر کلیدی روی صفحه که EEAT را به ،نده های موتورهای جستجو نشان می دهند.
  3. دریافت بک لینک های با کیفیت و اشاره هایی که محبوبیت و قابل اعتماد بودن محتوای شما، برند و/یا نویسندگان آن را تایید می کند.

EEAT مخفف آن است تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن که مجموعه ای از استانداردهای ارزیابی وب سایت است که از دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل آمده است.

چرا EEAT مهم است؟

همانطور که متوجه شدید، EEAT یک عامل مهم برای موفقیت سئو است. هدف Google رتبه‌بندی صفحاتی در نتایج جستجو است که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را در مورد یک موضوع خاص نشان می‌دهند، می‌آیند.

با پیروی از توصیه های این صفحه، می تو،د شانس خود را برای رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید تا ترافیک ارگ،ک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

ع، نویسنده تحریریه SEO Chatter

در زیر، بهترین راه‌های بهینه‌سازی EEAT را برای کمک به افزایش دید ارگ،ک وب‌سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) خواهید آموخت تا بتو،د رتبه‌بندی و ترافیک بیشتری ،ب کنید.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-optimize-for-google-e-e-a-t/

در اینجا نحوه بهینه سازی برای هر یک از این سه عامل آورده شده است:

1. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید که EEAT را نشان دهد

  • با به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمیق، نظرات شخصی، ع، های اصلی و ویدیوهای خود تولید شده، دانش تخصصی و/یا تجربه دست اول را در مورد موضوع نشان دهید.
  • با به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمیق، دانش تخصصی را در مورد موضوع نشان دهید. تمام موضوعات فرعی مهمی را که خواننده برای درک کامل موضوع لازم است پوشش دهد.
  • در زبان خود مشخص باشید. هر کلمه را حساب کنید از مطالب سطحی پر، کنید. برای پر ، تعداد کلمات خاص از تعمیم یا کلمات غیر ضروری استفاده نکنید.
  • با به اشتراک گذاشتن نظرات شخصی، ع، های اصلی و ویدیوهای خود تولید شده، تجربه دست اول خود را در مورد موضوع نشان دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات دقیق و به روز هستند.
  • مقدمه های طول، ننویسید. به سادگی به خواننده توضیح دهید که چه اطلاعاتی در صفحه تبدیل می شود و سپس مستقیماً وارد آن شوید.
  • شامل 1-2 ،صر منحصر به فرد (حداقل) که در URL های رتبه برتر برای کلمه کلیدی مورد نظر یافت نمی شوند. ،اصر نمونه شامل جداول، نمودارها، اینفوگرافیک ها، ویدئوها، موارد بیشتر لیست، نقل قول های کارشناسان صنعت، بخش پرسش های متداول (سؤالات متداول) و غیره است.
  • برای پشتیبان گیری از حقایق، آمار و ادعاها، پیوندهای خارجی به منابع معتبر را وارد کنید.
  • پیوندهای داخلی را به محتوای مرتبط با موضوع اضافه کنید تا زمینه و ارزش بیشتری برای کاربر فراهم کند.

2. ،اصر روی صفحه را برای EEAT بهینه کنید

3. برای EEAT بک لینک ها و ذکرهای با کیفیت دریافت کنید

  • از سایر سایت های معتبر و قابل اعتماد در جایگاه خود بک لینک و منشن دریافت کنید.
  • از منابعی مانند HARO (Help a Reporter Out) برای ایجاد لینک‌های Domain Aut،rity بالا از نشریات آنلاین، رو،مه‌ها و وبلاگ‌ها استفاده کنید.
  • با ارسال محتوای مرتبط در سایت های شخص ثالث و رسانه های اجتماعی، برای نویسندگان خود در مورد موضوعات کلیدی شهرت و اعتبار آنلاین ایجاد کنید.
  • از منابع معتبری مانند G2، Yelp، Trip Advisor و غیره، نظرات و رتبه‌بندی‌های مثبت را برای سازمان خود دریافت کنید.
  • یک نمایه ،ب‌وکار تأیید شده Google و فهرست مکان‌های Bing برای ،ب و کار خود ایجاد کنید.
  • ،ب و کار خود را در فهرست راهنماهای ،ب و کار محبوب و در عین حال حفظ یک NAP ثابت (نام، آدرس و شماره تلفن) در آن سایت‌ها قرار دهید.

خلاصه ای برای بهینه سازی برای EEAT گوگل

EEAT برای سیستم‌های رتبه‌بندی Google مهم است، زیرا این سیگنال‌ها به الگوریتم‌ها کمک می‌کنند تا صفحاتی را که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص و قدرت را در یک موضوع خاص نشان می‌دهند، رتبه‌بندی کنند.

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل را برای بهبود سئو توضیح می دهد.

ارائه بهترین نکات سئو …

سیگنال‌های EEAT به‌ویژه برای موضوعاتی که بر سلامت، شادی، ایمنی یا ثبات مالی افراد تأثیر می‌گذارند، که به ،وان موضوعات پول یا زندگی شما (YMYL) نیز شناخته می‌شوند، مهم هستند.

اگر می خواهید برای کلمات کلیدی هدف خود در گوگل رتبه بالایی ،ب کنید و این موقعیت ها را برای طول، مدت حفظ کنید، باید وب سایت و محتوای آن را برای EEAT بهینه کنید. اگر این جنبه از سئو را نادیده بگیرید، محتوای شما هرگز به رتبه بندی کامل و ترافیکی که شایسته آن است نخواهد رسید.

نحوه بهینه سازی برای EEAT

نحوه بهینه سازی برای EEAT

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است