مایکروسافت توییتر را از پلتفرم تبلیغاتی خود حذف کرد

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه مایکروسافت را بخو،د اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. از دست دادن دسترسی به توییتر از طریق ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی DMC به این م،ی است که تبلیغ کنندگان باید استراتژی های خود را تنظیم کنند و به طور بالقوه به دنبال پلتفرم های جایگزین برای مدیریت و ردیابی کمپین های توییتر باشند. از آنجایی که توییتر پس از تصاحب ایلان ماسک در حفظ آگهی‌دهندگان با چالش‌هایی مواجه شده است، این پیشرفت بر اهمیت اطلاع‌رس، در مورد تغییرات صنعت و سازگاری با ا،یستم بازاریابی دیجیتال در حال تکامل برای بهینه‌سازی تلاش‌های تبلیغاتی در بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی تاکید می‌کند.

عملکرد DMC. ویژگی Microsoft Advertising به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف را در یک مکان مدیریت کنند و به کاربران اجازه می‌دهد به توییت‌ها، پیام‌های پیامکی و پیام‌های فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین پاسخ دهند.

شرکت‌هایی که از تبلیغات مایکروسافت استفاده می‌کنند به ایجاد و مدیریت محتوا برای فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین از طریق پلتفرم ادامه خواهند داد، همانطور که قبلاً انجام دادند.

اعلامیه. کاربران تبلیغات مایکروسافت شروع به دریافت ایمیل هایی کرده اند که به آنها اطلاع می دهد که مرکز بازاریابی دیجیتال (DMC) نیز پشتیب، خود از توییتر را در همان تاریخ متوقف خواهد کرد. در نتیجه، کاربران از طریق ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مرکز بازاریابی دیجیتال، دسترسی به حساب های توییتر خود را از دست خواهند داد. امکان زمان‌بندی، ایجاد یا مدیریت توییت‌ها یا پیش‌نویس‌های توییت حذف می‌شود و کاربران نمی‌توانند توییت‌ها و تعامل قبلی خود را در پلتفرم تبلیغات مایکروسافت مشاهده کنند.

پستی که مایکروسافت توییتر را از پلتفرم تبلیغاتی خود حذف کرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-has-dropped-twitter-from-its-ad-platform-395816

در حالی که سرویس رسانه های اجتماعی به صورت رایگان به تبلیغ کنندگان ارائه می شد، به طور برجسته در داشبورد DMC تبلیغات مایکروسافت نمایش داده می شد. این ابزار در کنار ابزارهای تبلیغاتی اجتماعی و جستجوی پولی کار می‌کرد که به ،ب‌وکارها در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی پولی خود در پلتفرم‌هایی مانند Google Ads، فیس‌بوک، اینستاگرام و تبلیغات جستجوی مایکروسافت کمک می‌کرد.

سال گذشته، مایکروسافت بیش از 12 میلیارد دلار درآمد تبلیغات دیجیتال از تبلیغات ایجاد، مدیریت و اجرا شده از طریق پلتفرم تبلیغاتی خود به دست آورد.

این پیشرفت یک روز پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک، مالک توییتر در یک کنفرانس بازاریابی و تبلیغات قابل توجه برای جذب برندها به پلتفرم ظاهر شد. توییتر نیمی از بزرگترین تبلیغ کنندگان خود را پس از تصاحب ماسک از دست داده بود.

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که از 25 آوریل 2023، کمپین های هوشمند چند پلتفرمی دیگر از توییتر پشتیب، نمی کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است