متا راهنمایی در مورد نحوه ادغام برندها در Threads به اشتراک می گذارد

ظاهراً این پیام به سازندگان پیشنهادات محتوا، ایده‌های تعامل، توصیه‌های ویژگی‌ها و نمونه‌های خاصی از آنچه که یک پست خوب را برای الهام بخشی می‌کند، ارائه می‌دهد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


متا چه گفته است؟ بر اساس ایمیل فاش شده ای که توسط متا به دست آمده است، متا به سازندگان محتوا ایمیل زده است و نکاتی را در مورد محتوایی که باید در Threads پست کنند ارائه کرده است. بیزینس اینسایدر:

  1. یک ورودی بزرگ ایجاد کنید. ایمیل فاش شده اشاره می‌کند که «ورودی‌های حماسی» تصاویر، میم‌ها و سؤالات «باز» را ،یب می‌کند تا اعلام کند که یک برند یا تأثیرگذار به Threads پیوسته است. اشاره می کند نتفلی،، اتحادیه گابریل، و پسران بک استریت اولین پست به ،وان نمونه های قوی از ورودی های حماسی برای برندهایی که ممکن است کمی الهام بگیرند.
  2. فالوورهای خود را درگیر کنید اینستاگرام پیشنهاد کرد که محتوای تعاملی راهی عالی برای جلب توجه یک برند در Threads است. چه شروع مکالمه باشد و چه ایجاد نظرسنجی، به نظر می رسد این پلتفرم محتوایی را تشویق می کند که محتوای بیشتری تولید کند. اگرچه Threads هنوز ابزاری برای ایجاد نظرسنجی ندارد، اما این ایمیل توصیه می‌کند که برندها می‌توانند در عین حال، به سادگی دو تصویر پست کنند و به دنبال‌کنندگان امکان انتخاب شکلک را به ،وان راهی برای رای بدهند.
  3. یک چالش یا مسابقه ارسال کنید. متا همچنین برندها و اینفلوئنسرها را تشویق می‌کند تا چالش‌ها یا رقابت‌های خود را ایجاد کنند – نمونه دیگری از ارسال محتوا که منجر به محتوای بیشتر می‌شود. در ایمیل فاش شده به ،وان نمونه ای از اقداماتی که باید انجام دهم، اشاره شده است: «اگر به 100 هزار دنبال کننده برسم، 100 دلار اهدا خواهم کرد».
  4. از Puns استفاده کنید و در مورد Threads صحبت کنید. جناس ظاهراً فریاد خوبی برای برندها و اینفلوئنسرها است – در ایمیل لو رفته حتی یک جناس متا به ،وان مثال ذکر شده است: «درباره بودن در موضوعات متا» دریافت کنید. به نظر می رسد متا نیز پست ، پلتفرم Threads را تشویق می کند.
  5. ابزارهای موجود Threads را کاوش کنید. برندها و اینفلوئنسرها تشویق می‌شوند از ویژگی‌های Threads که در حال حاضر در دسترس هستند استفاده کنند، مانند امکان اشتراک‌گذاری 10 ع، در یک پست یا کلیپ‌های ویدیویی پنج دقیقه‌ای. اگرچه این پلتفرم اجتماعی روی افزودن مجموعه‌ای از ابزارهای جدید کار می‌کند، اما از کاربران می‌خواهد از آنچه در حال حاضر در دسترس است استفاده کنند تا اپلیکیشن را جذاب‌تر کند.

چرا حالا؟ Thread ها با بیش از 150 میلیون بارگیری از زمان راه اندازی دو هفته پیش در 5 ژوئیه، شروعی چشمگیر داشتند. با این حال، بر اساس گزارش، میزان تعامل کاربران با کاهش روزانه کاربران فعال از 49 میلیون در 7 ژوئیه به 23.6 میلیون یک هفته بعد کاهش یافته است. وب مشابه. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجبی ندارد که متا به دنبال محتوایی است که محتوای بیشتری تولید می کند و تعامل ایجاد می کند تا شتاب را حفظ کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. الگوریتم Threads رتبه بندی پست را با کشف محتوا در فیدهای خبری متعادل می کند – با اولویت زیادی در مورد دوم. این اپلیکیشن گفته است که می‌خواهد با ارائه پست‌ها به کاربران خارج از شبکه، کاوش را تشویق کند. این یک فرصت بزرگ برای برندها است تا دسترسی را به حدا،ر برسانند و محتوای خود را به طور بالقوه به مخاطبان بکر ارائه دهند. اگر Threads در مورد نوع محتوای کشفی که در اولویت قرار می‌دهد شفاف باشد، این به برندها کمک می‌کند تا انتخاب‌های آگاهانه‌تری در مورد ایده‌های محتوا داشته باشند تا حدا،ر دیده شدن را در پلتفرم تضمین کنند.

متا به سازندگان توصیه می کند که چه محتوایی را در Threads پست کنند.

شیرجه عمیق. برای اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه عملکرد پلت فرم جدید، سؤالات متداول Threads ما را بخو،د.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


طبق گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی دستورالعمل‌های گسترده‌ای را در مورد اینکه چگونه بازاریابان می‌توانند برندهای خود را در پلتفرم ادغام کنند، در ایمیلی فاش شده ارائه کرده است.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/meta-integrate-،nds-threads-429633