تبلیغات مایکروسافت تمدید شده است آ،ین مهلت برای انتقال مجدد از تبلیغات متنی گسترده به تبلیغات جستجوی واکنشگرا. به جای اینکه 29 اوت 2022 باشد، مایکروسافت اکنون ضرب الاجل را تا 1 فوریه 2023 به تعویق انداخته است. این پنج ماه دیگر است!
اکنون، از 1 فوریه 2023، RSA ها تنها نوع تبلیغات جستجویی خواهند بود که می توانند در کمپین های جستجوی استاندارد ایجاد یا ویرایش شوند. با تمرکز این انتقال، کمک به شما برای ایجاد بازگشت سرمایه (ROI) قویتر، تبلیغات متنی گستردهتر به همراه RSA به ارائه ادامه میدهند، اما دیگر از توانایی ایجاد یا ویرایش متن گسترده جدید پشتیب، نمیکنیم. مایکروسافت افزود: تبلیغات رو به جلو هستند.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-advertising-rsas-deadline-extended-a،n-34005.html
مایکروسافت نوشت: “برای ،، که ممکن است هنوز روی انتقال تبلیغات متنی گسترده به RSA کار کنند، ما نیاز شما را به زمان بیشتر شنیدیم و ج، زم، خود را پنج ماه دیگر تمدید کردیم.”
البته مایکروسافت به همه می گوید که باید زودتر مهاجرت کنند زیرا بهتر است.