مخاطبان همسان لینکدین: چگونه شروع کنیم

با کنترل لیست‌هایی که شامل و حذف از کمپین‌ها می‌شوید، می‌تو،د به طور مؤثر توالی تبلیغات را بین کمپین‌ها تنظیم کنید تا در طول مسیر قیف فروش قرار بگیرید.

هدف گذاری شبیه

این مقاله یک نمای کلی از نحوه شروع به کار با مخاطبان همسان همراه با تاکتیک هایی برای استفاده از آنها در کمپین های خود ارائه می دهد.

انواع مخاطبان همسان

حتماً مشابه‌ها را در کمپین‌های مجزا از فهرست‌های اصلی خود آزمایش کنید تا بتو،د نتایج را بخش‌بندی کنید، زیرا نمی‌تو،د عملکرد یک مخاطب خاص را در یک کمپین مجزا جدا کنید.

دریافت داده از مخاطبان

برای اینکه جویندگان کار را بیرون بیاورید، بر اساس افرادی که از صفحه «شغل» شما بازدید می کنند، مخاطب ایجاد کنید.

حدا،ر اندازه فایل برای هر نوع لیست 20 مگابایت یا 300000 رکورد است.

هنگام تنظیم لایه ها می تو،د از هدف گذاری “AND” و همچنین “OR” استفاده کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د به افرادی دسترسی پیدا کنید که در لیست A یا B عضو هستند، و در صورتی که دارای ارشدیت سطح مدیر باشند.

محرومیت ها

اگر این مقاله به شما کمک کرده است تا برخی از مخاطبان مشابهی را که هنوز آزمایش نکرده‌اید شناسایی کنید، به فکر راه‌هایی برای پیاده‌سازی آن‌ها در کمپین‌های خود باشید.

برای دسترسی به این اطلاعات برای لیست مخاطبینی که آپلود کرده‌اید، به بخش مخاطبان بروید، یک مخاطب را انتخاب کنید و روی دکمه Insights در بالا سمت راست کلیک کنید.

بینش مخاطب

اگر مخاطبین وب‌سایتی را برای هدف‌گیری مجدد ایجاد کرده‌اید، می‌تو،د جزئیات مشابه را با پیمایش به آن مشاهده کنید تجزیه و تحلیل > دموگرافیک وب سایت. همچنین می تو،د ویژگی های دو مخاطب مختلف را با هم مقایسه کنید.

شروع به آزمایش مخاطبان کنید

چه لیست‌های مشتریان احتمالی را برای وارد ، به لینکدین جمع‌آوری کنید یا شروع به ایجاد مخاطبان مبتنی بر تعامل برای هدف قرار دادن افرادی کنید که با برند شما درگیر هستند، به محتوایی فکر کنید که برای سطح تعامل افراد با برند شما منطقی است.


این گزارش همچنین می تواند برای اطمینان از مطابقت لیست شما با شرکت های من، مفید باشد.

گزارش تعامل شرکت لینکدین

این پلتفرم پس از پایان همگام‌سازی فهرست، نرخ تطابق را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در صورتی که نرخ تطابق به‌طور غیرعادی پایین به نظر می‌رسد، فیلدهای خود را دوباره بررسی کنید.

در نهایت، برخی از CRM ها و پلتفرم های اتوماسیون به شما امکان می دهند لیست ها را مستقیماً همگام کنید. این سازگاری، در صورت موجود بودن، می‌تواند بالابر لازم برای ایجاد فهرست را کاهش دهد و در عین حال به شما امکان می‌دهد آن را تازه نگه دارید.


برای هدف گذاری مخاطبین، لینکدین حداقل 10000 آدرس ایمیل را توصیه می کند. اگر بیش از یک آدرس ایمیل با یک کاربر مطابقت داشته باشد، آن شخص فقط یک بار درج خواهد شد.

علاوه بر هدف گذاری کمپین، لینکدین برخی از ویژگی های تجزیه و تحلیل مفید را برای مشاهده جزئیات افراد در لیست های شما ارائه می دهد.

مخاطبان منطبق به شما این امکان را می دهند که به افرادی دسترسی پیدا کنید که به نوعی با ،ب و کار شما درگیر شده اند و دنبال لیستی از “شرکت های رویایی” که می خواهید با آنها کار کنید بروید.

هنگام آپلود لیست، از قالب هایی که لینکدین ارائه می دهد استفاده کنید. در صورت تمایل می‌تو،د فقط از فیلد ایمیل برای لیست مخاطبین یا از فیلد نام شرکت برای لیست شرکت استفاده کنید، اما هرچه ستون‌های بیشتری را بتو،د اضافه کنید، می‌تو،د انتظار داشته باشید که فرآیند تطبیق دقیق‌تر باشد.

مخاطبان هدف‌گذاری مجدد وب‌سایت می‌توانند برای ایجاد استثنا نیز مفید باشند.

اگر از فرم‌های سرنخ برای تبلیغ راهنمای ،یدار قابل دانلود استفاده می‌کنید، می‌تو،د افرادی را که فرم راهنما را پر کرده‌اند هدف قرار دهید و فرصتی را برای درخواست نسخه نمایشی تبلیغ کنید.

به ،وان مثال، می تو،د لیستی از مشتریان فعلی خود را آپلود کنید و آنها را از کمپین ها حذف کنید تا از دستیابی به آنها جلوگیری کنید. همچنین باید شرکت های رقیب را حذف کنید تا کارمندان آنها تبلیغات شما را نبینند.

فهرست‌ها همچنین می‌توانند برای اطمینان از اینکه هزینه‌هایتان را برای افرادی که نمی‌خواهید هدفشان قرار دهید هدر نمی‌دهید ارزشمند باشند.

حذف مخاطبان لینکدین

علاوه بر این، قبل از اینکه بتو،د آن را در کمپین های خود هدف قرار دهید، باید منتظر بم،د تا LinkedIn پردازش لیست را به پایان برساند. به طور کلی، لیست ها ظرف 48 ساعت آماده می شوند، اما گاهی اوقات ممکن است بیشتر طول بکشد.

به ،وان مثال، اگر فهرستی از مشتریان فعلی را آپلود کنید، می‌تو،د مخاطبی مشابه ایجاد کنید که شامل افرادی با ،اوین شغلی مشابه، عضویت در گروه، علایق و غیره می‌شود.

اکنون گزینه هایی برای مشاهده ویژگی های برتر، از جمله:

  • منافع
  • مکان ها
  • توابع شغلی
  • ارشدیت های شغلی
  • سال ها تجربه
  • ،اوین
  • شرکت ها
  • اندازه شرکت
  • صنایع
  • نرخ رشد

درباره نویسنده

یا می‌تو،د افرادی را که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند و همچنین برای شرکت‌هایی با بیش از 500 کارمند کار کنید، دوباره هدف‌گیری کنید.

لایه بندی مخاطب در لینکدین

تیم جنسن یک متخصص بازاریابی موتورهای جستجو در بانک M&T است. تیم با بیش از یک دهه تجربه در صنعت بازاریابی دیجیتال، با هر دو برند B2B و B2C در صنایع مختلف کار کرده است. در حالی که مدیریت تبلیغات در تمام پلتفرم‌های اصلی راحت است، او به‌ویژه شیفته تقابل بین تجزیه و تحلیل و PPC است.


منبع: https://searchengineland.com/linkedin-matched-audiences-get-s،ed-388491

همچنین می تو،د برنامه ریزی کنید تا پس از تکمیل تعامل با برند شما، محتوای متفاوتی را در مقابل افراد قرار دهید.

وقتی فهرست شرکتی را انتخاب می‌کنید، گزارش تعامل شرکت را می‌بینید که جزئیاتی را در مورد تعداد دفعات افراد از هر شرکت نشان می‌دهد:

  • درگیر تبلیغات
  • به طور ارگ،ک با صفحه شرکت شما درگیر است.
  • یا از وب سایت شما بازدید کرد.

اگر محصول شما یک تجربه آنلاین ارائه می‌دهد، می‌تو،د افرادی را که به صفحه ورود به سیستم می‌رسند حذف کنید زیرا احتمالاً مشتریان فعلی هستند.

افزایش فروش و توالی تبلیغات

جدید در زمین موتورهای جستجو

برای هدف گذاری شرکت، لینکدین حداقل 1000 شرکت را توصیه می کند.

حداقل اندازه مطلق برای یک مخاطب همسان 300 نفر برای واجد شرایط بودن برای ارائه خدمات است. این بدان م،است که 300 نفر باید پس از آپلود و پردازش لیست در پلتفرم مطابقت داده شوند.

احتمالاً با عدم تطابق پلتفرم با هر فرد در سند اصلی شما، شاهد کاهشی خواهید بود.

لینکدین می‌تواند پلتفرمی دشوار برای تسلط باشد، اما با ،یب من،ی از هدف‌گیری و پیام‌رس، برندها می‌توانند موفقیت را در ایجاد نتایج مشاهده کنند.

هنگامی که یک مخاطب منطبق ایجاد کردید، می تو،د یک مخاطب مشابه نیز ایجاد کنید. با این کار افرادی با ویژگی های مشابه با ،، که در یک لیست خاص هستند پیدا می شود.

هدف گذاری شبیه

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


مخاطبان منطبق را می توان در ،یب با سایر اه، در دسترس لینکدین استفاده کرد. به روش هایی فکر کنید که می تو،د از مخاطبان خود به علاوه لایه های اضافی مانند اندازه شرکت، عملکرد شغلی، ارشدیت ها، ،وان ها یا موارد دیگر استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که نمی تو،د لیست تماس ها را با علایق و ویژگی ها ،یب کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید از افراد سطح پایین دوری کنید، می‌تو،د فهرستی از شرکت‌ها را هدف قرار دهید که دارای رتبه‌های ارشد شغلی از سطح ارشد و بالاتر هستند.

اگر نام تجاری شما مست،م فرصتی برای افزایش فروش مشتریان در سطوح خدمات اضافی است، لیست مشتریان فعلی را بر اساس ردیف یا برنامه های موجود آنها همگام کنید تا سپس برای محصولات یا خدمات جدید تبلیغات ارائه دهید.

با این حال، فقط به خاطر شما می توان حداقل 300 نفر را هدف قرار دهید به این م،ی نیست که باید. مخاطبان بزرگتر معمولاً CPCها و CPAهای کارآمدتری را می بینند، که آستانه حداقل 50000 نفر ایده آل است.

برای مثال، کاربران نرم‌افزار CRM می‌توانند برای افزودن ویژگی‌های اتوماسیون بازاریابی به برنامه‌های موجود خود، به فروش برسند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


هدف گذاری لایه ای

لینکدین به انواع روش های شخص اول و شخص ثالث برای ایجاد مخاطب اجازه می دهد. در اینجا دسته بندی های موجود در زمان نوشتن این مقاله آمده است:

  • لیست های تماس: هدف قرار دادن افراد خاص.
  • لیست های شرکت: هدف قرار دادن هر ،ی که برای یک سازمان خاص کار می کند.
  • هدف گیری مجدد مبتنی بر پی،ل: دسترسی به هر ،ی که از صفحات منتخب وب سایت شما بازدید کرده است.
  • هدف گذاری مجدد مبتنی بر تعامل: بر اساس فعالیت درون پلتفرمی، مانند:
    • تعامل با تبلیغات تک تصویری.
    • بازدیدهای تبلیغات ویدیویی
    • فرم سرنخ باز می شود/ارائه می شود.
    • تعامل صفحه شرکت
    • پاسخگویی به رویدادهای لینکدین

رهنمودها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است