دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
نتفلی،. مشارکت جدید نتفلی، در این ماه راه اندازی شد و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات را از طریق پلتفرم سمت تقاضا Xandr ،یداری کنند. مایکروسافت هزینه فروش مجدد را دریافت خواهد کرد و کارشناسان پیشبینی میکنند که این مشارکت یک عامل درآمد هنگفت خواهد بود و به راحتی 10 میلیارد دلار از فروش تبلیغات یا بیشتر را پاک میکند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/microsoft-is-planning-to-double-the-size-of-its-ad-business-to-20-billion-389796
مایکروسافت به دنبال دو برابر ، ،ب و کار تبلیغاتی خود از 10 میلیارد دلار در سال به 20 میلیارد دلار درآمد است. رهبری چارچوب زم، مشخص نکرده است، اما اگر به هدف آنها برسد، ششمین فروشنده بزرگ تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان خواهد شد.
اما افزایش جستجو و تبلیغات “با افزایش حجم جستجو و Xandr انجام شد.” نادلا میگوید مایکروسافت «در طول سال گذشته، مناطق جغرافیایی ما را تقریباً 4 برابر افزایش داده است». مایکروسافت اج همچنین ممکن است به درآمدهای جستجو و تبلیغات Bing کمک کند. نادلا میگوید: «Edge سریعترین مرورگر در حال رشد در ویندوز است و همچنان به سهم خود ادامه میدهد زیرا مردم از ویژگیهای کوپن داخلی و مقایسه قیمت برای صرفهجویی در هزینه استفاده میکنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که تجارت تبلیغات مایکروسافت رشد می کند، به م،ای فرصت های بیشتری برای تبلیغ کنندگ، است که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود به فراتر از Google و Facebook هستند. گزینه های اضافی مانند تبلیغات درون بازی، نتفلی، و پلتفرم سمت تقاضا Xandr درها را برای ناشران و برندها به طور ی،ان باز می کند.
تو عمیق تر می تو،د مقاله کامل را از Business Insider بخو،د اینجا.
درباره نویسنده
ویژگی های تبلیغات متعدد مایکروسافت. ویژگی های تبلیغات مایکروسافت شامل جستجوی Bing، Xbox، MSN و بسیاری از وب سایت های دیگر است که از Xandr برای فروش تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند. مایکروسافت همچنین قالب های تبلیغاتی عمودی، تبلیغات کارت اعتباری را معرفی کرد و شبکه مخاطبان خود را به 66 بازار جدید گسترش داد.
بازی یکی دیگر از محرک های درآمد عالی مایکروسافت، بازی است. ،ید اکتیویژن بلیزارد هنوز در حال تعلیق است، اما اگر بتوان تبلیغات را از طریق Xandr ،یداری کرد، درآمد تبلیغات درون بازی می تواند یک نقطه فروش منحصر به فرد باشد.
درآمد جستجو و اخبار 16 درصد افزایش یافته است. مایکروسافت گزارش داد که درآمد تبلیغات سه ماهه اول سال مالی 23 آنها 16 درصد افزایش یافته است. اما امی هود، مدیر مالی مالی، در طول این تماس به تحلیلگران گفت: «کاهش هزینههای تبلیغاتی مشتری، که در اوا، سهماهه نیز ضعیف شد، بر جستجو در تبلیغات و راهحلهای بازاریابی لینکدین تأثیر گذاشت».
راب ویلک، معاون شرکت تبلیغات مایکروسافت، گفت که قصد دارد ،ید تبلیغات در داراییها را برای شرکا آسانتر کند. او در ماه اکتبر گفت: “ما کارهای لوله کشی زیادی برای انجام دادن داریم.” مصاحبه. مایکروسافت همچنین باید خود را از رقبایی که دارای ویژگیهای مشابه هستند اما ،بوکارهای تبلیغاتی بالغتری دارند، مانند گوگل متمایز کند. ویلک گفت مایکروسافت بیشتر از گوگل “شریک گرا” است.