این اولین بار توسط کرتیس بوید مشاهده شد که در این پست پست کرد توییتر گفتن، “بله، بالا،ه میتو،م نظرات Google LSA را پرچمگذاری کنیم/گزارش کنیم.” او این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که دکمه «گزارش» را در آگهیهای خدمات محلی بررسیهای Google نشان میدهد:
پیش از این، نمیتو،د هر گونه بررسی را در مورد LSA گزارش دهید:
درست
– لن (@lenraleigh) 14 مارس 2023
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/report-google-local-service-ads-reviews-35057.html
اما اکنون می تو،د برای بررسی های زیر:
اما همانطور که بن فیشر اشاره کرد، این در بررسی های “تأیید شده” کار نمی کند:
اوه خوب در آن صورت، زنده باد بررسی های جعلی LSA! 🍾 pic.twitter.com/P1NnIjLHKJ
– لن (@lenraleigh) 14 مارس 2023
Google اکنون به شما امکان می دهد برخی از بررسی های باقی مانده در تبلیغات خدمات محلی را گزارش دهید. میتو،د بررسیهای عادی نمایه ،بوکار Google را گزارش کنید، اما بررسیهای تأیید شده را نه، اما حداقل این یک شروع است.
یافته خوبی بود، به نظر میرسد که این برای بررسیهای «تأیید شده» صدق نمیکند. pic.twitter.com/gJZnoVhK7C
– بن فیشر (@TheSocialDude) 14 مارس 2023
توجه داشته باشید، میتو،د نظرات را با آن پیوند در تصویر یا اینجا.