پرش به محتوا
در اینجا خلاصه ای از مصاحبه اصلی SMX Advanced را مشاهده می کنید.
رسیدگی به مسائل جستجوی سنتی
اگرچه در حال حاضر تمرکز روی هوش مصنوعی محاوره ای است، Sainsbury-Carter گفت این پایان جستجوی سنتی نیست:
- “جستجوی سنتی از بین نمی رود و دلایل خوبی برای ادامه استفاده از آن وجود دارد. به همین دلیل است که ما بر ارائه تجربیات بصری و غوطه ورتر و همچنین تجربه تبلیغات عمودی جدید که در هیچ پلتفرم دیگری نمی تو،د پیدا کنید تمرکز می کنیم. “
کیفیت تبلیغات بر کمیت
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
از کلمات کلیدی گرفته تا موضوعات
به ،ب و کارهای محلی کوچکی که به دنبال بهبود رتبه بندی SERP خود هستند نیز توصیه شده است که مطمئن شوند نقشه های Bing را در وب سایت خود دارند. Sainsbury-Carter گفت: “برای تبلیغات لازم نیست.” “اما کمک می کند!”
هدایت ترافیک به ناشران اخبار
چه ناشران تجربیات چت هوش مصنوعی خود را از مایکروسافت تهیه کنند یا نه، Microsoft Advertising می تواند به آنها کمک کند تا با ارائه تبلیغات مرتبط که به طور خاص برای تجربه چت طراحی شده اند، از خدمات خود درآمد ،ب کنند.
- Sainsbury-Carter افزود: “این راه حل به ناشران و شرکت های برنامه انعطاف پذیری و کنترل بر تجربه کاربر می دهد – زیرا هیچ ، مخاطبان خود را بهتر از آنها نمی شناسد.” “آنها می توانند قالب های تبلیغاتی را که معتقدند برای مخاطبانشان بهترین است انتخاب کنند و آن را به گونه ای ادغام کنند که در تجربه بومی آنها طبیعی ترین احساس را داشته باشد. ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را به طور گسترده تر به بازار عرضه کنیم.”
Sainsbury-Carter هیچ عدد خاصی را فاش نکرد. اما او فاش کرد که افزایش CTR هم برای نتایج جستجو و هم برای تبلیغات اعمال میشود که خبر امیدوارکنندهای برای بازاریابان جستجو است.
هوش مصنوعی مکالمه ای باعث می شود افراد پرس و جوهایی را 3 برابر طولی که به طور متوسط در جستجوی سنتی دیده می شود اجرا کنند، به این م،ی که جزئیات بیشتری ارائه می دهند. این اطلاعات اضافی به ربات ها کمک می کند تا اه، کاربر را بهتر درک کنند و بنابراین می توانند پاسخ های دقیق تری ارائه دهند.
- “ما در اینجا یک فرصت بزرگ برای مشاغل کوچک می بینیم. آنها به جزئیات بیشتری نیاز دارند زیرا به دنبال پوشش کل جهان نیستند… بنابراین این فرصت برای ،ب جزئیات بیشتر کلیدی است.”
در خبرهای خوب بیشتر برای تبلیغکنندگان: مایکروسافت در حال کار بر روی فرصتهای بیشتری برای تبلیغکنندگان است تا تعامل کاربران را افزایش دهند، که میتواند دوباره منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.
هوش مصنوعی مکالمه ای به تبلیغات مایکروسافت می آید
علاوه بر این، مردم بیش از 200 میلیون ع، با ایجاد تصویر بینگ ایجاد کرده اند.
مایکروسافت اقدامات زیادی را برای جلوگیری از سوء استفاده از فناوری خود انجام داده است، مانند محدود ، تعداد چت های متوالی در هر جلسه و محدود ، تعداد کل چت ها در روز.
این چیزی است که دیروز از سخنر، اصلی یاد گرفتیم، که بررسی کرد چگونه هوش مصنوعی محاوره ای ممکن است بازاریابی جستجو را به طور اساسی تغییر دهد.
دادههای اولیه خبرهای خوبی را برای تبلیغکنندگان نیز نشان میدهد، زیرا هوش مصنوعی مکالمهای مایکروسافت نرخ کلیک بالاتری نسبت به جستجوی سنتی دارد که متعاقباً منجر به افزایش تبدیلها میشود.
- «به این دلیل است که سفر کاربر کوتاه شده است، بنابراین مسیر سریعتری برای تبدیل وجود دارد. Sainsbury-Carter گفت تا اینجا، خیلی خوب است، خلاصه اینجاست.
مایکروسافت تبلیغات بصری را در اولویت قرار داده است و قبلاً این ویژگی را برای تبلیغات هتل ها آزمایش کرده است. در مرحله بعد، در حال برنامه ریزی برای گسترش این تجربه برای سفر و املاک و مستغلات عمودی است.
Sainsbury-Carter اذعان کرد که نگر، های ایمنی و حفظ حریم خصوصی یک نقطه بحث بزرگ برای بازاریابان جستجو بوده است. او تاکید کرد که پرداختن به این مسائل در اولویت مایکروسافت بوده است.
بینگ جدید که در فوریه رونمایی شد، برای موفقیت در جایی طراحی شده است که نتایج جستجوی سنتی گاهی اوقات ممکن است ش،ت بخورند.
- «مشکل جه، جستجوی سنتی این است که میلیاردها جست و جو در حد مطلوب نیستند. Sainsbury-Carter گفت: گاهی اوقات یافتن اطلاعاتی که مردم به دنبال آن هستند دشوار است، و بنابراین ما بینگ چت را راه اندازی کردیم تا نتایج جستجو و پاسخ های بهتری به سوالات پیچیده ارائه کنیم.
مایکروسافت در حال بررسی روش های مختلف برای پیاده سازی هوش مصنوعی مکالمه در پلت فرم تبلیغاتی مایکروسافت است. کیا سینزبری-کارترمعاون تبلیغاتی شرکت مایکروسافت، دیروز در SMX Advanced به گرگ فین گفت.
به گفته Sainsbury-Carter، از CTRهای بالاتر گرفته تا افزایش بازگشت سرمایه گرفته تا هوش مصنوعی محاوره ای که برای اولین بار در تبلیغات ظاهر می شود، بینگ چت به طور خاص برای مق، با مشکلات جه، که در جستجوی سنتی تجربه می شود، طراحی شده است.
او اشاره کرد که بینگ چت با مشارکت کارشناسان هوش مصنوعی طراحی شده است و مطابق با مایکروسافت است. اصول هوش مصنوعی مسئول.
- Sainsbury-Carter گفت: “ما مطمئن شدیم که از تخصص مایکروسافت استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که چرخ را با این کار دوباره اختراع نمی کنیم. و ما همچنان به آموختن درس هایی از تجربیات دنیای واقعی و آزمایش های دنیای واقعی ادامه می دهیم.”
مایکروسافت روی حل مشکلات جستجوی تاریخی با ،یب قدرت مدلهای زبان بزرگ مانند هوش مصنوعی باز با فهرست جستجوی خود کار کرده است.
- Sainsbury-Carter گفت: “این برای اطمینان از ارائه نتایجی است که جاری، ذکر شده و، همانطور که گفتم، محاوره ای هستند.”
بینگ جدید برای تبلیغکنندگان: «تا اینجا خیلی خوب»
با این حال، در حالی که بینگ چت مطابق با بالاترین استانداردهای مایکروسافت توسعه یافته است، کارتر اعتراف کرد که آنها در انتظار مشکلاتی هستند.
- “ما محصول را بیرون نیاوردیم و نگفتیم که عالی است یا اینکه باید در هر نمونه از هر تعاملی از آن استفاده کنید و این محصول عالی خواهد بود. ما در حال یادگیری هستیم، اما خیلی سریع یاد میگیریم تا بتو،م به رویکرد ما را توسعه دهیم.”
Sainsbury-Carter تاکید کرد که این شرکت متعهد به سرمایه گذاری در یکپارچه سازی چت AI است و خاطرنشان کرد که بینگ چت “قوی تر از همیشه” است. او افزود: