برخی از تبلیغکنندگان در تاریخ 12 می از متا بازپرداخت دریافت ،د، اگرچه این مبالغ بهطور متناقضی پرداخت شده است و مشخص نیست چرا برخی از ،بوکارها پول بیشتری نسبت به دیگران دریافت ،د. به گفته چندین نماینده آژانس، در گذشته، تبلیغکنندگ، که در فیسبوک هزینه زیادی می،د یا ارتباطات شخصی در شرکت داشتند، شانس بهتری برای بازپرداخت داشتند.
متا شروع به بازپرداخت برای تبلیغکنندگ، میکند که تحت تأثیر یک نقص در ماه گذشته قرار گرفتند که منجر به هزینههای بیش از حد و CPAهای بالاتر از حد معمول شد.
بدتر ، اوضاع همانطور که بلومبرگ اشاره کرد، “بازپرداخت برای اشکالات تبلیغاتی معمولاً به دلار است و متا به تبلیغ کنندگان نمی گوید که چگونه پرداخت را مح،ه می کند.”
آنچه متا گفت. متا در بی،ه ای گفت:
- ما یک مشکل فنی را در سیستمهای خودکار خود شناسایی و حل کردیم که باعث مشکلات تحویل تبلیغات مانند هزینههای کمپین سریعتر و هزینههای متغیر بیشتر میشد. ما این مشکل را در اسرع وقت برطرف کردیم و از هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کرده باشد عذرخواهی می کنیم.