نحوه ایجاد لینک بیلدینگ OKR برای سئو (با مثال)

سئو یک ابزار استراتژیک قدرتمندتر از آن چیزی است که بسیاری از ما سئوکاران می د،م.

اینها اه، واضح و مشخصی هستند که می خواهید به آنها برسید. آنها باید قابل توجه، قابل اجرا و الهام بخش باشند. در زمینه سئو و ساخت لینک، یک هدف می تواند چیزی شبیه به:

  • “مشاهده وب سایت ما در موتور جستجو در خوشه کلمات کلیدی X را بهبود بخشید” یا “ارتباط متنی سایت با دسته X را افزایش دهید.”

نتایج کلیدی

پس از تکمیل تنظیمات، زمان آن رسیده است که OKR های لینک بیلدینگ خود را ایجاد کنید:

  • تعریف اه، سئو: بر اساس اه، ،ب و کار و بینش حاصل از تجزیه و تحلیل ا،یستم خود، آنچه را که می خواهید با لینک بیلدینگ به دست آورید، تعریف کنید.
  • شناسایی استراتژی ها و نتایج کلیدی: برای هر هدف، استراتژی هایی را که به کار می گیرید و نتایج کلیدی که نشان دهنده پیشرفت هستند را مشخص کنید. نتایج کلیدی باید نتایج قابل سنجش باشد که مستقیماً با اه، شما همسو باشد.

مدیر، معاون یا رهبر اه، کلی را تعیین می کند و سئو، بازاریاب دیجیتال یا مدیر محصول OKR ها را ایجاد می کند و مهلت هایی را برای KR ها تعیین می کند. بنابراین، شخصی که در برابر OKR ها پاسخگو است، محدوده، نتایج و ج، زم، را شناسایی می کند.

OKR اطمینان حاصل می کند که می تو،د به این سؤالات پاسخ دهید. مزایای آن عبارتند از:

  • وضوح تمرکز: با تعریف اه، و نتایج کلیدی، هر عضو اولویت‌های تیم و نحوه کمک اقدامات آنها به این اه، را درک می‌کند.
  • همسویی با اه، تجاری بزرگتر: نتایج کلیدی (KR) در سئو تضمین می کند که تلاش ها با اه، تجاری گسترده تر شرکت هماهنگ است.
  • مسئوليت: هنگامی که اه، و نتایج کلیدی به وضوح تعریف و تخصیص داده می شوند، به راحتی می توان ردیابی کرد که چه ،ی مسئول چه چیزی است و احساس مالکیت و مسئولیت پذیری را تقویت می کند.
  • پیشرفت قابل پیگیری: این ردیابی امکان بررسی منظم را برای ارزیابی قرار دادن تیم در مسیر و انجام تنظیمات لازم، افزایش چابکی و پاسخگویی فراهم می کند.

چگونه OKR ها در زمینه SEO کار می کنند

رابطه بین SEO OKR و اه، بازاریابی همیشه واضح یا مستقیم نیست. با این حال، برای اطمینان از همسویی، برنامه ریزی را بر روی سئو، لینک و محتوا متمرکز کنید.

  • تعیین هدف در سئو: اه، سئو به طور سنتی افزایش دید ارگ،ک یا رتبه بندی کلمات کلیدی برای یک کلمه کلیدی خاص بوده است. با این حال، هدف می تواند هر هدفی باشد که با اه، و اه، تجاری گسترده تر همسو باشد. این اه، می تواند برای سئو، محتوا یا ایجاد لینک در طبیعت باشد.
  • شناسایی نتایج کلیدی در سئو: نتایج کلیدی می تواند نتایج پیوند بیلدینگ محدود به زمان باشد. نتایج می تواند یک تحویل خاص باشد، مانند تعدادی پیوند یا نتایج مبتنی بر تاثیر مانند مشاهده ارگ،ک.
  • نقش OKR ها در استراتژی سئو: استراتژی روشی قابل توجه برای دستیابی به نتایج کلیدی است.
  • تجزیه و تحلیل و بهینه سازی مداوم: در حین و پس از اجرای OKRها، نتایج و تأثیر آنها بر هدف را تجزیه و تحلیل کنید. اگر نتایج کلیدی نادیده گرفته شد… چرا؟ آیا KR ها را انجام دادید، اما هدف را به جلو حرکت نداد؟

سئو می تواند نوآورانه باشد. این OKR ها ممکن است بر نوآوری در فرآیند SEO تمرکز کنند یا از اه، نوآوری شرکت پشتیب، کنند.

OKRها در سئو، اقدامات سئو و بازاریابی یا ،ب و کار شرکت را به اه، فصلی، سالانه یا بلندمدت متصل می کنند.

نکات:

  • از تجزیه و تحلیل ا،یستم، تکنیک هایی را که دیگران با موفقیت اجرا کرده اند شناسایی کنید و در برابر آن ها تکرار یا نوآوری کنید. سپس این موارد را در لیستی از ابتکارات بالقوه سئو وارد کنید.
  • برای فرآیند تفکر طراحی، تکنیک‌های لینک‌سازی مانند آسمان‌،اش یا ارسال مهمان با اعتبار بالا را آزمایش کنید.

مرحله راه اندازی، زمینه را برای OKR های لینک بیلدینگ شما فراهم می کند. تنظیم باید شامل، اما محدود به موارد زیر نباشد:

  • اه، تجاری: اه، ،ب و کار سالانه و فصلی شرکت خود را شناسایی کنید، زیرا این اه، سئو و ایجاد لینک شما را راهنمایی می کند.
  • تجزیه و تحلیل ا،یستم: تجزیه و تحلیل کاملی از عملکرد سئو فعلی خود، استراتژی های سئوی رقبا و ا،یستم کلی آنلاین در صنعت خود انجام دهید.
  • جهت کلی را با سه افق تنظیم کنید: اه، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سئو را توسعه دهید. این رویکرد سه افقی تضمین می کند که یک برنامه منسجم دارید که نیازهای فوری و آینده را برآورده می کند.
  • برگزاری مسابقه ایده: تیم خود را در طوفان فکری ایده ها و استراتژی های ایجاد لینک نوآورانه درگیر کنید. این امر خلاقیت را ارتقا می دهد و مشارکت تیم را در تعیین هدف تشویق می کند.
  • برنامه آزمایشی تفکر طراحی: الف را بپذیرید رویکرد تفکر طراحی به استراتژی ساخت لینک شما، تشویق آزمایش و انطباق.

هدف، واقعگرایانه: دستور العمل های جستجوی صوتی را در نمایشگرهای هوشمند خانگی در آشپزخانه بهینه کنید.

هدف، واقعگرایانه: با افزایش دید ارگ،ک رهبران داخلی این مفاهیم، ​​{شرکت} را به ،وان یک رهبر فکری که اصطلاح صنعتی جدید {اصطلاح} را تعریف می کند، ایجاد کنید.

یکی از کتاب های مورد علاقه من “آنچه مهم است را اندازه گیری کنید” توسط جان دوئر. این ایده OKR ها را ارائه می دهد که مخفف “اه، و نتایج کلیدی” است.

نکته:

  • احتمالاً در اولین تلاش خود با OKR ها موفق نخواهید شد. این قابل قبول و قابل انتظار است.
  • هدف برای انجام 80٪ از OKR ها. نرخ موفقیت 100% می تواند به این م،ی باشد که Os یا KR ها به اندازه کافی تهاجمی نبودند.

OKR های خود را ایجاد کنید

Doerr نمونه هایی از چگونگی دوست داشتن شرکت ها ارائه می دهد گوگل برنامه ریزی OKR را پذیرفته و اجرا می کند و چارچوب پاسخگویی برای دستیابی به اه، رشد ظالمانه.

یک OKR عملیاتی بر کارایی عملیات روزانه و مقیاس پذیری تمرکز دارد.

OKR زیر تغییر استفاده مخاطبان از اصطلاحات را برای ت،یم بندی و تعریف مفهوم مهمی که محصول یک شرکت را توصیف می کند، توضیح می دهد.

یک OKR استراتژیک با تجزیه و تحلیل موقعیت ارائه محصول/خدمات، رقابت، چشم انداز بازار و مخاطبان مطلع می شود. این برخلاف یک OKR تاکتیکی است که مبتنی بر اقدامات فردی است.

اه، و نتایج کلیدی (OKR) ابزارهای عالی برای شکل دادن به ابتکارات سئو برای همسویی با اه، شرکت هستند.

هدف زیر، اگرچه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، نمونه‌ای از این است که چگونه یک SEO می‌تواند در جهت یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای نمایش اطلاعات شرکت در زم، که مشتری در جستجوی آن است، کار کند.

نتیجه کلیدی:

  • 5 درخواست دمو در هر ماه پس از 6 ماه ایجاد کنید.
  • در 6 ماه، 5 رتبه برتر برای شرایط پولی را در خوشه های کلمه کلیدی X ایجاد کنید.
  • 10 قطعه محتوا برای کلمات کلیدی بالا و پایین در هر سه ماهه ایجاد کنید.
  • هر ماه 10 پیوند به محتوای اطلاعاتی در اطراف خوشه X ایجاد کنید.

نوآوری

چه به اه، خود برسید یا نه، به یاد داشته باشید که OKR ها یک ابزار یادگیری و پیشرفت مداوم هستند. بینش‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند دور بعدی OKR‌های شما را افزایش دهد، بهبود مستمر را تسهیل کرده و بر موفقیت ،ب‌وکارتان تأثیر بگذارد.

اولین باری که یک OKR را اجرا می‌کنید، قابلیت و تأثیر تلاش‌ها ممکن است انتظارات را برآورده نکند. با این حال، تجزیه و تحلیل ابتکارات در طول اجرا و پس از اجرا، مطمئناً برنامه ریزی آینده مالک OKR را بهبود می بخشد.

  • تیم نظرسنجی در مورد پیشرفت و نتایج.
  • از رهبری برای بازخورد بخواهید.
  • علت اصلی ش،ت و همچنین موفقیت را مشخص کنید.

با تمرکزی که می تواند استراتژیک، رشد محور، نوآورانه یا عملیاتی باشد، SEO OKR ها را می توان متن، با اه، خاص شما تنظیم کرد. این راهنما یک رویکرد گام به گام برای ایجاد چنین OKR هایی ارائه می دهد که با درک اه، تجاری و تجزیه و تحلیل ا،یستم شروع می شود تا اه،، استراتژی ها و نتایج کلیدی را تعیین کند.

،وجی این تجزیه و تحلیل فهرستی از ابتکارات اثبات شده SEO است. طیف وسیعی از استراتژی‌ها و تکنیک‌های اثبات‌شده سئو را با تمرکز ویژه بر لینک‌سازی، که منابع لازم برای پیاده‌سازی آن‌ها را دارید، شناسایی کنید.

OKRهای بالقوه در طول تحقیق و آزمایش مشخص خواهند شد و نیاز به تکرار دارند. بنابراین، برخی از OKR های بالقوه را قبل از مرحله 2 ایجاد کنید.

مرحله 2: OKR ها را ایجاد کنید

این سؤالات مهم هستند اما پاسخ به آنها همیشه آسان نیست.

اینها شاخص های قابل اندازه گیری هستند که نشان می دهند به هدف خود رسیده اید. آنها باید کمیت پذیر، محدود به زمان و به طور مستقیم تحت تأثیر تلاش های تیم باشند.

هدف، واقعگرایانه: یک ابتکار سئو ایجاد کنید که درخواست ماهانه دمو ایجاد کند.

با این حال، تعیین اه، سئو می تواند بسیار خلاقانه تر و استراتژیک تر از بهبود رتبه بندی باشد.

هدف، واقعگرایانه: مقیاس پذیری برنامه سئو را برای افزایش ترافیک افزایش دهید.

رویکرد OKR نسبتاً ساده است و با تعریف اه، واضح، قابل اندازه‌گیری و دست یافتنی در کنار نتایج کلیدی که دستیابی به هر هدف را ارزیابی می‌کند، کار می‌کند.

اه،

نتایج کلیدی:

  • 10 پست مهمان برای اعضای تیم {company} درباره {industry term} در سه ماهه سوم ایجاد کنید.
  • رهبری {شرکت} را به‌،وان منابعی برای موضوعات در دسته X ایجاد کنید، تا درخواست ماهانه HARO (کمک به گزارشگر خارج شود).
  • ایجاد و رتبه بندی بیش از 3 مقاله با وجود رهبری در بین کلمات کلیدی {industry term} در وب سایت های صنعت برتر در سه ماهه سوم.

رشد

نتایج کلیدی:

  • در سال 2024 محتوای دستور العمل بسیار محبوب را در سراسر دسته X طراحی کنید.
  • در هر فصل 100 پیوند به دست آمده در صفحات دستور العمل جدید ایجاد کنید.
  • از روابط عمومی برای ایمن ، پیوندها و ذکر دستور العمل های جدید در 10 وب سایت آشپزی معتبر در Q3 استفاده کنید.

عملیاتی

نکات:

  • فهرست بلندبالایی از اه، و KR ها را برای هر کدام مشخص کنید. سپس فهرست بزرگ را بردارید و آن را به فهرستی از 3-5 هدف و 3-5 KR برای هر هدف کاهش دهید.

مرحله 3: اقدام کنید

SEO OKR یک چارچوب موثر برای همسو ، ابتکارات سئو با اه، کلی ،ب و کار، ارائه اه، واضح و قابل اندازه گیری و افزایش مسئولیت پذیری تشکیل می دهد.

با تعریف OKR های شما، زمان آن رسیده است که آنها را عملی کنید:

  • تعیین ج، زم، واقعی: راهنمای نحوه تنظیم ج، زم، قابل دستیابی برای هر هدف و نتیجه کلیدی.
  • واگذاری مسئولیت ها: نکاتی در مورد تخصیص OKR به اعضای تیم من، یا برون سپاری برای اطمینان از مسئولیت پذیری و پیشرفت.
  • مستندات: هر OKR را در منطقه ای ثبت کنید که همه اعضای تیم به راحتی دسترسی داشته باشند.

نکته:

  • تعیین ج، زم، دشوار است. پس از اجرا، افق زم، را برای هر KR تجزیه و تحلیل کنید. بسیاری از پروژه ها در سئو ش،ت می خورند زیرا زمان لازم برای دیدن نتایج به آنها داده نمی شود.

مرحله 4: تجزیه و تحلیل و بهینه سازی

با این حال، همه اه، برای هر ،ب و کاری من، نیستند. مراحل زیر انتخاب هدف من، و تنظیم KR های صحیح را راهنمایی می کند.


ایجاد OKR یک فرآیند حیاتی است که می تواند به طور قابل توجهی مسیر استراتژیک SEO و کارایی عملیاتی سازمان شما را شکل دهد. مراحل زیر به شما کمک می کند مجموعه ای از OKR های خود را ایجاد کنید.

مرحله 1: راه اندازی

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

منبع: https://searchengineland.com/link-building-okrs-seo-examples-428971

این مقاله بررسی می‌کند که چگونه OKRها می‌توانند بر تلاش‌های سئوی شما تأثیر بگذارند، و ارتباط بین اه، کلی ،ب‌وکار و اه، سئو محور را برجسته می‌کند.

آشنایی با OKR ها در سئو

فراتر از این دسته‌ها، می‌تو،د OKR برای موارد زیر نیز ایجاد کنید:

  • مردم و فرهنگ: درک گسترده شرکت از پتانسیل طول، مدت و تمرکز SEO را تقویت کنید.
  • مشتری مداری: رتبه بندی محتوای مرکز دانش برای کلمات کلیدی مارک دار برای ساده ، توانایی مشتری برای یافتن پشتیب، محصول.
  • تاثیر اجتماعی: با رتبه بندی محتوای مرتبط برای کلمات کلیدی برند، آگاهی از تأثیر اجتماعی شرکت را افزایش دهید.

یک رهبر بازاریابی می تواند از SEO برای مدیریت شهرت، مقیاس پشتیب، یا ایجاد آگاهی از برند استفاده کند.

راهبردی

با پذیرش مت،وژی OKR، کار سئو می تواند استراتژیک تر شود و برای رشد ،ب و کار مفید باشد.

سوالاتی که باید در طول معاینه پزشکی بپرسید:

  • آیا استراتژی ها نتایج مورد نظر را ارائه ،د؟
  • آیا منابع کافی برای انجام KRها داشتید؟
  • آیا KRها واقعاً اه، را محقق ،د؟
  • آیا ج، زم، برای میزان تهاجمی بودن هدف کافی بود؟
  • آیا OKRها به اندازه کافی جاه طلب بودند یا نه؟

آیا روی ابتکار عمل سئو درستی برای پیشبرد اه، شرکت خود کار می کنید؟ سئو چگونه با اه، بازاریابی شما هماهنگ است؟

نتایج کلیدی:

  • ChatGPT را در توسعه و ایجاد فهرست پیاده سازی کنید تا کارهای تکراری را ساده کنید، حداقل 10 ساعت کار دستی در هفته صرفه جویی کنید و آن زمان را مجدداً به سمت طرح های رشد استراتژیک اختصاص دهید.
  • یک برنامه آموزشی لینک سازی برای ارتقای قابلیت های سئوی تیم محتوا و بازاریابی ایجاد کنید، با این هدف که 100% تیم برنامه را طی دو ماه آینده تکمیل کنند.
  • 3 تلاش برای ایجاد 50 پیوند از یک تیم آموزش دیده، با استفاده از ChatGPT برای ایجاد قالب های ایمیل من، برای مخاطبان وب سایت.

OKR های محرک رشد بر فروش، درخواست های نمایشی، سرنخ ها یا سایر معیارهایی که تأثیر مستقیمی بر اه، ،ب و کار دارند، تمرکز می کنند.

برای یک هدف متمرکز بر SEO، نتایج کلیدی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • “به افزایش X در دید ارگ،ک کلمات کلیدی هدف ما دست یابید.”
  • 30 پیوند در مقالات مرتبط با دسته کلیدواژه X ایجاد کنید.

اهمیت OKR ها در سئو