او بر اهمیت سرمایه گذاری در توسعه مسئولانه تاکید کرد، کاری که متا به طور مداوم انجام می دهد. Bosworth معتقد است که توقف پیشرفت چالش برانگیز است و درک تکامل یک فناوری قبل از تعیین اقدامات حفاظتی و اطمینان از ایمنی بسیار مهم است. وی درخواست این دادخواست را نه تنها غیرواقعی بلکه بی اثر می داند.
متا قصد دارد تا ماه دسامبر از فناوری اختصاصی هوش مصنوعی مولد خود درآمد ،ب کند و به Google در کاوش برنامه های کاربردی بپیوندد. این شرکت بیش از یک دهه است که روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است و اخیراً یک تیم هوش مصنوعی مولد جدید برای تمرکز بر تجاری سازی ایجاد کرده است.
فناوری هوش مصنوعی مولد، که می تواند فوراً جملات و گرافیک ایجاد کند، توسط OpenAI خالق ChatGPT تجاری شده است. با این حال، اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا، اصرار دارد که متا با تیم هوش مصنوعی مولد خود که اخیراً تشکیل شده، همچنان در لبههای برتر باقی بماند.
پشت منحنی. متا قصد دارد از هوش مصنوعی برای بهبود اثربخشی تبلیغات و استفاده از این فناوری در تمام محصولات خود از جمله فیس بوک و اینستاگرام استفاده کند. این شرکت همچنین قصد دارد از این فناوری در توسعه متاورس استفاده کند و تولید محتوا را در دسترستر کند. تحقیقات هوش مصنوعی متا در سال 2013 آغاز شد و در حال حاضر از نظر تعداد مطالعات منتشر شده تنها پس از گوگل قرار دارد.
با این حال، Bosworth با این دادخواست مخالف است و به سادگی می گوید: “نه”.
چرا ما اهمیت می دهیم. پیشرفتهای متا در فناوری هوش مصنوعی میتواند هدفگیری و اثربخشی تبلیغات را برای تبلیغکنندگان بهبود بخشد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند به تبلیغکنندگان کمک کنند تا مخاطبان هدف خود را بهتر درک کنند، مکانهای تبلیغاتی را بهینه کنند و محتوای تبلیغات را شخصیسازی کنند و در نتیجه کمپینهای مؤثرتری را به همراه داشته باشند.
علاوه بر این، همانطور که متا بر توسعه متاورس تمرکز می کند، تبلیغ کنندگان باید استراتژی های خود را برای تعامل موثر کاربران در این فضای مجازی جدید تطبیق دهند. پذیرش فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد تجارب تبلیغاتی فراگیر و تعاملی در متاورس بسیار مهم خواهد بود.