ظاهراً این پیام به سازندگان پیشنهادات محتوا، ایدههای تعامل، توصیههای ویژگیها و نمونههای خاصی از آنچه که یک پست خوب را برای الهام بخشی میکند، ارائه میدهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
ظاهراً این پیام به سازندگان پیشنهادات محتوا، ایدههای تعامل، توصیههای ویژگیها و نمونههای خاصی از آنچه که یک پست خوب را برای الهام بخشی میکند، ارائه میدهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
متا چه گفته است؟ بر اساس ایمیل فاش شده ای که توسط متا به دست آمده است، متا به سازندگان محتوا ایمیل زده است و نکاتی را در مورد محتوایی که باید در Threads پست کنند ارائه کرده است. بیزینس اینسایدر:
چرا حالا؟ Thread ها با بیش از 150 میلیون بارگیری از زمان راه اندازی دو هفته پیش در 5 ژوئیه، شروعی چشمگیر داشتند. با این حال، بر اساس گزارش، میزان تعامل کاربران با کاهش روزانه کاربران فعال از 49 میلیون در 7 ژوئیه به 23.6 میلیون یک هفته بعد کاهش یافته است. وب مشابه. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجبی ندارد که متا به دنبال محتوایی است که محتوای بیشتری تولید می کند و تعامل ایجاد می کند تا شتاب را حفظ کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. الگوریتم Threads رتبه بندی پست را با کشف محتوا در فیدهای خبری متعادل می کند – با اولویت زیادی در مورد دوم. این اپلیکیشن گفته است که میخواهد با ارائه پستها به کاربران خارج از شبکه، کاوش را تشویق کند. این یک فرصت بزرگ برای برندها است تا دسترسی را به حدا،ر برسانند و محتوای خود را به طور بالقوه به مخاطبان بکر ارائه دهند. اگر Threads در مورد نوع محتوای کشفی که در اولویت قرار میدهد شفاف باشد، این به برندها کمک میکند تا انتخابهای آگاهانهتری در مورد ایدههای محتوا داشته باشند تا حدا،ر دیده شدن را در پلتفرم تضمین کنند.
متا به سازندگان توصیه می کند که چه محتوایی را در Threads پست کنند.
شیرجه عمیق. برای اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه عملکرد پلت فرم جدید، سؤالات متداول Threads ما را بخو،د.
طبق گزارشها، این شبکه اجتماعی دستورالعملهای گستردهای را در مورد اینکه چگونه بازاریابان میتوانند برندهای خود را در پلتفرم ادغام کنند، در ایمیلی فاش شده ارائه کرده است.
درباره نویسنده
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.
منبع: https://searchengineland.com/meta-integrate-،nds-threads-429633