مشتریان را در تمام طول سال درگیر نگه دارید

ثبت نام امروز برای “مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر نگه دارید،ارائه شده توسط Blue،ft.


به یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که کارشناسان تعامل درباره راه های اثبات شده برای درگیر نگه داشتن مشتریان و ،ید بیشتر صحبت می کنند.

Artifact Uprising به مشتریان خود کمک می‌کند تا از طریق کتاب‌های ع، چاپی، هدایا و موارد دیگر، خاطرات ماندگاری ایجاد کنند. تیم بازاریابی آن می داند که برای درگیر نگه داشتن مشتریان در طول عمرشان چه چیزی لازم است.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-keep-customers-engaged-all-year-long-393178

ممکن است تعطیلات تمام شده باشد، اما اکنون زمان من،ی است تا به این فکر کنید که چگونه مشتریان خود را در طول سال درگیر خود نگه دارید.

Shutterstock 2036948075 800x450

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است