چرا ما اهمیت می دهیم. اگر استراتژی هدفگیری جدید نتواند نتایج رضایتبخشی ایجاد کند (که محتملترین سناریو است)، تبلیغکنندگان ممکن است بودجههای تبلیغاتی خود را برای کمپینهای ناکارآمد هدر دهند.
علاوه بر این، هرگونه تغییر در پلتفرم تبلیغاتی توییتر میتواند پیامدهای گستردهتری برای صنعت تبلیغات رسانههای اجتماعی به،وان یک کل داشته باشد و به طور بالقوه منجر به تغییر در بهترین شیوههای تبلیغات در چندین پلتفرم شود. عدم قطعیت و تغییرات می تواند باعث شود تعداد کمی از تبلیغ کنندگان که هنوز در توییتر هستند، پلتفرم را ، کنند.
منبع: https://searchengineland.com/musk-gave-engineers-one-week-to-make-twitters-ad-targeting-work-like-google-393457
ما اقدامات اصلاحی (بدیهی) مرتبط ، تبلیغات را با کلمات کلیدی و موضوعات در توییتها انجام میدهیم، مانند کاری که گوگل با جستجو انجام میدهد.
برای ش،ت تنظیم کنید. مارسین کادلوچکا پس از پایان اخیر از سمت خود به ،وان مدیر مهندسی برای ،ب درآمد در توییتر، در توییتی در روز شنبه پیشنهاد کرد که ضرب الاجل یک هفته ای تعیین شده توسط ایلان ماسک غیرعملی است و اظهار داشت که او معتقد است 2 تا 3 ماه طول می کشد تا توییتر این کار را انجام دهد. واقعاً قابلیت های تبلیغاتی خود را افزایش دهد. منابع من تأیید کردهاند که ماسک این ج، زم، را درست قبل از ا،اج کا،وچکا و همچنین سایر کارمندان در بخش تبلیغات، مصرفکننده و فروش در جمعه گذشته تنظیم کرد.
این ارتباط زمینه ای را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 17 فوریه 2023