گوگل در هفتههای آینده ادغام آسانتری را با Google Ads و Google Analytics اضافه خواهد کرد. گوگل گفت که این ادغام ها در «جریان های راه اندازی حساب کاربری و تنظیمات تبدیل در Google Ads و Google Analytics» ساخته می شوند. این ویژگیهای جدید تنظیم اندازهگیری تبدیل را سریعتر و آسانتر میکند. شما نیازی به اضافه ، کد بیشتری به وب سایت خود ندارید، که اغلب به تخصص فنی یا کمک سایر بخش ها متکی است. در طول فرآیند راهاندازی، به شما دستور داده میشود که تگ Google را راهاندازی کنید یا در طول راهاندازی حساب از یک تگ موجود استفاده مجدد کنید.
این خلاصه به شما نشان میدهد که بر،بهای شما کجا در صفحات پیشنهادی پیادهسازی میشوند، که میتوان آنها را به خلاصه شما اضافه کرد تا بعداً پوشش بر،ب خود را در این صفحات درک کنید. همچنین، اگر پیشنهادات شامل همه صفحات وب سایت شما نمی شود، می تو،د با وارد ، آنها یا آپلود یک فایل CSV به سرعت URL ها را اضافه کنید. در نهایت، همچنین میتو،د روی نماد Tag Assistant در کنار هر صفحه کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا بر،بهای شما به درستی پیادهسازی شدهاند یا خیر.
خلاصه پوشش جدید بر،ب، شما می تو،د به سرعت تعیین کنید که آیا بر،ب گوگل شما در تمام صفحات وب سایت شما پیاده سازی شده است یا خیر. می تو،د از خلاصه پوشش بر،ب استفاده کنید تا ببینید در کدام صفحات وب سایت شما تگ گوگل نصب شده است و به سرعت صفحاتی که بر،ب گذاری نشده اند را شناسایی کنید.
گوگل تگ گوگل (بر،ب جدید گوگل) را بهروزرس، کرده است تا شامل خلاصهای از پوشش ضربهای جدید باشد و تبلیغات عمیقتر گوگل، گوگل آنالیتی، و ادغامهای مختلف CMS را ارائه دهد. گوگل نوشت “ما در حال پرده برداری از مجموعه دیگری از قابلیت ها هستیم که دید بیشتری را در پوشش اندازه گیری سایت شما فراهم می کند و راه اندازی را ساده می کند.”
به علاوه، برخی از پلتفرمهای CMS محبوب نیز یکپارچهسازی را اضافه ،د. این به تبلیغکنندگ، که از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند اجازه میدهد تا بدون ایجاد تغییر در کد وبسایت خود، بر،ب Google را تنظیم کنند.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-tag-update-34208.html