نبض بازار گوگل برای بازاریابان جستجو

با رفتن به سال 2023، برای بازاریابان جستجو ضروری است که از بینش های مبتنی بر SERP برای به دست آوردن برتری در کمپین های بازاریابی عملکرد خود استفاده کنند.


در سه ماهه گذشته، ویژگی‌های SERP آگهی‌های جستجوی محلی نقشه و نصب برنامه (در دستگاه‌های تلفن همراه) را شناسایی کردیم که در کلمات کلیدی «پوشاک» و «لوازم جانبی» ظاهر می‌شوند. ما شاهد رشد محبوبیت PAA و محصولات محبوب در بسیاری از گروه های کلیدواژه بودیم.

گوگل یک کانال فوق رقابتی است. شما دامنه‌های زیادی در Google SERP دارید، از تجمیع‌کننده‌ها گرفته تا ناشران و رقبای واقعی مدل ،ب‌وکار شما. برای ایجاد تاکتیک‌های بازاریابی من،، شناخت دامنه‌های برتر با ویژگی‌های SERP، تاکتیک‌های رقابتی آن‌ها و تغییرات چشم‌انداز SERP ضروری است.

SERP-Presence

2. بر ویژگی های SERP در حال ظهور و قرارداد نظارت کنید

روندهای نوظهور و قراردادی SERP را که بازاریابان جستجو می توانند برای تقویت استراتژی جستجوی خود استفاده کنند، نظارت کنید

زمان تبلیغات جستجوی خود را بر اساس روندهای تاریخی برای بهینه سازی عملکرد تعیین کنید

نتیجه

اگر می‌خواهند استراتژی‌های تبلیغاتی و محتوایی بهتری برای حدا،ر بازده بازاریابی جستجو ایجاد کنند، اینها برخی از ویژگی‌های پولی هستند که تبلیغ‌کنندگان نباید نادیده بگیرند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/20/google-market-pulse-for-search-marketers/

در طول دو دهه گذشته، صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) پیشرفت زیادی کرده است. Google SERP که زم، فقط فهرست‌های ارگ،ک داشت، اکنون دارای تبلیغات پولی پویا و سایر اجزای SERP ارگ،ک است.

پراسانا د، GrowByData را بنیان‌گذار و اجرا می‌کند، که بازاریابی عملکرد را برای برندهای پیشرو مانند Crocs و آژانس‌های برتر مانند Merkle تقویت می‌کند. GrowByData اطلاعات بازاریابی را برای جستجو، بازار و مدیریت محصول ارائه می دهد تا درآمد جدیدی ،ب کند، عملکرد بازاریابی را افزایش دهد و مطابقت با نام تجاری را مدیریت کند.

مردم همچنین نتایج را در صنایع و محصولات می پرسند

گوگل ،یب SERP را بر اساس کلمه کلیدی، جغرافیا، زمان روز و دستگاه تغییر می دهد. گوگل در حال آزمایش نقاط جدید در صفحه برای اجزای SERP است. ممکن است بپرسید همه اینها به چه م،است؟ به زبان ساده، موقعیت شماره 1 در تبلیغات ارگ،ک یا پولی تضمین نمی کند که لیست شما بدون پیمایش قابل مشاهده باشد. این بدان م،است که یک موقعیت ارگ،ک شماره 1 که توسط کنسول جستجوی گوگل گزارش شده است، موقعیت واقعی 1 در صفحه نیست. بنابراین، CTR بسیار کمتری نسبت به آنچه انتظار دارید دارید، و همه این موارد بر کلیک های پولی و ارگ،ک شما تأثیر می گذارد.

نبض بازار گوگل برای بازاریابان جستجو

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • گوگل همیشه در حال آزمایش نقاط جدید در صفحه برای اجزای SERP است
  • به زبان ساده، موقعیت شماره 1 در تبلیغات ارگ،ک یا پولی تضمین نمی کند که لیست تبلیغات پولی شما بدون پیمایش قابل مشاهده باشد.
  • موقعیت ارگ،ک شماره 1 گزارش شده توسط کنسول جستجوی گوگل، موقعیت 1 واقعی در صفحه نیست
  • بسیاری از ناهنجاری ها و فرضیات بر کلیک های پولی و ارگ،ک شما تأثیر می گذارد – آیا راه هوشمندی برای مق، با این مشکل وجود دارد؟
  • مشاور برجسته و کارشناس بازاریابی عملکرد، پراسانا د،، چهار بینش کلیدی بازاریابان را برای به حدا،ر رساندن ابتکارات بازاریابی عملکرد در سال 2023 آشکار می کند.

علاوه بر این، نظارت بر تاکتیک های رقبای نوظهور برتر خود در قالب های SERP به شما امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی خود را به موقع بهینه کنید. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، آمازون سهم تبلیغات ،ید گوگل خود را از ماه می تا ژوئیه 2022 به شدت بهبود داده است.

در حال حاضر، Google SERP دارای بسیاری از ویژگی های ارگ،ک مانند –

  • مردم همچنین می پرسند (PAA)،
  • محصولات محبوب،
  • قطعه های برجسته،
  • نقشه گوگل،
  • بسته های تصویری،
  • فیلم های،
  • توییت‌ها و بسیاری موارد دیگر که به اعتقاد من فقط سطح آن‌ها را ،اش می‌دهیم

روندهای نوظهور و قراردادی SERP را که بازاریابان جستجو می توانند برای تقویت استراتژی جستجوی خود استفاده کنند، نظارت کنید

3. ردیابی ویژگی های SERP بالا

از برنامه‌ریزی ایجاد لینک گرفته تا ،ب ترافیک ثانویه تا بهبود امتیاز اعتبار گرفته تا ایجاد استراتژی‌های تبلیغاتی و محتوا – بینش‌های مبتنی بر SERP مانند این به شما کمک می‌کنند تا عملکرد تبلیغات جستجو را به حدا،ر برس،د.

ردیابی و نظارت بر ویژگی رهبران توسط SERP

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، جزء ارگ،ک معمول در این چشم انداز کلمه کلیدی در مقایسه با ویژگی های SERP مانند PAA و محصولات محبوب، پوشش بالاتر از حد پایین تری دارد.

گوگل به طور فزاینده ای داده های کمتری را به اشتراک می گذارد. داده‌های تبلیغات Google به تبلیغ‌کنندگان نشان نمی‌دهد که نمایش‌های پایین ممکن است در CPC شما ظاهر شوند و افزایش پیدا کنند. داده‌های کنسول جستجوی Google رتبه واقعی را نشان نمی‌دهند و رتبه ارگ،ک به اشتراک گذاشته شده نشان‌دهنده مکان واقعی صفحه نیست.

هنگامی که برندهایی مانند این به شدت در یک دسته تبلیغات می کنند، بازاریابان باید محصولات را در دسته بندی هایی که آمازون به شدت فشار نمی آورد تبلیغ کنند و زم، که تبلیغات آمازون کاهش می یابد، دوباره بازگردند.

بازاریابان باید ویژگی های SERP قابل مشاهده برای کلمات کلیدی خود را درک کنند. نمودار زیر نشان می‌دهد که همراه با ویژگی‌های ارگ،ک، ویژگی‌های SERP مانند PAA و محصولات محبوب، برای کلمات کلیدی “پوشاک” و “لوازم جانبی” املاک و مستغلات قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند. بازاریابان جستجویی که این مؤلفه‌ها را هدف قرار نمی‌دهند، در مراحل مختلف سفر ،ید خود که روی People also Ask کلیک می‌کنند، مشتری، را جذب نمی‌کنند.

ویژگی‌های پولی که در حال حاضر در Google SERP مشاهده می‌شوند عبارتند از:

  • تبلیغات ،ید،
  • تبلیغات متنی و
  • نقشه تبلیغات جستجوی محلی

با این ماهیت پویا SERP، بازاریابان جستجو باید چشم انداز SERP و رتبه واقعی برند خود را در گوگل در مقابل رقابت درک کنند. این دیدگاه بازاریابان جستجو را قادر می‌سازد تا تاکتیک‌های پولی و سئوی من، را برای به حدا،ر رساندن دید و کلیک‌ها به کار گیرند.

پراسانا همچنین به مدیران، هیئت مدیره و سرمایه گذاران در مورد استراتژی داده، رشد و محصول مشاوره می دهد. او به شرکت های برجسته ای مانند بنیاد ملیندا و بیل گیتس، آتنا هلث و آپلیس فارما مشاوره داده است.

بر اساس تجربه و درک من از SERP پویا، در اینجا چهار بینش کلیدی وجود دارد که بازاریابان باید روی آنها تمرکز کنند تا ابتکارات بازاریابی عملکرد خود را به حدا،ر برسانند.

1. ،یب SERP را برای کلمات کلیدی خود تجزیه و تحلیل کنید

بازاریابان باید ویژگی های جدید SERP را که برای ترافیک کلمات کلیدی خود ظاهر شده اند و محبوب می شوند، درک کنند. این به توسعه یک برنامه تبلیغاتی و محتوای طول، مدت کمک می کند که ویژگی های محبوب SERP را هدف قرار دهد.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

درک ویژگی های SERP قابل مشاهده در بالای املاک و مستغلات بسیار مهم است. این بینش به بازاریابان کمک می کند تا پویایی افزایش و کاهش نرخ کلیک SERP را درک کنند. ممکن است تعجب کنید که چرا کلیک‌ها کاهش می‌یابد، حتی اگر میانگین موقعیت شما در گزارش‌های Google در حال بهبود باشد. چنین سوالاتی را می توان با موقعیت واقعی تبلیغات در SERP پاسخ داد.

بینش‌هایی مانند این به بازاریابان کمک می‌کند سریع‌ترین دروازه ورود به صفحه اول بالای موقعیت تاشو را درک کنند. بازاریابان می توانند یک استراتژی جستجوی کل نگر برای تخصیص صحیح بودجه بازاریابی جستجوی خود در بین ویژگی های SERP ارگ،ک و پولی ایجاد کنند.

روندهای نوظهور و قراردادی SERP را که بازاریابان جستجو می توانند برای تقویت استراتژی جستجوی خود استفاده کنند، نظارت کنید

4. نظارت بر رقبا از طریق ویژگی های SERP

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است