جستجوی گوگل، اینستاگرام، تیک توک، پینترست و یوتیوب؛ این روزها بازاریاب ها همیشه فعال هستند زیرا کانال هایی برای تعامل وجود ندارد. در حالی که این امر به تبلیغکنندگان امروزی اجازه میدهد تا به مخاطبان گستردهتری دست یابند، برخی از چالشها با همگام شدن با فهرستی از پلتفرمها پیش میآیند.
یک چالش کلیدی این است که چگونه پیام خود را برای هر پایگاه کاربر سفارشی کنید. از آنجایی که تناژ ذاتاً در مجموعهای از پلتفرمها متفاوت است، زم، که هر روز در اختیار دارید به سرعت کاهش مییابد وقتی پیام خود را تغییر میدهید تا برای هر مخاطبی در کانالهای مختلف من، باشد.
این یکی از حوزههایی است که هوش مصنوعی میتواند در آن بدرخشد. کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تنوع در پیام یا الهام برای ایجاد انگیزه در خلاقیت، به سرعت در ضربه زدن به کلید – کلمات کلیدی، سرفصل ها و متن اصلی – صرفه جویی کنند. در حالی که تبلیغکنندگان دیجیتال همچنان باید نبض خود را در مورد انطباق یا هر زبان قابل بحثی که ممکن است مطرح شود حفظ کنند، آنها همچنان به کارایی بیشتری دست مییابند، بنابراین زمان بیشتری برای تمرکز بر روی کارهای استراتژیک باقی میگذارند.
چرا نظارت انس، مهم است: بحث هوش مصنوعی حضوری در مقابل هوش مصنوعی بدون مراقبت
هوش مصنوعی در تولید کلمات کلیدی، سرفصلها و حتی به شما کمک میکند تا زوایای خلاقانهای را برای پیامهای خود ایجاد کنید. در حالی که این همه چیز است – و کمی بیشتر – آن سطح کیفیتی را برای محتوای طول، ایجاد نمی کند که یک انسان می خواهد. ما دوست داریم هوش مصنوعی را به ،وان دستیار تیم های خلاق در کمک به آنها در آ،ین مایل استراتژی خود در نظر بگیریم.
اتوماسیون در حال حاضر ،ب و کارها را به طور اساسی کارآمدتر و سودآورتر می کند. اگر در مورد استفاده از قدرت هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال کنجکاو شده اید، یا در حال حاضر با شریکی کار می کنید، اما آنها در تلاش هستند تا به شما کمک کنند تا مقیاس خود را افزایش دهید، ما دوست داریم به اشتراک بگذاریم چگونه پلت فرم ما می تواند به شکل گیری ستون فقرات موفقیت فعلی و آینده آژانس تبلیغاتی شما کمک کند.
منبع: https://searchengineland.com/،w-to-use-ai-in-di،al-advertising-429084
صنعت امروز انتظارات زیادی برای ،وجی فردی دارد، اما برای یک فرد به تنهایی نمیتواند با روابط مشتری، بازاریابی سنتی و مسئولیتهای فنی همگام باشد. با این حال، این انتظارات غیرواقع بینانه زم، که شما دارید شروع به مدیریت می کنند اتوماسیون جنبه های استراتژی و گردش کار شما را تقویت می کند.
با کمک اتوماسیون، نبض خود را در حاشیه نگه دارید
تبلیغات دیجیتال اغلب با بودجه های کلان مرتبط است. هنگامی که برای مدیریت حاشیه های خود صرفاً به افراد متکی هستید، خطای انس، می تواند به سرعت صدها هزار دلار برای ،ب و کار شما هزینه داشته باشد. به این موضوع فکر کنید – اگر در یک تعطیلات بزرگ یک فروش یا تبلیغات داشته باشید، آن فروش به پایان می رسد و ،ی فراموش می کند که آن آگهی را حذف کند، وقتی کشف می شود چه اتفاقی می افتد؟ این ریسکهای بالقوه میتوانند به شدت این خطرات را کاهش دهند یا کاهش دهند، بنابراین دیگر مجبور نیستید برای تبلیغات منسوخ شده برای تبلیغ فروش یا تبلیغات گذشته اعتبار صادر کنید.
شما مزایای آن را می بینید، نه زمان خودکارسازی
اینجاست که سازمانها بیشترین فرصت را خواهند دید: با ،یب فرصت هوش مصنوعی با یکپارچگی نیروی انس،، میتو،د کارایی به دست آورید، هزینهها را کاهش دهید و قدرت و منابع گرانبهای مغز را بر روی حوزههایی از ،بوکارتان متمرکز کنید که بیشترین کمک را به سود شما دارند. .
هوش مصنوعی می تواند در آ،ین مایل خلاقیت به شما کمک کند
در حالی که هوش مصنوعی جایگزین نیاز به تمرکز بر کارهای روزمره می شود، ما باور نداریم که جایگزینی کامل برای لمس انسان باشد. از آنجایی که در برندها، سازمانها و ایالتها پیچیدگی وجود دارد، حتی اگر برای تولید محتوا به هوش مصنوعی تکیه کنید، همچنان به یک فرد می، نیاز دارید تا از سازگاری و ایمن بودن زبان مولد اطمینان حاصل کنید. تکرار می کنیم: ابزارهای تقویت شده با هوش مصنوعی جایگزین کاملی برای کار انسان نیستند.
هوش مصنوعی (AI) امروزه در میان صنایع مختلف مورد بحث است – و در حال حاضر هیچ کمبودی در حدس و گمان یا مزایای بیان شده در این فضا وجود ندارد.
در حالی که ممکن است قبلا داشته باشید قابلیتهای ChatGPT را بررسی کرد، Bard یا ابزارهای تقویت شده با هوش مصنوعی دیگر برای تولید محتوا برای ایمیل جدید، طوفان فکری موضوعات مقاله بعدی وبلاگ شما – یا برای به دست آوردن کارایی در یک کار تبلیغات دیجیتال دیگر – مزایای مختلفی وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکرده باشید یا حتی به آنها فکر نکرده باشید. هنوز. یک چیز مسلم است، همه این پیشرفتها در هوش مصنوعی حداقل یک چیز را به تبلیغکنندگان نوید میدهند: صرفهجویی عظیم در زمان.
در عصر “همیشه فعال”، بازاریابان به کارایی و تنوع در پیام رس، نیاز دارند