مایکروسافت، BigCommerce برای راه‌اندازی آگهی‌ها و فهرست‌های بازار جدید با هم همکاری می‌کنند

جدید در زمین موتورهای جستجو

این همکاری جدید می تواند بخشی از تلاش مایکروسافت برای دو برابر ، میزان درآمد تبلیغاتی خود به 20 میلیارد دلار باشد. در هر صورت، این گامی در مسیر درست برای تبلیغ‌کنندگان و بازرگان، است که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود فراتر از Google و Facebook هستند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


ادغام یکپارچه برنامه‌های شریک مانند تبلیغات و فهرست‌های مایکروسافت ارزش و فرصت‌هایی را که ما می‌تو،م به تاجران خود در سرتاسر جهان ارائه دهیم تا به میلیون‌ها مشتری جدید بالقوه که در سراسر شبکه تبلیغاتی مایکروسافت جستجو می‌کنند، افزایش دهد.» شارون جی، معاون رشد درآمد و مدیر کل omnichannel در BigCommerce. «با افزودن یکپارچگی استراتژیک همه‌کاناله به فهرست ما، تاجران ما می‌توانند به طور یکپارچه عملیات همه‌کاناله خود را پیش ببرند و در عین حال رشد کانال جدید را باز کنند. BigCommerce به بهترین رویکرد ما، اولین شریک و تعهد ما به هدف عالی تجارت آزاد افتخار می کند. با این کار، بازرگانان می توانند به راحتی از راه حل های پیشرو و از پیش یکپارچه برای رسیدن به موفقیت بلندمدت خود استفاده کنند.

شارون گی، معاون رشد درآمد و مدیر کل omnichannel در BigCommerce

آنچه BigCommerce می گوید.

این مشارکت مزایایی را برای بازرگانان BigCommerce ارائه می دهد:

  • گسترش دسترسی مخاطب از طریق کانال های جدید. شبکه تبلیغاتی مایکروسافت هر ماه میلیاردها جستجو را مشاهده می‌کند و به بازرگانان این فرصت را می‌دهد تا محصولات را به میلیون‌ها مشتری بالقوه در Microsoft Bing، MSN، Microsoft Edge و از طریق شرکای سندیکایی مانند Ya،o! به نمایش بگذارند! و AOL، به نام چند.
  • رانندگی بیشتر با تجربه ،ید بهتر. از طریق برگه ،ید جدید مایکروسافت، بازرگانان می‌توانند فیدهای محصول را با ویژگی‌های خاصی فیلتر کنند که محتوای تبلیغاتی غنی‌تری ارائه می‌دهد، و نتایج جستجوی باریکی را که می‌تواند نرخ کلیک و تبدیل را افزایش دهد، صرفاً با آسان‌تر ، یافتن چیزی که ،یداران به دنبال آن هستند، می‌توانند.
  • نظارت و بهینه سازی عملکرد تبلیغات در زمان واقعی. بدون ،وج از BigCommerce Control Panel، بازرگانان می‌توانند عملکرد کمپین را با یک نمای لحظه‌ای ببینند یا گزارش‌های مفصلی را در یک محدوده وسیع یا دقیق، با ،اصر کلیدی خاص یا مقایسه‌های جانبی در بین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف اجرا کنند. تغییرات را می توان در زمان واقعی در وضعیت، بودجه و پیشنهادات ایجاد کرد و در عین حال به داشبورد راهنمایی شخصی و پشتیب، مشتری برای دریافت نتایج بهتر دسترسی داشت.

چگونه کار می کند. بازرگانان BigCommerce می توانند کاتالوگ های محصولات را مستقیماً با مرکز تجاری مایکروسافت همگام کنند. سپس می‌توانند کمپین‌های ،ید را برای تبلیغ کاتالوگ‌های محصولات و پیگیری عملکرد کمپین‌ها بدون ،وج از کنترل پنل BigCommerce ایجاد کنند.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چرا ما اهمیت می دهیم. جیسون مک کی، مدیر ارشد فروش شریک جه،، تبلیغات مایکروسافت می گوید:

شبکه تبلیغاتی مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce را با افرادی مرتبط می‌کند که قدرت ،ید بیشتری دارند، بیشتر با تبلیغات درگیر هستند و احتمال ،ید آنلاین بیشتری دارند. با تبلیغات و فهرست‌های مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce می‌توانند با مشتریان به روش‌های جدیدی ارتباط برقرار کنند و بازدهی قوی در هزینه‌ها برای رشد بلندمدت به دست آورند.

جیسون مک کی، مدیر ارشد فروش شریک جه،، تبلیغات مایکروسافت

مایکروسافت و BigCommerce به تازگی همکاری جدیدی را به نام “تبلیغات و لیست های مایکروسافت در بازار بزرگ تجارت” اعلام ،د. همکاری جدید به بازرگانان BigCommerce در ایالات متحده، بریت،ا و ANZ این امکان را می‌دهد تا مستقیماً فروشگاه‌های خود را ادغام کنند و به مخاطبان تبلیغاتی مایکروسافت بیش از یک میلیارد نفر دست یابند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-bigcommerce-team-up-to-launch-new-marketplace-ads-and-listings-391040

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است