لینکدین مقالات مشترکی را برای کاربران راه اندازی می کند تا بینش و مشاوره را به اشتراک بگذارند
لینکدین مقالات مشارکتی را معرفی کرده است، چیزی که آن را روشی کاملاً جدید برای به اشتراک گذاری دانش می نامد. من به شدت مخالف آن هستم، زیرا این واقعاً مانند برداشتی عالی از مقالات جمعبندی ک،یک است که برای نشان دادن «،د جمعیت» طراحی شدهاند.
هنگامی که برای اشتراکگذاری یک مثال کلیک میکنید، فیلدی ظاهر میشود که به شما اعلانهایی برای شروع میدهد (“یک چیزی که پیدا کردم…”؛ “در واقع من با آن مخالفم…”؛ “مثالی که دیدهام…”) .
چرا ما اهمیت می دهیم. لینکدین این را به ،وان راهی برای افزایش فالوورها، افزایش شهرت و کمک به جامعه تبلیغ می کند. همه اینها به طور بالقوه درست هستند – اما نکته مهمی که باید تماشا کنید “هر،مه همکاری” است. من کاملاً انتظار دارم که برخی از افراد سعی کنند با “همکاری” در بسیاری از این مقالات تا آنجا که ممکن است، دید خود را افزایش دهند.
مقاله مشارکتی لینکدین چیست؟ در اینجا نحوه توصیف آنها توسط LinkedIn آمده است:
مقالههای مشارکتی نوع جدیدی از مقاله هستند که توسط لینکدین با بینشهایی از جامعه لینکدین منتشر شده است. این مقالهها به،وان شروعکنندههای مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی، که با تیم تحریریه ما توسعه یافتهاند، آغاز میشوند، اما بدون دیدگاههای کارشناس، مانند شما کامل نیستند. ما از شما دعوت میکنیم تا ایدهها، مثالها و تجربیات شخصی خود را مستقیماً در بخشهایی از مقالات به اشتراک بگذارید تا اعضای ما بتوانند از شما بیاموزند.»
نشان جدید. به ،وان پاداشی برای به اشتراک گذاشتن دانش، دیدگاه ها و تجربیات خود، اعضای لینکدین می توانند نشان جدیدی از صدای برتر جامعه را برای حوزه های مهارتی خود ،ب کنند. نشان میتواند در نمایه لینکدین شما و در کنار مشارکتهای مقاله شما ظاهر شود.
حداقل پاسخ 125 کاراکتر است. حدا،ر پاسخ 750 کاراکتر است.
یادداشتی را در زیر ،وان خواهید دید: «به باز ، دانش جامعه با ما کمک کنید. بینش خود را به این مقاله مش، مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کنید.” همراه با توضیح لینکدین در مورد مقالات مشارکتی.
در دسترس همه نیست. لینکدین گفت که قصد دارد در ماه های آینده دسترسی را گسترش دهد. من امروز یک دعوتنامه دسترسی زودهنگام دریافت کردم، بنابراین ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است دسترسی زودهنگام داشته باشید.
لینکدین گفت که می تو،د مقالات را جستجو کنید یا مرور کنید. مقالات مش، نیز در فید شما یا به،وان اعلانهای بازشو در هفتههای آینده نشان داده میشوند. این اعلان به این صورت است:
در این مقاله به پایین اسکرول کنید و چندین درخواست برای “اشتراک گذاری یک مثال” مشاهده خواهید کرد.
به نظر می رسد لینکدین به طور پیش فرض تنها یک مشارکت را نشان می دهد. باید بزنی بارگذاری بیشتر برای دیدن مشارکت های دیگر احتمالاً، سهمی که بیشترین واکنشهای «بصیرتآمیز» را داشته باشد، آن جایگاه ویژه را دریافت میکند.
چگونه کار می کند. بیایید یک مثال را مرور کنیم. می تو،د با رفتن به هر صفحه مهارت لینکدین، مانند رسانه های اجتماعی.