مارک سالتارلی در کمپین های راه اندازی و بازاریابی B2B با تولید تقاضا

برای کار با استارت آپ ها، به ویژه در داخل، باید آماده چرخش باشید. Pivoting بخشی از دنیای استارت‌آپ است و شما باید آماده باشید تا با محصول، مشتریان و ،ب‌وکار کلی بچرخید. اما او گفت که این می تواند ناامید کننده باشد.

مارک را در توییتر دنبال کنید @marketingbymark یا در لینکدین با پیدا ، مارک تی سالتارلی.

ما کمی در مورد مشکلات کار با یک استارت آپ SaaS در مراحل اولیه صحبت کردیم. مانند اینکه شرکت هنوز به طور کامل درک نکرده است که مشتری چه ،ی است یا باید باشد. همچنین، محصولات در مراحل اولیه دارای اشکالات و مشکلات زیادی هستند که می تواند ناراحت کننده باشد. سپس مدیران عامل و بنیانگذاران می توانند در مورد اینکه چگونه باید محصولات خود را بازاریابی کنند بسیار صاحب نظر باشند و مایل به گوش دادن به توصیه های یک متخصص نباشند. بنابراین کار او با این استارت‌آپ‌های بسیار زودرس تمام شد.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-205-34665.html

بازاریابی B2B و تولید تقاضا از طریق قیف:

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

سپس در مورد بازاریابی ،ب و کار به ،ب و کار از طریق تولید تقاضا و ردیابی تبدیل ها از طریق قیف صحبت کردیم. مارک به ما گفت که چگونه کمپین ها را از طریق چرخه ،ید مشتری در چندین حالت آن چرخه بهینه کنیم. او با استفاده از پلتفرم‌های CRM و اتوماسیون بازاریابی، کمپین‌هایی را ایجاد می‌کند تا در سطح کلمه کلیدی ببیند که کلمات کلیدی چه تعداد سرنخ ایجاد می‌کنند و چگونه ممکن است به سطوح مختلف سفر ،ید مشتری تبدیل شوند.

مت نمونه های بسیار جالبی از این موضوع را از طریق یک مطالعه موردی ارائه کرد. ما دوباره در مورد عملکرد عالی حدا،ر عملکرد با تبلیغات گوگل صحبت کردیم. گاهی اوقات مردم به دنبال چیزهای عجیب و غریب می گردند، و او گفت که مناقصه هوشمند می تواند در اینجا کمک زیادی کند. مت همچنین با بازاریابی مجدد وارد علف های هرز می شود. او از طرفداران بزرگ استفاده از آن در این فرآیند است.

مارک سالتارلی

مارک سالتارلی چند سالی در Cypress North کار می‌کرد، اما می‌خواست به داخل خانه برود و به Order، یک استارت‌آپ در مراحل بعدی، پیوست. ما کمی در مورد سابقه او در بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم، ابتدا در Toast، سپس FullFunnel، سپس Cypress North، و سپس جایی که او اکنون در Order است، کار کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است