اوا، امسال، متا قصد دارد این راه حل تأیید و اندازه گیری را به شرکای تجاری متا با نشان بیشتری گسترش دهد.
علاوه بر این، با قرار دادن تبلیغات در زمینههای من،، تبلیغکنندگان میتوانند بهتر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و احتمال تعامل موفق، نرخ کلیک بالاتر و نرخ تبدیل بهبود یافته را افزایش دهند.
با مشارکت Zefr، راه حل تأیید شخص ثالث برای فید فیس بوک نیز در دسترس است و شرکای تجاری متا بیشتری در ماه های آینده به آن ملحق خواهند شد.
اکنون تبلیغکنندگان سه گزینه برای کنترل انواع محتوای قابل ،ب درآمد دارند که میتوانند در بالا و زیر تبلیغاتشان ظاهر شوند:
- موجودی گسترده: این تنظیم پیشفرض تبلیغات را در کنار محتوایی نشان میدهد که از استانداردهای انجمن متا پیروی میکند و معیارهای واجد شرایط بودن ،ب درآمد را دارد.
- موجودی متوسط: این گزینه برای تبلیغ کنندگ، طراحی شده است که به دنبال رویکردی نسبتاً محافظه کارانه هستند و محتوای پرخطر را مطابق با چارچوب من، بودن برند GARM مستثنی می کند.
- موجودی محدود: این گزینه برای تبلیغکنندگ، است که محافظهکارانهترین رویکرد را ترجیح میدهند، به استثنای محتوایی که با ریسک بالا و متوسط در نظر گرفته میشود، طبق چارچوب من، GARM.
متا به تازگی از فیلترهای موجودی جدیدی برای فیدهای فیس بوک و اینستاگرام پرده برداری کرده است که اکنون برای تبلیغ کنندگان در بازارهای ،یسی و اسپ،ایی زبان قابل دسترسی است.
همکاری های مشارکتی متا با شرکای صنعتی مانند اتحاد جه، برای رسانه های مسئول (GARM) همکاری کرده است تا کنترل هایی را ایجاد کند که با چارچوب من، GARM که محتوا را به ،وان پرخطر، متوسط یا کم طبقه بندی می کند، هماهنگ باشد.
محصول هوش مصنوعی Zefr ویدئو، تصویر، متن و صدا را برای دستهبندی محتوای فید بر اساس استانداردهای من، GARM ارزیابی میکند. این راهحل به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا من، بودن محتوای نزدیک تبلیغات خود را اندازهگیری، تأیید و درک کنند، و آنها را قادر میسازد تا تصمیمات آگاهانه برای دستیابی به اه، بازاریابی خود بگیرند.
در طول آزمایش اولیه، از طریق تأیید شخص ثالث با Zefr مشخص شد که کمتر از یک درصد محتوای موجود در فید فیس بوک در دسته من، بودن GARM پرخطر قرار می گیرد.
چگونه کار می کند. سیستم هوش مصنوعی محتوا، از جمله متن، ویدئو و تصاویر را در فیدهای فیس بوک و اینستاگرام طبقه بندی می کند تا مشخص کند که آیا با سیاست های ،ب درآمد مطابقت دارد یا خیر. اگر محتوا مطابقت نداشته باشد، تبلیغات در بالا یا پایین آن ظاهر نمی شود. سپس مدلها به محتوای واجد شرایط یک دسته من، اختصاص میدهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اطمینان از اینکه تبلیغات در کنار محتوای من، ظاهر می شوند به حفظ تصویر مثبت برند کمک می کند. ارتباط با محتوای نامن، یا بحث برانگیز می تواند به اعتبار برند آسیب برساند و در برخی موارد منجر به واکنش عمومی یا از دست دادن اعتماد مصرف کننده شود.
تو عمیق تر می تو،د این اطلاعیه را از متا بخو،د اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/meta-introduces-ai-powered-،nd-suitability-controls-and-third-party-verification-for-feeds-395080
تأیید من، بودن برند شخص ثالث. متا با Zefr برای توسعه و آزمایش یک راه حل مستقل مبتنی بر هوش مصنوعی که زمینه نمایش تبلیغات در فید فیس بوک را گزارش می دهد، همکاری کرده است.
راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی متا همچنین یک سیستم بررسی هوش مصنوعی چند مرحلهای را برای طبقهبندی محتوا برای تبلیغکنندگان ایجاد کرده است و از اجرای کنترلهای من، بودن برند اطمینان میدهد. این سیستم مکمل فناوری موجود است که محتوایی را که استانداردها و دستورالعملهای انجمن متا را نقض میکند یا به طور بالقوه نقض میکند، شناسایی میکند.
در آینده، متا قصد دارد این کنترلها را برای پشتیب، از زبانهای بیشتر گسترش دهد و آنها را برای تبلیغکنندگان در کشورهای دیگر در دسترس قرار دهد. آنها همچنین آزمایش این کنترلها را بر روی مکانهای دیگر، مانند حلقهها، استوریها، فیدهای ویدیویی و سایر سطوح در فیسبوک و اینستاگرام آغاز خواهند کرد تا ترجیحات تبلیغکننده را بیشتر درک کنند و فناوری را بهبود بخشند.