پیوندهای Nofollow همچنین برای هدایت ترافیک به یک صفحه هدف کار می کنند. اگرچه ممکن است موتورهای جستجو ،وماً این نوع پیوندها را به ،وان رأی برای سئو حساب نکنند، مردم همچنان روی آنها کلیک می کنند تا بازدیدکنندگان را به سمت محتوای شما هدایت کنند.
لینکهای Nofollow برای سئو کار میکنند و به گوگل دستور میدهند که پیج رنک را به نش، اینترنتی مقصد منتقل نکند. فرآیند پیوند nofollow به وبسایتها اجازه میدهد تا لینکهای ،وجی ایجاد کنند که از رای سرمقاله برای سایت هدف خودداری کنند، بنابراین وزن اضافی برای رتبهبندی موتورهای جستجو اضافه نمیکند.
فرآیند پیوند Nofollow توضیح داده شد
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد نحوه عملکرد لینک های nofollow برای سئو لذت برده باشید.
با افزودن تگ nofollow به یک لینک، صاحبان وب سایت همچنین می توانند به موتورهای جستجو اطلاع دهند که کیفیت محتوای لینک شده را تضمین نمی کنند. این روش سئو به وبسایتها اجازه میدهد تا آزادانه به سایتهای دیگری که ممکن است محتوای مشکوک داشته باشند، بدون مرتبط شدن با دامنه یا انتقال ارزش لینک ،بنشده برای سئوی خارج از صفحه، پیوند دهند.
ویژگی های حمایت شده و UGC
با این حال، در سال 2019، گوگل الگوریتم های فهرست بندی و رتبه بندی خود را تغییر داد تا لینک های nofollow را به ،وان یک اشاره در نظر بگیرد. بخشنامه نیست این بدان م،ی است که در حالی که پیوندهای nofollow هنوز برابر با پیوندهای dofollow در نظر گرفته نمی شوند (ی،ی رای پیوندهایی که رتبه صفحه و سیگنال های اعتماد را منتقل می کنند)، سیستم های Google ممکن است هنوز پیوندهای nofollow را به ،وان رای اعتماد حساب کنند. همه چیز به کیفیت و اعتماد دامنه پیوند دهنده و صفحه وب بستگی دارد.
،صر طبیعی برای وب سایت ها
لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
لینک های Nofollow برای SEO خلاصه کار می کنند
در زیر، یک نمای کلی از فرآیند لینک nofollow دریافت خواهید کرد، از جمله توضیح مفصلی در مورد عوامل موثر در سئو که بر رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت تأثیر می گذارد.
همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
لینک های Nofollow چگونه برای سئو کار می کنند؟
بنابراین، داشتن ،یبی خوب از هر دو لینک nofollow و dofollow به ایجاد پروفایل بک لینک طبیعی تر برای وب سایت و همچنین URL های فردی در دامنه کمک می کند.
ترافیک ارجاعی را هدایت کنید
فرآیند پیوندهای nofollow شامل افزودن ویژگی rel=”nofollow” به تگ لنگر HTML یک لینک است. این امر به موتورهای جستجو میگوید که آن پیوند را دنبال نکنند، بنابراین مزایای سئو محدودی برای صفحه پیوند داده شده فراهم میکند.
ویژگی nofollow link همچنین زم، لازم است که یک وبسایت به یک URL در سایت دیگری پیوند میدهد که در ازای بکلینک برای آن پول پرداخت شده یا نوعی ارزش داده شده است. این به این دلیل است که موتورهای جستجو چنین پیوندهایی را غیرطبیعی می بینند و بنابراین باید به گونه ای بر،ب گذاری شوند که از دستورالعمل های موتور جستجو برای محافظت از اعتبار و اعتماد دامنه پیوند دهنده پیروی کند.
عوامل لینک Nofollow در سئو
Rel = “Nofollow” بر،ب
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.