خوانندگان ذاتاً نسبت به محتوای آنلاین شک دارند، به دلیل عوامل متعددی از جمله افزایش اطلاعات نادرست. نشان دادن تخصص نویسنده محتوا، گواهینامه های حرفه ای یا سال ها تجربه آنها برای غلبه بر این امر بسیار ارزشمند است.
قبل از ،ید اشتراک خود، سه مزیت و چهار معایب استفاده از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی را بیاموزید.
1. کارایی و مقیاس پذیری نوشتن
با این حال، مراقب باشید که بیش از حد به چنین ابزارهایی برای تولید محتوا متکی نشوید. از آن برای منبع پیشنهادات محتوا، کمک به بازنویسی متن های کوتاه، بررسی دستور زبان و املا و حمایت از تحقیقات خود استفاده کنید.
از آنجایی که بسیاری از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی نتایج موتورهای جستجو را بدون درک واقعی آنچه که جستجوگر به دنبال آن است، تجزیه و تحلیل می کنند، فراتر از اینکه هر جستجو را به صورت اطلاعاتی، تراکنشی یا ناوبری قرار دهیم، این رویکرد اول مردم نیست.
3. کمبود EAT
نویسندگان انس، با کیفیت می توانند برای هر پروژه محتوا چند صد دلار هزینه داشته باشند، بسته به عواملی مانند:
- تعداد مقالات
- طول هر مقاله
- دانش فنی مورد نیاز
- و بیشتر.
با توجه به اهمیتی که گوگل از معیارهای EAT برای کمک به ارزیابی محتوای خوب و کمبود EAT که محتوای هوش مصنوعی می دهد، به ،وان یکی دیگر از معایب ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی جدا شده است.
این به کارایی نوشتن بازمی گردد، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به غلبه بر موانع نویسنده کمک کنند و ایده هایی را برای توسعه محتوا ایجاد کنند.
حتی قبل از تهیه پیش نویس محتوا، تحقیق کنید:
- محتوایی که کاربران واقعاً به دنبال آن هستند.
- چگونه می تو،د EAT را نشان دهید.
- اگر محتوایی که ایجاد می کنید برای خواننده راضی کننده است.
در مقایسه، ا،ر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی از یک مدل قیمت گذاری اشتراک ماهانه استفاده می کنند که تعداد کلمات، کلمات کلیدی و مقالات توسعه یافته در دوره صورتحساب را محدود می کند – با قیمت هایی که اغلب حدود 100 دلار در ماه برای ده ها هزار کلمه و چندین مقاله است.
اما آیا ارزش استفاده از چنین ابزارهایی را دارد که گوگل آشکارا مخالف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است؟
استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ممکن است هنگام توسعه محتوای کوتاه و ساده مقرون به صرفه تر باشد.
3. جرقه ایده ها و غلبه بر بلوک نویسنده
دستورالعمل های ارزیابی کیفیت Google که با خطر کاهش ارزش محتوای شما توسط الگوریتم های Google مرتبط است، نحوه ظاهر شدن محتوا را برای تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن (EAT) ارزیابی می کند.
یک مانع رایج برای نویسندگان انس،، ایجاد محتوای معتبر در مورد موضوعاتی است که متخصصان واجد شرایط آنها نیستند. این مانع نیاز به تحقیقات و ایده های گسترده برای توسعه محتوا دارد.
با ضرب این راندمان نوشتن در تعداد مقالاتی که در هر زمان باید تولید شوند، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی مقیاس پذیری کار را بهبود می بخشد.
ظهور برنامه های هوش مصنوعی (AI) به نویسندگان اجازه می دهد تا توسعه محتوا را ساده تر کنند.
از دیگر مزایای این کارایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- برآوردن نیاز سرعت به بازار برای موضوعات پرطرفدار.
- محلی سازی زبان برای هر محصول یا خدمات در مناطق جغرافیایی.
- توسعه محتوای رسانه های اجتماعی منحصر به فرد با شخصی سازی برای هر پلتفرم.
2. مقرون به صرفه بودن
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
1. نگر، های کیفیت و سرقت ادبی
این هزینه اغلب ارزش آن را دارد، با توجه به نتایج با رتبه بالای محتوای دقیق و خوب تحقیق شده.
پس از ارزیابی تمامی مزایا و معایب محتوای سئوی تولید شده توسط هوش مصنوعی، امکان استفاده از این ابزارها برای کمک به نوشتن وجود دارد. توانایی توسعه سریع مقالات پیش نویس مقرون به صرفه، فریبنده است، به ویژه زم، که ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند بر موانع نویسنده غلبه کرده و ایده های خلاقانه را جرقه بزنند.
برای غلبه بر این موضوع، بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی می توانند طرح های کلی در مورد آنچه در محتوا و نکات کلیدی در مورد موضوع گنجانده شود، ایجاد کنند.
افزودن خلاقیت به محتوا چیزی است که مقالات را جذاب و قابل اشتراک گذاری می کند، که دو معیار کلیدی برای موفقیت هستند. از آنجایی که هوش مصنوعی هوش هیج، و توانایی درک تفاوت های ظریف در زبان محلی را ندارد، محتوای انس، با کیفیت باید همچنان بهتر از محتوای هوش مصنوعی عمل کند.
بزرگترین مزیت استفاده از این ابزارها سرعت تولید محتوا است - به طور قابل توجهی سریعتر از نویسندگان انس،.