نحوه ایجاد یک صفحه منبع

سه راه برای نزدیک شدن به یک صفحه منبع وجود دارد:

  • از لینک های وابسته استفاده کنید. (این بدان م،است که شما و شرکت محصولی که توصیه می‌کنید یک توافقنامه دارید – از افرادی که روی پیوند وابسته شما کلیک می‌کنند و با آن شرکت تعامل می‌کنند، کمیسیون کمی دریافت می‌کنید.)
  • به منابع به صورت ارگ،ک پیوند دهید (چون آنها را دوست دارید و بدون دلیل دیگری).
  • ،یبی از پیوندهای وابسته و ارگ،ک را بگنج،د.

چرا باید یک صفحه منبع ایجاد کنید

در عوض، به دنبال راه هایی برای ذکر یا پیوند دادن به محتوای خود به صورت ارگ،ک باشید.

اگر قصد دارید پیوندهای وابسته را در صفحه منبع خود بگنج،د، یک افشای واضح اضافه کنید که ممکن است وقتی بازدیدکنندگان شما روی آن پیوندها کلیک کنند، کمیسیون دریافت کنید.

هر ،ی می تواند لیستی از پیوندها را جمع آوری کند. برای جلوگیری از طاعون محتوای نازک و بی فایده، این مراحل را دنبال کنید تا یک صفحه منبع با ارزش واقعی برای خوانندگان خود ایجاد کنید.

و به ،وان بخشی از استراتژی محتوای شما، یک صفحه منبع می تواند به وب سایت شما عمق و ارزش بیافزاید.

توضیحات مفید توضیح می دهد که چرا شما هر محصول، خدمات، ابزار و غیره را توصیه می کنید و چرا آنها ارزشمند هستند.

خوشبختانه، خود افشای آن نباید مشکل بزرگی باشد. یک عبارت ساده و واضح در بالای صفحه شما کافی است. در اینجا یک مثال عالی از a وب سایت عکاسی:

نمونه افشاگری

شما به سادگی باید لیستی از پیوندها به ابزارهای مورد علاقه، قابل اعتمادترین، وب سایت ها، محصولات، خدمات و غیره خود را جمع آوری کنید که به کارهایی که در حوزه کاری خود انجام می دهید مربوط می شود.

از طرف دیگر، اگر آنها فقط لیستی از پیوندها را ارائه می ،د، ارزش هیچ یک از آنها را نمی فهمید.

4. صفحه منابع خود را سازماندهی و بهینه کنید

FTC پیوند دادن به سایت های وابسته را در نظر می گیرد بدون افشای تبلیغات فریبنده

البته یک مکان عالی دیگر برای قرار دادن پیوند به این محتوا درست در منوی اصلی شما است. Learn to Code With Me این کار را به خوبی انجام می دهد – مرکز منابع آن در منوی بالایی تحت ،وان “Where to Learn” قرار دارد.

صفحه منبع در بالای صفحه

به ،وان مثال، این مرکز سلامتی، یک صفحه منبع برای کارمندان و خانواده های آنها دارد که شامل منابع تن، اندام آنلاین است که بر اساس نوع تمرین طبقه بندی شده اند:

صفحات منابع مرکز سلامتی

تصحیح: یک صفحه منبع می تواند باشد اگر آن را با در نظر گرفتن مراحل بالا ایجاد کنید، محتوای مفیدی دارد.

به ،وان مثال، یک وبلاگ شیرینی پزی می تواند هر زمان که در مورد تج،ات پخت صحبت می کند به صفحه منابع خود پیوند دهد. به ،وان مثال، “کاسه مخلوط کن با اندازه من، برای ایجاد این دستور غذا ضروری است. صفحه منبع من را بررسی کنید تا کاسه های مخلوط بزرگی را که استفاده می کنم و دوست دارم ببینید.”

همانطور که به یاد دارید، محتوای مفید عبارتند از:

  • با در نظر گرفتن یک مخاطب خاص ایجاد شده است.
  • دارای نشانگرهای اعتماد و اعتبار
  • شامل تخصص خالق(های) است.
  • نیازهای مخاطب را برآورده می کند.

این پیوندها را در توضیحات مربوط به هر دسته اضافه کنید، مانند “می خواهید درباره انتخاب یک شرکت مسافرتی بیشتر بد،د؟ راهنمای ما را بررسی کنید.”

6. صفحه منابع خود را به طور منظم به روز کنید

اگر یک فرد انفرادی یا فریلنسر هستید، صفحه منبع شما می تواند بسیار شخصی باشد و منع، کننده تخصص شما باشد. و اگر دنبال کننده و مخاطبی درگیر ایجاد کرده اید، صفحه منبع شما برای افرادی که به راهنمایی شما اعتماد دارند ارزشمند خواهد بود.

توضیحات شما هم لازم نیست طول، باشد. می تو،د هر یک از نکات بالا را در یک یا دو جمله خلاصه کنید. در اینجا یک مثال از Smart P،ive Incom آورده شده است:

درآمد غیرفعال هوشمند - بیشتر ابزارهای توصیه شده

اگر علاقه مند به ایجاد محتوای مفید برای مخاطبان خود هستید (و باید باشید)، باید به فکر ایجاد یک صفحه منبع باشید.

صفحه منبع یک فروشگاه یک‌جا برای یافتن منابع توصیه‌شده یک برند، از جمله ابزارها یا محصولاتی است که کارکنان آن در تجارت روزانه شرکت استفاده می‌کنند و دوست دارند.

در نهایت، هرگز چیزی را که واقعا استفاده نکرده اید یا دوست نداشته اید توصیه نکنید. صداقت و شفافیت برای حفظ اعتماد بین شما و مخاطبان ضروری است.

دلیل دوم برای ایجاد یک صفحه منبع این است که درگیر برنامه های وابسته هستید و می خواهید درآمد خود را به حدا،ر برس،د.

گزینه دیگر: اگر مرتباً درباره منابع صنعتی بزرگ وبلاگ می‌نویسید، آنها را در یک صفحه منبع جمع‌آوری کنید، مانند آموزش کدنویسی با من:

آموزش کدنویسی با من - منابع

به ویژه، منابع خود را به دسته ها سازماندهی کنید و به هر کدام یک ،وان (H2 یا H3) اضافه کنید.

به ،وان مثال، این وبلاگ مسافرتی شامل شرکت تور داخلی آنها به ،وان یکی از منابع زیر مجموعه “شرکت های تور” آنها می شود.

اینها تنها احتمالات نیستند. در اینجا چند پیشنهاد دیگر برای پیوند دادن به صفحه منبع خود در محتوای دیگر شما وجود دارد:

  • پیوندی را در منوی فوتر سایت خود قرار دهید.
  • یک بنر یا گرافیک دعوت به اقدام ایجاد کنید تا به صورت استراتژیک در داخل وبلاگ ها قرار دهید.
  • پیوندی به آهنرباهای سرب، کتاب‌های الکترونیکی یا موارد رایگان خود اضافه کنید.
  • یک پیوند دائمی برای نوار کناری وبلاگ خود ایجاد کنید.
  • به صفحه منبع خود در پست های رسانه های اجتماعی پیوند دهید و آن را تبلیغ کنید.

صفحه منبع محتوای مفیدی است

در اینجا یک فرمول خوب برای توصیف منابع موجود در صفحه شما وجود دارد:

  • محصول/خدمات/ابزار/منبع را معرفی کنید و توضیح دهید که چه کاری انجام می دهد.
  • توضیح دهید که چرا از آن استفاده می کنید و به آن اعتماد دارید.
  • حداقل یکی از راه هایی که می تواند زندگی خواننده شما را بهبود بخشد را فهرست کنید.

(به ابزارهای سئو، ابزارهای ایجاد محتوا، میزبان وب سایت مورد علاقه خود و ابزار تقویم محتوایی که به آن وابسته هستید فکر کنید.)

بله، شما می تو،د محتوای خود را در صفحه منبع خود قرار دهید، اما مراقب باشید – اضافه ، بیش از حد محتوای شما می تواند کمی بیش از حد خود تبلیغاتی به نظر برسد.

به ،وان مثال، این می تواند وظیفه ای باشد که شما به ،وان بخشی از وب سایت معمولی یا ممیزی محتوای خود تعیین می کنید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. هر منبع و چرایی آن را توضیح دهید

در مرحله بعد، از آنجایی که صفحه منبع شما اساساً صفحه ای پر از پیوند است، باید مطمئن شوید که پیوندها به طور منظم کار می کنند و دقیق هستند.

قرار دادن پیوندهای خود در یک صفحه منبع اختصاصی در پیمایش برتر به خوانندگان شما راهی آسان برای یافتن و تعامل با آنها می دهد.

به طور مشابه، اگر دوره های بازاریابی محتوا را می فروشید، صفحه منبع شما احتمالاً شامل فهرستی از ابزارهایی است که برای آسان ، بازاریابی محتوا استفاده می کنید.

راه دیگر برای گنجاندن محتوای خود در صفحه منبع، پیوند دادن به پست های وبلاگ مرتبط است.

فقط هیچ منبعی را درج نکنید. به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبان شما مفیدتر است.

اکنون می تو،م صفحه منبع شما را با محتوای مفید تقویت کنیم.

در نهایت، این فهرست از ابزارهای توصیه شده بسیار ارزشمندتر است زیرا SPI توضیح می دهد که چگونه و چرا هر ابزار قابل اعتماد و موثر است.

صفحه منبع یک صفحه تنظیم‌شده است که به منابع، ابزارها، برنامه‌ها، محصولات، خدمات، رسانه‌ها یا وب‌سایت‌های مفیدی پیوند می‌خورد که ممکن است برای مخاطبان مفید باشد.

این بهترین راه برای جمع آوری توصیه های برتر شما برای محصولات یا خدمات و ترویج ابزارها و منابعی است که دوست دارید و در ،ب و کار خود استفاده می کنید.

اولین و مهمترین دلیل برای ایجاد یک صفحه منبع این است مفید بودن عامل.

  • صفحه منبعی که توسط شما تنظیم شده است می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا ابزارها، وب‌سایت‌ها و منابعی را پیدا کنند تا به آنها در حل مشکلاتی که با آن روبرو هستند کمک کند.
  • صفحه منبعی که ایجاد می‌کنید می‌تواند با پیوندهای دست‌چین‌شده شخصی‌سازی شود که واقعاً از آنها استفاده می‌کنید، از آنها لذت می‌برید یا از آنها ارزش ،ب می‌کنید – و از آنجایی که نظر متخصص شما برای مخاطبان شما مهم است، آنها به منابعی که توصیه می‌کنید اهمیت می‌دهند.

چه چیزی صفحه شما را فراتر از خود پیوندها مفید می کند؟

یک راه سریع برای بررسی تمام URL های موجود در صفحه برای یافتن پیوندهای مرده، استفاده از جستجوگر لینک ش،ته است.

و این مهم است زیرا محتوای مفید برای مخاطبان شما به ،وان بخشی از تجربه کلی آنها از برند شما اهمیت دارد. برای گوگل نیز مهم است، زیرا موتور جستجو می خواهد محتوایی را به جستجوگران ارائه دهد که به آنها کمک کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/create-resource-page-398815

بیایید عمیق‌تر به اینکه صفحه منبع چیست، چرا باید آن را ایجاد کنید، و چگونه آن را انجام دهید، به‌علاوه مثال‌های صفحه منبع، برویم.

صفحه منبع چیست؟

این فقط یک تمرین خوب برای اخلاق و شفافیت نیست – بلکه یک عمل نیز هست نیاز از ایالات متحده کمیسیون تجارت فدرال (FTC).

هنگامی که صفحه منبع شما ایجاد شد، در محتوای دیگر خود، از جمله وبلاگ ها و صفحات اصلی سایت مانند صفحه درباره ما، به آن پیوند دهید.

اساساً، هر فرصت “بیشتر بیاموزید” یا ذکر در یک وبلاگ می تواند به صفحه منبع شما متصل شود.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که پیوندهای وابسته شما همه دقیق و کار می کنند، بنابراین هر بار که شخصی از طریق صفحه شما به یک محصول ارجاع داده می شود، ردیابی شود.

این مرحله اولیه در ایجاد یک صفحه منبع باید ساده ترین باشد.

با این حال، این ذکر آشکارا فروشندگی نیست و در کنار سایر توصیه های آنها کمتر به نظر می رسد.

منابع سفر
صفحه منبع شما که با دقت ایجاد شده است، می تواند با آموزش مخاطبان و تقویت وب سایت شما، به استراتژی محتوای شما ارزش بیافزاید. و اینها اه، شایسته ای هستند.

باز هم، فقط فهرستی از پیوندها را در یک صفحه قرار ندهید. برای سازماندهی و بهینه سازی صفحه منبع خود کمی تلاش کنید تا بیشترین بازدیدکننده بیشترین استفاده را از آن ببرند.

اما، به یاد داشته باشید – هرگز یک صفحه منبع ایجاد نکنید تا مردم را وادار کنید تا روی پیوندهای وابسته شما کلیک کنند.

(شما ممکن است این صفحه را به ،وان یک صفحه “ابزارهای توصیه شده”، یک صفحه پیوندهای وابسته یا حتی یک “جعبه ابزار” نام تجاری بشناسید.)

درعوض، این نوع محتوا را ایجاد کنید تا به مخاطبانتان کمک کنید با منابع بزرگی که در طول سفر خود به شما کمک کرده‌اند، ارتباط برقرار کنند.

نحوه ایجاد یک صفحه منبع با ارزش

برای مثال، اگر فهرستی از رسانه‌ها برای استفاده برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع دارید، می‌تو،د پیوندها را بر اساس نوع رسانه دسته‌بندی کنید، مثلاً کتاب‌ها، پاد،ت‌ها، ویدیوها، پست‌های وبلاگ، دوره‌ها و غیره.

به ،وان مثال، اگر شما یک نانوایی خبره هستید که دستور العمل ها را پست می کنید، صفحه منبع شما ممکن است پر از ابزارهای پختی باشد که به آنها اعتماد دارید و روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند این وب سایت نانوایی:

دستور العمل های پخت سالی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است