نحوه انتخاب عبارت کلیدی فوکوس برای توضیحات و دسته بندی محصول • Yoast

بهینه سازی صفحات دسته بندی خود برای عبارات اصلی بهتر است و انتخاب چیزی طول، تر برای صفحات محصول خود بهتر است. البته، استفاده از نام محصول و برند خود مهم است، اما همیشه می‌تو،د آن را با عبارت کلیدی اصلی که می‌خواهید هدف قرار دهید، اصلاح کنید. بنابراین، اگر می خواهید یک تی شرت مشکی خاص از پاتاگونیا را بفروشید، می تو،د از نام کامل آن استفاده کنید: Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt Black.

از نام محصول در صفحات محصول استفاده کنید

می تو،د از اشکال مختلف عبارت کلیدی اصلی در صفحه محصول، دسته بندی و فرود استفاده کنید. اگر صفحه فرود دارید که بهترین تی‌شرت‌های مرینو را برای استفاده در فضای باز جمع‌آوری می‌کند، لطفاً آن را بهینه کنید، از جمله نام محصول پیراهن پاتاگونیا که در مورد آن صحبت کردیم و به آن پیوند دهید.

صفحات دسته بندی مجموعه ای از مقالات را در یک انتخاب خاص جمع آوری می کند. اغلب، این صفحات در نتایج جستجو رتبه خوبی دارند و می‌تو،د برای قوی‌تر ، آن‌ها کمی متن مرتبط اضافه کنید. این نباید دیواری از متن باشد – فقط باید به اندازه ای باشد که به صفحه ارزش بدهد و به موتورهای جستجو زمینه بیشتری در مورد آنچه می توانند در این صفحه دسته پیدا کنند ارائه دهد. می تو،د از نوع دسته به ،وان ورودی برای عبارت کلیدی فو، استفاده کنید، بنابراین تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی می تواند به شما در بهبود این متن کمک کند.

یکی از مهمترین جنبه های سئوی تجارت الکترونیک، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. اگر در حال نوشتن حجم زیادی از محتوا هستید، باید بد،د که مخاطبان شما چه ،، هستند، در کجا قرار دارند و از چه نوع کلماتی استفاده می کنند. انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئوی تجارت الکترونیک می تواند این بینش را به شما بدهد. همچنین می‌تواند به شما ایده‌های زیادی بدهد تا وبلاگ خود را با محتوای با کیفیت بالا و مرتبط با محصول پر کنید – مانند سؤالات متداول که باید پاسخ دهید.

به هدف جستجو فکر کنید

Yoast SEO برای برنامه S،pify و افزونه WooCommerce SEO ما دارای یک ویژگی عالی است که بهینه سازی محتوای محصول شما را بسیار طبیعی تر می کند. به لطف ویژگی عبارات کلیدی و مترادف های مرتبط، انعطاف پذیری زیادی برای بهبود محتوای خود دریافت می کنید.

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/focus-keyphrase-for-،uct-descriptions/

هنگام تعیین اینکه کدام عبارت کلیدی فو، را باید برای یک محصول هدف قرار دهید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید. اگر تی شرت های مشکی می فروشید، ممکن است در ذهن شما منطقی باشد که صفحات محصول خود را به طور کامل برای عبارت کلیدی بهینه کنید. black t-،rt. این همان چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند، درست است؟ اما بهینه‌سازی تمام محتوای محصول برای همان کلمه کلیدی باعث می‌شود که با خودتان رقابت کنید – این باعث آدم‌خواری کلمات کلیدی می‌شود. گوگل کدام تیشرت مشکی را باید در نتایج جستجو نشان دهد؟

سفر مشتری می تواند طول، باشد و ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا مصرف کنندگان انتخاب های خود را محدود کنند. واداشتن آنها به ،ید سخت است! هنگامی که محتوای خود را برای آنها آماده می کنید، باید به هدف جستجو فکر کنید. فرآیند ،ید برای یک محصول خاص چگونه کار می کند؟ در حالی که برخی از افراد ممکن است به دنبال ارزان ترین و ساده ترین تی شرت مشکی باشند، برخی دیگر ممکن است خواسته های خاص تری برای محصول خود داشته باشند.

صفحات دسته بندی نباید برای محصولات برند خاص، بلکه برای توضیحات کلی محصول بهینه شوند. بنابراین می تو،د یک دسته بندی برای پیراهن های مرینو در فضای باز داشته باشید، اما می تو،د یک دسته بندی برای تی شرت های مشکی نیز داشته باشید. شما همچنین می تو،د دسته بندی ها را برای مارک ها انجام دهید. همانطور که گفتیم جاده های مختلف به رم ختم می شود! هر مشتری مسیر ی،، را به صفحات پول شما دنبال نمی کند.

بهبود صفحات دسته بندی

می تو،د یک عبارت کلیدی تمرکز در Yoast SEO برای S،pify و WooCommerce تنظیم کنید. با استفاده از این عبارت کلیدی تمرکز، به برنامه SEO سیگنال می دهید که می خواهید این ،مت از محتوا را برای این کلمه خاص یا ،یبی از کلمات بهینه کنید. بسته به نوع محتوای مرتبط با محصولی که می نویسید، راه های مختلفی برای فکر ، به این موضوع وجود دارد. در این پست، شما یاد خواهید گرفت که یک عبارت کلیدی تمرکز برای محصولات خود انتخاب کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که در مورد عبارات کلیدی مرتبط، مترادف ها و موارد دیگر فکر کنید!

بهینه سازی محصولات خود برای سئوی تجارت الکترونیک

فراموش نکنید که به عباراتی که سازنده برای توصیف محصول استفاده می کند نگاهی بیندازید که می تو،د به توضیحات محصول خود اضافه کنید. حتی ممکن است برخی از مشخصات محصول وجود داشته باشد که باید به صفحه خود اضافه کنید – افرادی هستند که با استفاده از شناسه های محصول مانند SKU و UPC در گوگل جستجو می کنند!

از نام عمومی در جای دیگری استفاده کنید

ویژگی مترادف همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. به شما امکان می دهد مترادف هایی را برای عبارت کلیدی تمرکز اصلی اضافه کنید. به ،وان مثال، هنگامی که ما در مورد یک صحبت می کنیم t-،rt, ما همچنین می تو،م اضافه کنیم top, tee, یا tee،rt به ،وان مترادف مهم نیست که از اشکال گرامری مختلف این عبارات کلیدی استفاده می کنید زیرا Yoast SEO برای S،pify این موارد را تشخیص می دهد.

مترادف هایی را برای عبارت کلیدی خود اضافه کنید تا در هنگام تجزیه و تحلیل محتوا، آنها را در نظر بگیرید

چرا و چگونه عبارات کلیدی را برای محصولات خود انتخاب کنید

یکی از بخش های ضروری Yoast SEO برای S،pify و افزونه SEO WooCommerce، تجزیه و تحلیل محتوا و سئو است. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا توضیحات عالی محصول، پست‌های وبلاگ و صفحات فرود را بنویسید که برای مشتریان و موتورهای جستجو جذاب باشد. اما استفاده صحیح از آن نیاز به کمی تفکر و کمی تحقیق دارد!

تحقیق کلمه کلیدی و هدف جستجو

البته، شما آزاد هستید که صفحه را برای آن بهینه کنید black merino wool t-،rt همچنین، اما این نباید هدف اصلی این صفحه باشد. می تو،د استفاده کنید گزینه عبارت کلیدی مرتبط در تجزیه و تحلیل Yoast SEO برای گنجاندن این اصطلاح در بازخورد.

با انجام تحقیقات کلمات کلیدی و فکر ، در مورد هدف جستجو، می تو،د کلمات من،ی را که می خواهید برای بهینه سازی پست ها ایجاد کنید. سعی نکنید همه چیز و سینک آشپزخانه را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید!

ادوین تونن

ویژگی عبارت کلیدی مرتبط به شما امکان می دهد چندین عبارت مرتبط با موضوع اصلی را اضافه کنید. اگر چه ما در مورد اشکالات صحبت کردیم، می تو،د از این برای بهینه سازی محتوا برای عبارات اصلی مانند استفاده کنید black t-،rt, اگرچه ما در مورد معایب صحبت کردیم. همچنین می تو،د از این برای دیگر عبارات یا ویژگی های محصول استفاده کنید. هنگامی که اصطلاحات را اضافه کردید، تجزیه و تحلیل کلمات موجود در متن را جستجو می کند و بهبودهایی را برای شما پیشنهاد می کند.

هنگام بهینه سازی صفحات محصول برای محصولات خاص، باید آن را برای نام محصول بهینه کنید. نمونه ای از پیراهن مشکی پشم مرینو که در بالا ذکر شد حداقل می تواند باشد Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt. البته، می‌تو،د اصطلاحاتی مانند رنگ یا سایر گزینه‌های تنوع محصول را به آن اضافه کنید.

بهینه سازی محتوای محصول شما به لطف تجزیه و تحلیل هوشمند برنامه ها و افزونه های تجارت الکترونیک Yoast SEO بسیار آسان تر شده است. عبارت کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید و پیشنهادات را برای بهبود محتوای خود دنبال کنید.

نحوه بهبود صفحات دسته بندی خود را برای سئوی تجارت الکترونیک بیابید.

Lulu.com از قالبی خوانا برای ارائه محتوای ارزشمند به مشتریان استفاده می کند

به ،وان مثال، اگر ،ی به دنبال یک پیراهن بسیار نفس‌گیر، راحت و فنی است که به او در انجام فعالیت‌های خارج از منزل کمک کند، ممکن است با پشم مرینوس به ،وان یک گزینه مواجه شود. بنابراین، آن شخص ممکن است از آنجا برود black outdoor t-،rt breathable به merino t-،rt black به Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt Black. همه این عبارات جستجو ممکن است دارای محتوای متفاوتی باشند. به ،وان مثال، علاوه بر صفحات محصولات معمولی، می تو،د پستی در مورد مزایای پشم مرینوس برای لباس های بیرونی بنویسید.

برای عبارات سر بهینه سازی نکنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است