نحوه استفاده از پیش نمایش قطعه گوگل در Yoast SEO • Yoast

می تو،د نوار کناری را با کلیک بر روی نماد Yoast در سمت راست بالای صفحه خود فعال کنید. در نوار کناری، برگه «پیش‌نمایش Google» را خواهید دید:

تصویری از نوار کناری Yoast SEO

در اسکرین شات های بالا، ممکن است متوجه شده باشید که می تو،د بین دو نسخه از قطعه انتخاب کنید: موبایل و دسکتاپ. از آنجایی که گوگل نتایج را در دسکتاپ و دستگاه تلفن همراه متفاوت نشان می دهد، منطقی است که قبل از انتشار یک پست، هر دو پیش نمایش را بررسی کنید. دکمه‌های رادیویی بالای قطعه به شما امکان می‌دهند بین این دو جابجا شوید، بنابراین می‌تو،د مطمئن شوید که هر دو خوب به نظر می‌رسند.

اجزای پیش نمایش قطعه

در پیش نمایش موبایل، ما یک فاوی، و تصویر نیز اضافه کرده ایم. در اینجا، ما این ،اصر را گام به گام مورد بحث قرار خواهیم داد. لطفاً توجه داشته باشید که Google مرتباً با ،اصری مانند فاوی، ها، ،ده نان، ایموجی ها و تصاویر آزمایش می کند، بنابراین پیش نمایش ممکن است کمی با آنچه در نتایج جستجو می بینید متفاوت باشد.

،وان سئو

علاوه بر این، مطمئن شوید که ،وان شما خیلی طول، نباشد. در غیر این صورت، ممکن است در نتایج جستجو قطع شود. به نوار زیر فایل ورودی ،وان SEO توجه کنید. اگر ،وان خیلی طول، باشد، نوار نارنجی یا قرمز می شود.

توضیحات متا

داشتن یک قالب به این م،ی است که ،وان سئوی شما به صورت خودکار ایجاد می شود. این ممکن است برای نشان دادن ،وان خوب در نتایج جستجو کافی باشد. اما ما همیشه توصیه می کنیم ،وان را در ابزار پیش نمایش گوگل خود بررسی کنید. هنگام بررسی آن، از خود بپرسید: آیا این ،وان دقیق است؟ آیا ارتباط این پست در مورد چیست؟ آیا انتظارات درستی را ایجاد می کند؟

تصویری از پیش نمایش گوگل که ،وان را نشان می دهد

اکنون که ،وان شما به پایان رسیده است، بیایید روی دومین مورد بزرگ در پیش‌نمایش قطعه کار کنیم: توضیحات متا. توضیحات متا متن کوتاهی است که در زیر ،وان SEO مشاهده می کنید.

چرا توضیحات متا (با عبارت کلیدی فو،) اضافه کنید؟

،وان سئو ،وان صفحه شما است که در نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این با نام پست متفاوت است! علاوه بر ،وان صفحه، ،وان SEO حاوی ،اصر اضافی مانند جداکننده یا نام سایت است.

قالب ،وان SEO

باید بد،د که محدودیتی برای تعداد کاراکترهایی که می تو،د در توضیحات متا استفاده کنید وجود دارد. بنابراین، درست مانند ،وان سئو، به نوار زیر ،مت ورودی توضیحات توجه کنید. اگر توضیحات خیلی طول، باشد نارنجی یا قرمز می شود!

ایموجی ها می توانند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و بیان خود فراتر از کلمات باشند. حتی گاهی اوقات گوگل ایموجی ها را در نتایج جستجو نشان می دهد که می تواند اسنیپت های شما را برجسته کند (به مثال زیر مراجعه کنید). اما مراقب نحوه استفاده از آنها باشید! ابتدا اطمینان حاصل کنید که آنها متن، با برند شما و مخاطبان شما هستند. در مرحله دوم، سعی کنید فقط یک ایموجی را در ،وان یا توضیحات متا اضافه کنید. در غیر این صورت، محتوای شما ممکن است هر،مه به نظر برسد و افراد را از کلیک ، روی آن منصرف کند.

Breadc،b/ URL/Slug

امیدوارم این پست روشن کرده باشد که چگونه می تو،د از ویژگی پیش نمایش گوگل برای افزایش کلیک در نتایج جستجو استفاده کنید. این قابلیت در افزونه Yoast SEO ما برای وردپرس و S،pify و البته در Yoast SEO Premium نیز موجود است.

ویلمین هالبک

ویلمین مدیر محتوای yoast.com است. او عاشق ایجاد محتوای کاربر پسند و آسان ، یافتن آن برای افراد و موتورهای جستجو است.

آواتار ویلمین هالبیک

به یک سری حرفه ای Yoast SEO تبدیل شوید


منبع: https://yoast.com/snippet-preview/

گوگل در قطعات خود اشاره ای به محل قرارگیری صفحه در سایت شما دارد. این می تواند یک URL، یک دنباله ،ده نان، یا یک اسلاگ باشد. اینکه کدام یک را انتخاب می کند ممکن است متفاوت باشد، این چیزی است که به نظر می رسد Google مرتباً با آن آزمایش می کند. در حال حاضر، آنها یک دنباله ،ده نان را روی دسکتاپ و نش، اینترنتی سایت به همراه اسلاگ در تلفن همراه نشان می دهند. در پیش‌نمایش Google، URL را روی دسک‌تاپ و نش، اینترنتی سایت به‌علاوه Slug را در تلفن همراه نشان می‌دهیم.

به طور پیش فرض، پلاگین این را می گیرد ،وان پست و اضافه می کند جداکننده (در مثال ما، یک خط تیره) به اضافه نام سایت. را صفحه پارامتر عدد فقط زم، استفاده می شود که یک پست صفحه بندی شده داشته باشید. را ،وان سایت گنجانده شده است، و حذف آن ایده خوبی نیست. ممکن است گوگل ،اوین سئوی شما را بازنویسی کند اگر حاوی نام تجاری نباشند. برای مثال، می تو،د با اضافه ، یک دسته، با این الگو بازی کنید. شما می تو،د همه چیز را در این پست در مورد متغیرهای قطعه بخو،د.

یک ،وان سئو من، بنویسید

برای دریافت کلیک‌های بیشتر، باید قطعه‌هایی با ظاهر زیبا داشته باشید. یکی از راه‌های اطمینان از اینکه سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، این است که از پیش‌نمایش قطعه Google Yoast SEO استفاده کنید. این شبیه‌سازی می‌کند که یک نتیجه جستجو برای صفحه شما چگونه به نظر می‌رسد و به شما امکان می‌دهد کاشی، راز و توضیحات را ویرایش کنید! در اینجا، نحوه استفاده از پیش‌نمایش قطعه Google برای ایجاد قطعه‌هایی با ظاهر عالی را توضیح می‌دهیم! و، توضیح می‌دهیم که چرا این پیش‌نمایش قطعه ممکن است گاهی با آنچه در نتایج جستجو می‌بینید مطابقت نداشته باشد.

پیش نمایش قطعه گوگل چیست؟

شما یک تصویر را در نسخه موبایل ابزار ما پیدا خواهید کرد. گاهی اوقات، گوگل این تصویر را به قطعات نتایج جستجوی خود در تلفن همراه اضافه می کند. برای تقلید از این رفتار، تصویر ویژه پست شما را به طور خودکار به پیش‌نمایش Google Yoast اضافه می‌کنیم.

اما، من چیز دیگری در گوگل می بینم؟!

شاید برای تعیین کلمه کلیدی فو، برای صفحه خود تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام داده باشید، و متوجه شده اید که چندین نوع از آن عبارت کلیدی وجود دارد. در ،مت ورودی ،وان SEO، می تو،د آن را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که با پرس و جوها و انتظارات افراد مطابقت دارد. جمله بندی درست کاربران را متقاعد می کند که به جای نتایج دیگران روی نتیجه شما کلیک کنند، بنابراین این پست توسط Joost در مورد چگونگی ایجاد یک ،وان دقیق و فریبنده SEO ممکن است ارزش شما را داشته باشد!

اگر می خواهید توضیحات متا خوبی بنویسید، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. باید محتوای اصلی پست یا صفحه را دقیقاً توصیف کند، عبارت کلیدی تمرکز را شامل شود و افراد را ترغیب کند تا روی نتیجه شما کلیک کنند. اگر می خواهید از تکرار جلوگیری کنید، می تو،د با مترادف ها یا کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات متا خود بازی کنید.

این یکی از دلایلی است که به شما کمک می کند اگر بد،د بیشترین کلمه کلیدی جستجو شده برای یک صفحه احتمالا چیست. سپس می تو،د با عبارت کلیدی فو، یک متا توضیحات عالی ایجاد کنید و شانس گوگل را افزایش دهید تا توضیحات متا خود را در نتایج جستجو نشان دهد. شما قادر خواهید بود آنچه را که در صفحه شما است مستقیماً در نتایج جستجو تبلیغ کنید!

یک توضیحات متا عالی بنویسید

در Google یا پیش‌نمایش قطعه، ،اصر زیر را خواهید دید:

  • ،وان سئو
  • توضیحات متا
  • URL، اسلاگ یا ،ده نان (یا ،یبی)
  • انتخاب کننده شکلک

یک مدال ظاهر می شود و پیش نمایشی از پست یا صفحه خود را در نتایج جستجوی Google به شما نشان می دهد، جایی که می تو،د قطعه خود را ویرایش کنید.

تصویری از حالت پیش‌نمایش قطعه Google

متا با، Yoast SEO

Slug بخشی است که می تو،د در پیش نمایش قطعه بهینه سازی کنید. به طور کلی، ما توصیه می کنیم که اسلاگ را تا حد امکان کوتاه کنید، اما ضروری ترین کلمات و حداقل عبارت کلیدی را در آن لحاظ کنید. عبارت کلیدی کوتاه به این م،ی است که اشتراک‌گذاری آن آسان‌تر است و گنجاندن عبارت کلیدی به گوگل و کاربران کمک می‌کند تا موضوع پست یا صفحه شما را شناسایی کنند.

فاوی،

فاوی، (نماد کوچک کنار URL) اخیراً به تکه‌های موجود در نتایج جستجو اضافه شده است. چندی پیش گوگل آن را به نتایج جستجوی موبایل اضافه کرد. و با نشان دادن فاوی، برای نتایج دسکتاپ نیز آزمایش کرده است. در وردپرس به راحتی می تو،د این فاوی، را تنظیم کنید. توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید زیرا اگرچه نماد کوچکی است، اما می‌تواند برای برندسازی و نرخ کلیک سایت شما م،ی زیادی داشته باشد. در ابزار ما، می‌تو،د بررسی کنید که آیا در نتایج جستجوی Google خوب به نظر می‌رسد.

تصویر

پیش نمایش قطعه گوگل Yoast یکی از ویژگی های افزونه Yoast SEO است. این به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش و ویرایش کنید که صفحه یا پست شما در نتایج جستجوی Google چگونه خواهد بود. دارای نمای موبایل و دسکتاپ است و ،اصری مانند اسلاگ، ،وان SEO و توضیحات متا را نشان می دهد. در این پیش نمایش، می تو،د آن ،اصر را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که سایت شما در نتایج جستجو خوب به نظر می رسد.

پیش نمایش قطعه Google را از کجا پیدا می کنید؟

بیشتر بخو،د: نحوه ایجاد توضیحات متا من، »

انتخاب کننده شکلک

اگر عبارت خاصی را جستجو کنید، گوگل آن عبارت را در توضیحات متا که نمایش می دهد پررنگ می کند. و یک قدم جلوتر می رود. هنگامی که تصمیم گرفت کدام صفحات برای جستجوی شما رتبه بندی می شوند، سعی می کند بخشی از صفحه را پیدا کند که دقیقاً شامل آن عبارت است. اگر توضیحات متای شما حاوی کلمه کلیدی جستجو شده نباشد، یک قطعه “تصادفی” از صفحه ای که حاوی کلمه کلیدی است را می گیرد.

پیش نمایش گوگل با توضیحات متا

در پیش‌نمایش قطعه Google، می‌تو،د با انتخاب‌کننده شکلک‌ها کمی سرزندگی به ،اوین و توضیحات متا خود اضافه کنید. فقط روی دکمه ایموجی در سمت راست بالای ،وان SEO یا فیلدهای ورودی توضیحات متا کلیک کنید. بلافاصله کتابخانه ایموجی ها را برای انتخاب خواهید دید!

،وان در پیش‌نمایش قطعه با قالب ،و، که در بخش ظاهر جستجوی Yoast SEO تنظیم کرده‌اید تعیین می‌شود. برای دسترسی به آن، روی Yoast SEO در منوی مدیریت داشبورد وردپرس خود (منوی سمت چپ) کلیک کنید. سپس به جستجوی ظاهر بروید و Content Types را انتخاب کنید. در آنجا می‌تو،د یک الگو برای پست‌ها، صفحات یا دیگر انواع محتوایی که ممکن است داشته باشید تنظیم کنید. این الگوی پیش فرض برای پست ها است:

یک اسکرین شات از تنظیمات پست ها در تنظیمات ظاهر جستجو در Yoast SEO

در Yoast SEO، دو راه برای پیش نمایش اسنیپت وجود دارد. می تو،د از نوار کناری Yoast SEO یا متا با، Yoast SEO در انتهای پست خود (در حالت ویرایش) به آنجا بروید.

نوار کناری Yoast SEO

،وان اولین چیزی است که مردم در نتایج جستجوی پست ها و صفحات شما می بینند، و در بسیاری از موارد، این تنها چیزی است – پس بهتر است خوب باشد!

،وان سئو چیست؟

همچنین می تو،د پیش نمایش گوگل از پست خود را در زیر پست خود در متا با، Yoast SEO دریافت کنید. فقط در پست خود به پایین اسکرول کنید تا کادر متا SEO Yoast را ببینید. این اولین چیزی است که درست در زیر فیلد ورودی عبارت کلیدی Focus می بینید.

نتیجه موبایل یا نتیجه دسکتاپ

متأسفانه – یا شاید نه – ما نمی تو،م به طور کامل آنچه را که Google در نتایج جستجو نشان می دهد کنترل کنیم. شما می تو،د ،وان و توضیحات متا را تنظیم کنید، اما در نهایت گوگل تصمیم می گیرد. در برخی موارد، گوگل توضیحات متا دیگری را انتخاب می کند یا ،وان را برای شما تغییر می دهد. این بدان م،ا نیست که شما نباید برای نوشتن آنها تلاش کنید. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد، آنها به شما این شانس را می دهند که در نتیجه جستجو بدرخشید. پس از این فرصت استفاده کنید!

از پیش نمایش قطعه گوگل برای بهینه سازی پست های خود استفاده کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است