تیم برنامهریزی شما همچنین به گزارشهای مکانیابی نمایشی دسترسی خواهد داشت که اطلاعاتی در مورد نشریات و وبسایتهایی که مخاطبان درون بازار شما بازدید میکنند ارائه میدهد. سپس این باید لیست هدف شما را اطلاع دهد. از دیدگاه اجتماعی پولی، این تیم اطلاعات مفید زیادی در مورد اینکه چه محتوایی بهترین عملکرد را دارد خواهد داشت – ارائه بینش ارزشمند برای طوفان فکری روابط عمومی شما.
پوشش روابط عمومی دیجیتال خود را بیشتر تقویت کنید
فعالیت بازاریابی فعال می شود. اگر این یک کمپین روابط عمومی دیجیتال است، بازاریابی تأثیرگذار و تاکتیکهای اجتماعی پولی ممکن است برای تقویت کمپین و ایجاد سروصدا و تعامل بیشتر استفاده شود.
گزارش در مورد معیارهای من،
یکی دیگر از مزایای کار در کانال های متقابل این است که می تو،د در مورد معیارهای بسیار بیشتری گزارش دهید و دید جامع تری و دقیق تری از بازگشت سرمایه به شما ارائه می دهد.
بر اساس بینش ارائه شده توسط همه کانال ها بر روی بهترین هدف و اه، توافق کنید. یک استراتژی فراگیر ایجاد کنید که در برابر آنها عمل کند و حدا،ر بازگشت سرمایه را به همراه داشته باشد.
توسعه دهید
روابط عمومی دیجیتال برای ایجاد اعتبار بالا و پیوندهای مرتبط به صفحات دسته بندی کلیدی برای هدایت عملکرد جستجو از طریق رشد ارگ،ک استفاده می شود. یک استراتژی هدفمند که دقیقاً با اه، سئو مطابقت دارد، به شما امکان می دهد تا در صورت داشتن ابزار اندازه گیری من،، ROI را ردیابی کنید. این فعالیت به فعالیتهای بازاریابی قیفی پایینتری وارد میشود، زیرا به برداشت تقاضا کمک میکند، زیرا رتبهبندیهای افزایش یافته ترافیک و تبدیلهای بهتری را جذب میکنند.
در کمپینهای گذشته دیدهایم که با استفاده از محتوای روابط عمومی به ،وان بخشی از تبلیغات اجتماعی شما، نه تنها میتوانند عملکرد بهتری نسبت به تبلیغات خلاقانه داشته باشند، بلکه میتوانند به جلوگیری از خستگی تبلیغات کمک کنند و داراییهای اضافی را در اختیار شما قرار دهند (که نمیکنید). نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای آن نیست!).
اقدامات فوری برای کمک به برنامه بازاریابی 2023 شما
در نتیجه، من این را استدلال خواهم کرد روابط عمومی دیجیتال یکی از مهم ترین ابزارها در جعبه ابزار بازاریابی شما است، زیرا با استراتژی من،، می تواند هم آگاهی از برند و هم عملکرد ارگ،ک را افزایش دهد.
اگر فقط از روابط عمومی دیجیتال برای هدایت لینک ها استفاده می کنید، یک ترفند را از دست می دهید
ایجاد یک داشبورد گزارش دهی زنده و 24/7 با استفاده از ابزارهایی مانند Data Studio به شما و اعضای تیمتان این امکان را می دهد که همیشه پیشرفت را بررسی و نظارت کنید. این یک چرخه مستمر بینش را برای شما فراهم می کند – به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم تلاش های بازاریابی خود را بهبود بخشید و یک استراتژی فراگیر ارائه دهید که به شما امکان می دهد در عین حال که عملکرد را نیز هدایت می کنید قابل مشاهده باشید.
برندهای پیشتاز آینده آنهایی خواهند بود که رویکرد متقابل کانالی را برای افزایش ROI اتخاذ می کنند و از داده های کانال های دیگر برای اطلاع رس، به رویکرد خود و اطمینان از همخو، آن با مخاطبان هدف استفاده می کنند..
با این حال، اگر فقط برای این منظور از آن استفاده می کنید، فرصت بزرگی را در قیف بازاریابی از دست می دهید.
شما نباید فقط با تیم های کانال دیگر برای تعریف استراتژی خود کار کنید، بلکه باید در کل فرآیند با آنها کار کنید تا نتایج را تقویت کنید.
مریلند به ما مراجعه کرد زیرا آنها نیاز داشتند روابط عمومی، برنامهریزی و اجتماعی پولی را هماهنگ کنند تا آگاهی انبوه از کوکی بدون شکر جدید خود را افزایش دهند و فروش فوری مشتریان جدید را افزایش دهند. از طریق یک رویکرد یکپارچه روابط عمومی، اجتماعی پولی و برنامه ای، ما به 5.3 میلیون نفر در همه کانال ها رسیدیم. مطالعه موردی را اینجا ببینید.
برای دستیابی به هر دو برند و عملکرد، باید باشید ایجاد محتوای مرتبط و جذاب که مخاطب هدف شما می خواهد بخواند و به اشتراک بگذارد. شما نباید «فقط برای یک پیوند» محتوا ایجاد کنید، بلکه باید اه، تجاری گستردهتری را در نظر بگیرید – و مطمئن شوید که در واقع مطبوعاتی را که مخاطبانتان میخوانند هدف قرار میدهید.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/11/21/،w-to-use-di،al-pr-and-cross-channel-data-to-amplify-،ic-growth/
برای رسیدن به بهترین نتایج، تجزیه سیلوها و گرفتن اطلاعات بینش از هر کانال برای توسعه یک استراتژی فراگیر ضروری است.
مثال دیگر این است که PPC و تیم های جستجوی پولی شما داده های مفید زیادی خواهند داشت که می تو،د از آنها برای اطلاع رس، استراتژی ارگ،ک خود استفاده کنید. کدام کلمات کلیدی بیشترین هزینه را دارند؟ میتو،د تلاشهای خود را برای بهبود رتبهبندی ارگ،ک برای این کلمات کلیدی تنظیم کنید، و به طور موثر به شما این امکان را میدهد که هزینه کمتری روی آن شرایط بکنید.
،ب و کارها باید در مورد مسیر رشد خود در چند ماه آینده واقع بین باشند و اطمینان حاصل کنند که هر دلار بازاریابی که سرمایه گذاری می کنند به حساب می آید. در حالی که این امر ممکن است به طور طبیعی منجر به سرمایه گذاری بیشتر در کانال های عملکرد، مانند رسانه های پولی شود، این امر منجر به افزایش هزینه به ازای هر کلیک (CPC) می شود. راهی برای اینکه همچنان قابل اندازهگیری بم،د اما هزینهها را کاهش دهید این است که خلاق باشید و انرژی را روی جلب توجه متمرکز کنید تا اینکه برای هر کلیک و برداشتی هزینه کنید.
در حالی که بسیاری از بازاریابها میگویند که «مقابل کانال» کار میکنند، واقعیت این است که بسیاری از تیمها هنوز در سیلوها کار میکنند – به ویژه در تیمهای برند و عملکرد.
در سفر بیشتر ما از “4Ds” استفاده می کنیم – کشف، تعریف، توسعه و ارائه.
کشف ،
به ،وان مثال، برای هدایت رشد ارگ،ک، در حالی که شروع با بینش کلیدی سئو، حجم جستجو، ترافیک برند، ترافیک غیر برند، ارتباط و تعداد بک لینکها ضروری است، باید کانالهای دیگری را برای به حدا،ر رساندن عملکرد در نظر بگیرید.
در عدم قطعیت اقتصادی قبلی، برندهایی را دیدهایم که آگاهی و مرتبط بودن برند خود را حفظ میکنند، سهم بیشتری از بازار را حفظ میکنند و میتوانند سریعتر بازگردند. بازاریابی مارک ریتسون کتاب بازی رکود اطلاعات و منابع بیشتری در این زمینه ارائه می دهد.
این مرحله شامل درخواست از همه کانالها برای ارائه بینش و دادهها بر اساس کمپینها و آموختههای اخیرشان است. توصیه میشود برای اطمینان از اینکه مرحله کشف تا حد امکان مفید است، یک مدیر مشتری تعیین کنید که بتواند فهرستی از سؤالات و یک سند توجیهی را جمعآوری کند. این کمک می کند تا مشخص شود که بزرگترین فرصت ها در کانال ها کجا هستند.
تعریف ،
برای موفقیت، مهم است که چارچوبی ایجاد کنید که به جمع ، همه کانال ها کمک کند.
با شرایط اقتصادی کنونی، برندها و ،بوکارها بهطور قابلتوجهی هر سنت را بررسی میکنند و احتمالاً بودجههای بازاریابی را در سراسر جهان کاهش خواهند داد.
علیرغم اینکه در دوران رکود وسوسه می شوم از مخارج خود عقب نشینی کنم، معتقدم که بسیار مهم است که برندها برای حفظ حمایت از برند قابل مشاهده باشند – و روابط عمومی دیجیتال راهی عالی و کم هزینه برای انجام این کار است.
رکودها زمانهای سخت و نامطمئنی هستند، به همین دلیل است که همچنان به ایجاد دید و برجستگی مهمتر میشود – زیرا با بودجههای محدودتر، مصرفکنندگان احتمالاً گزینشگرتر میشوند و میخواهند از مارکهایی که به آنها اعتماد دارند ،ید کنند.
یک نقشه راه روشن با نقش ها و مسئولیت های مشخص شده در هر کانال تنظیم کنید. در حالی که در مورد یک استراتژی رشد ارگ،ک، سئو و روابط عمومی نقش اصلی را ایفا می کنند، مهم است که کانال های دیگر در مورد روش هایی که می توانند فعالیت را در هر مرحله تقویت کنند و همچنین چه آموخته هایی را می توانند از فعالیت برای بهبود عملکرد خود جمع آوری کنند، روشن باشند. نتایج خود در کانال
ارائه
به ،وان مثال، اگر یک قطعه واقعا خارق العاده از پیوند دادن پوشش روابط عمومی دیجیتال را در یک نشریه بسیار معتبر ایجاد کنید. در حالی که این کار باعث افزایش عملکرد سئو و آگاهی از برند می شود، به منظور به حدا،ر رساندن فرصت، و اعتبارسنجی ارزشمند شخص ثالث، با تقویت از طریق شبکه های اجتماعی پولی، کار را حتی سخت تر می کند.
مطالعه موردی کوچک: کوکیهای مریلند از روابط عمومی برای دسترسی به بیش از 5 میلیون نفر استفاده میکنند
در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.
به طور خلاصه، روابط عمومی دیجیتال نباید صرفاً یک رشته بازاریابی هدفمند برای افزایش رتبه باشد. این رشته ای است که می تواند تقاضا و آگاهی را افزایش دهد و در عین حال به جذب ترافیک مبتنی بر هدف کمک کند.
چرا دیده شدن برند در دوران رکود از اهمیت بیشتری برخوردار است
از طریق ایمن سازی پوشش تحت تأثیر نام تجاری بر روی نشریات معتبر و تأثیرگذار، روابط عمومی دیجیتال همچنین می تواند برای افزایش تقاضای جستجو و آگاهی از برند در قیف بالایی استفاده شود. این اعتبار سنجی شخص ثالث راهی عالی برای ایجاد برجستگی، اعتبار، حمایت از مشتری و اعتماد در حالی که عملکرد ارگ،ک را از طریق پیوندهای با کیفیت بالا هدایت می کند، است.

خلاصه 30 ث،ه ای:
- با استراتژی من،، روابط عمومی دیجیتال می تواند به آگاهی از برند و عملکرد ارگ،ک کمک کند
- در طول رکود اقتصادی، دیده شدن برند برای حفظ حمایت از برند در بلندمدت ضروری است
- برندهایی که در صدر قرار میگیرند، آنهایی هستند که رویکرد متقابل کانالی را برای افزایش ROI دارند و از دادههای کانالهای دیگر برای اطلاع از رویکرد خود استفاده میکنند.
به منظور استفاده از روابط عمومی دیجیتال برای ارائه عملکرد واقعی برند، باید مطمئن شوید که آن را بر اساس بینش بین کانالی تا حد امکان ایجاد می کنید.
به اشتراک گذاری بینش بین کانالی برای ارائه ROI بهتر
بث ن،نگتون معاون روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوایی در سفر بیشتراستراتژی روابط عمومی دیجیتال پیشرو برای برندهای پیشرو جهان. کارهای او در The D،، PR Moment و Prolific North به نمایش درآمده است. بث را در توییتر پیدا کنید @BethNunnington.