و مارکز براونلی در پاد،ت خود نیز در مورد آن بحث کرد، آنها حتی از این مفهوم عبور میکنند که اگر ناشران از دریافت ترافیک از جستجو خودداری کنند و نتوانند از محتوایی که تولید میکنند درآمد ،ب کنند – تولید محتوا را متوقف خواهند کرد و مدلهای هوش مصنوعی چیز جدیدی نخواهند داشت. با آنها کار کنند تا مدل های خود را آموزش دهند تا پاسخ دهند.
تا حدودی ط،ه آمیز است که سئوکاران همگی به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای تولید انبوه محتوا بودند، اکنون که گوگل و بینگ تلاش های خود را برای محتوای هوش مصنوعی اعلام می کنند، این غیرمنصفانه است. دوست دارم تنها بنشینم و نگاه کنم…
– بری شوارتز (@rustybrick) 13 فوریه 2023
هیچ یک از اینها برای ا،ر خوانندگان اینجا جدید نیست، اما شنیدن ناشران بزرگ، سازندگان محتوای بزرگ که واقعا نگران این موضوع باشند، جالب و هیجان انگیز است.
برای اینکه همه شما را جلب کند، Google Bard را معرفی کرد که اسکرینشاتهایی از یک رابط کاربری مانند ChatGPT را در جستجو نشان میداد که هیچ لینک یا استناد به ناشران نداشت. اعلامیه هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ بسیار فکر شده بود و دارای پیوندهایی به ناشران، تبلیغات و غیره بود.
و: “در سمت جستجو، من بسیار بسیار واضح هستم. دسته جستجو در مورد استفاده منصفانه است تا بتو،م ترافیک را برای ناشران ایجاد کنیم. اگر ما ترافیک را هدایت نکنیم، ربات های ما مجاز به ،یدن در جستجو نیستند. بنابراین، به نظر من، هسته اصلی این دسته است.” pic.twitter.com/iBYi5kuw1X
– گلن گیب (@glenngabe) 9 فوریه 2023
این که ببینیم غیر سئو سایت در مورد چگونگی تغییر جستجو در گوگل و بینگ و شنیدن نگر،هایی که در مورد این تغییرات دارند، عمیقتر میکنند تا حدودی رضایتبخش است. ما نگر،های شما را به،وان سئوکار و ناشر یک هفته پیش پوشش دادیم، اما اکنون ناشران بزرگ نگر،های خود را در مورد جستجوی هوش مصنوعی و م،ای آن برای ناشران بیان میکنند.
اما زمان مشخص خواهد کرد…
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/publishers-concerned-ai-powered-search-google-bing-34896.html
برخی از نکات بسیار مهم در مورد سئو، ارائه لینک به ناشران، و غیره. شنیدن آن عالی است @satya،ella -> پرسش و پاسخ با ساتیا نادلا در مورد مشارکت مایکروسافت با OpenAI، استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود جستجو به ،وان یک محصول، رقابت با Google و موارد دیگر pic.twitter.com/m55sORYZgi
– گلن گیب (@glenngabe) 9 فوریه 2023
من همچنین امروز صبح در مورد طنز غواصی سئوکاران به سمت تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی (که گوگل با آن موافق است) توییت کردم و آنها همچنین از موتورهای جستجو که از هوش مصنوعی استفاده می کنند شکایت ،د. برای مشاهده پاسخ به آن توییت کلیک کنید:
این فقط من را به یاد تمام بحثهای تکهای از تقریباً یک دهه پیش میاندازد.
سیمی نوشت، “کاربران وب زمان بیشتری را با ربات ها می گذرانند و زمان کمتری را برای کلیک ، روی پیوندها می گذرانند، ناشران ممکن است از فروش اشتراک، تبلیغات و ارجاعات خودداری کنند.” زم، که در رویداد رسانه ای مایکروسافت این هفته در مورد جستجوی جدید Bing که به طور بالقوه کار نویسندگان انس، را سرقت می کند، پرسیده شد، مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده این شرکت، یوسف مهدی گفت که این شرکت «به این موضوع اهمیت می دهد که بتواند ترافیک را به تولیدکنندگان محتوا بازگرداند.» به گفته او، لینکهایی که ربات چت بینگ در پایان هر پاسخ گنجانده است، به این منظور است که «رفتن و کلیک ، به آن سایتها را برای افراد آسان کند». Roulston از مایکروسافت از به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اینکه چه تعداد از آزمایشکنندگان اولیه روی آن پیوندهای استنادی کلیک می،د تا از منبع اطلاعات بازدید کنند، خودداری کرد.
The Verge نوشته است نگر، پس از مصاحبه ویدیویی نیلای پاتل با مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا. شما باید مصاحبه را بخو،د یا تماشا کنید، من آن را در زیر جاسازی میکنم، اما گلن گیب در توییتهای خود برخی از این موارد را برجسته کرده است:
اما چه ناشران بزرگ نگران هستند در مورد این است که نسبت به گذشته نیاز کمتری برای جستجوگران برای کلیک ، روی آن پیوندها وجود خواهد داشت. این نگر، مشابهی است که ما در مورد قطعه های برجسته داشتیم و سپس رئیس جستجوی گوگل، آمیت سیگنهال، پس از اینکه دنی سالیوان گوگل را بزرگترین ،اش دهنده نامید و نگر، ناشران در مورد جستجوگران را به اشتراک گذاشت، گفت: ناشران ،طومی هستند و گوگل چاقوی ارتش سوئیس است. دیگر نیازی به 10 پیوند آبی نیست. اما چت هوش مصنوعی این را به یک سطح کاملاً جدید می برد، یک سطح کاملاً جدید.
اشتباه نکنید، من میدانم که مایکروسافت و گوگل در حال فکر ، به راههایی هستند تا با این ویژگیهای جدید چت هوش مصنوعی در جستجو، سعی کنند ا،یستم کلی را حفظ کنند. و من کاملاً گمان میکنم که آزمون و خطاهای زیادی در طول سالها تغییر خواهد کرد. اما من همچنین معتقدم که گوگل و بینگ درک میکنند که برای تولید محتوا به محتوا نیاز دارند و برای اینکه ناشران را مجبور به توقف انتشار کنند، زیاده روی نمیکنند.
با نگاهی به گذشته، سئوکاران ترجیح میدهند که یک اسنیپت برجسته داشته باشند. گوگل حتی گفت که آنها منجر به ترافیک بیشتر و نه کمتر می شوند، اما از انتشار داده هایی برای ناشران که این را ثابت می کنند، خودداری می کنند. این کل بحث صفر کلیک است که گوگل بدون هیچ مدرکی با آن مخالفت می کند.