بهینه سازی محتوای محصول شما به لطف تجزیه و تحلیل هوشمند برنامه ها و افزونه های تجارت الکترونیک Yoast SEO بسیار آسان تر شده است. عبارت کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید و پیشنهادات را برای بهبود محتوای خود دنبال کنید.
هنگام تعیین اینکه کدام عبارت کلیدی فو، را باید برای یک محصول هدف قرار دهید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید. اگر تی شرت های مشکی می فروشید، ممکن است در ذهن شما منطقی باشد که صفحات محصول خود را به طور کامل برای عبارت کلیدی بهینه کنید. black t-،rt.
این همان چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند، درست است؟ اما بهینهسازی تمام محتوای محصول برای همان کلمه کلیدی باعث میشود که با خودتان رقابت کنید – این باعث آدمخواری کلمات کلیدی میشود. گوگل کدام تیشرت مشکی را باید در نتایج جستجو نشان دهد؟
Yoast SEO برای برنامه S،pify و افزونه WooCommerce SEO ما دارای یک ویژگی عالی است که بهینه سازی محتوای محصول شما را بسیار طبیعی تر می کند. به لطف ویژگی عبارات کلیدی و مترادف های مرتبط، انعطاف پذیری زیادی برای بهبود محتوای خود دریافت می کنید.
سفر مشتری می تواند طول، باشد و ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا مصرف کنندگان انتخاب های خود را محدود کنند. واداشتن آنها به ،ید سخت است! هنگامی که محتوای خود را برای آنها آماده می کنید، باید به هدف جستجو فکر کنید. فرآیند ،ید برای یک محصول خاص چگونه کار می کند؟ در حالی که برخی از افراد ممکن است به دنبال ارزان ترین و ساده ترین تی شرت مشکی باشند، برخی دیگر ممکن است خواسته های خاص تری برای محصول خود داشته باشند.
نحوه بهبود صفحات دسته بندی خود را برای سئوی تجارت الکترونیک بیابید.

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سالها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.