درباره نویسنده

متا یک گزینه بهینهسازی تماس 60 ث،های در تولید سرنخ، ترافیک و اه، تبلیغات فروش برای انتشار اضافه کرده است تا به ،بوکارها اجازه دهد تبلیغات خود را برای دسترسی به افرادی که به احتمال زیاد در یک مکالمه طول،تر شرکت میکنند، بهینه کنند.
4. ویژگی تجاری قبل از تماس در Ads Manager
هیچ نشانه ای وجود ندارد که این ویژگی های جدید تعداد سرنخ هایی را که یک برند دریافت می کند افزایش دهد. مانند هر ویژگی جدید، گزینه های بهینه سازی و گزارش را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که از اه، و اه، تبدیل شما پشتیب، می کنند.
متا به تازگی 5 به روز رس، جدید برای تبلیغات تماس خود را اعلام کرده است. بهروزرس،های جدید برای کمک به ،بوکارها در ایجاد روابط بهتر با مشتری، یافتن سرنخهای با کیفیت بیشتر و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری برای رشد ،بوکارشان، در یک پست وبلاگی در نظر گرفته شده است.
1. پاسخ تماس بگیرید
اکنون ،بوکارها این گزینه را خواهند داشت که تبلیغات تماس را به،وان قالبی تحت هدف فروش/تبدیل در Ads Manager قرار دهند.
3. دهه 60 اه، اصلی، ترافیک و فروش را دنبال می کند
،بوکارها میتوانند زمینه بیشتری را در تبلیغات فراهم کنند تا به آموزش مشتریان بالقوه کمک کنند تا قبل از برقراری تماس، تصمیمات آگاهانه بگیرند.
5. تماس درون برنامه ای
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/meta-has-just-announced-5-new-call-ad-updates-388322
این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است و به مشتریان این امکان را میدهد تا از یک ،بوکار درخواست پاسخ دهند.

2. فراخو، تبلیغات در هدف فروش
جدید در زمین موتورهای جستجو