لینکدین برای آزمایش تبلیغات ویدیویی در سرویس های پخش

چرا ما اهمیت می دهیم: بازاریابان به طور بالقوه می توانند بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهند و متعاقباً درآمد را افزایش دهند زیرا فرصتی برای دستیابی به مخاطبان هدف آنها کارآمدتر است.

چرا حالا؟ لینکدین بیشتر درآمد ۵ میلیارد دلاری خود را از تبلیغات فروخته شده در فید خبری خود به دست می آورد. پلتفرم شبکه اجتماعی که در حال حاضر 8 درصد از نظر فروش سال به سال افزایش یافته است، اکنون به دنبال افزایش سود بیشتر با کاوش در بخش پخش تبلیغات در حال رشد است.

این حرکت تنها دو هفته پس از آن صورت گرفت که لینکدین اعلام کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان آزمایش می‌کند.

پلتفرم شبکه حرفه ای با ارائه ویژگی های هوش مصنوعی مولد به تبلیغ کنندگان، جای پای گوگل ادز، متا و آمازون را دنبال کرده است.


منبع: https://searchengineland.com/linkedin-test-video-ads-streaming-services-428404

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


لینکدین چه گفته است؟ پنری پرایس، معاون راه‌حل‌های بازاریابی در لینکدین، توضیح داد: «تبلیغات ویدیویی درون جری، می‌تواند نحوه دسترسی برندها و ،یداران و جذب مخاطبان خود را تغییر دهد. رویترز.


بازاریابان ممکن است به زودی بتوانند تبلیغاتی را در سرویس های پخش ویدئو که به طور خاص کاربران لینکدین را هدف قرار می دهند، اجرا کنند.

یک محصول تبلیغاتی جدید در شرف آزمایش توسط پلتفرم شبکه اجتماعی است که متعلق به مایکروسافت است و هدف آن رسیدن به 930 میلیون مش، آن هنگام تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی است.

چه ویژگی های هوش مصنوعی برای تبلیغ کنندگان در لینکدین در دسترس است؟ پلتفرم شبکه اجتماعی دو هفته پیش پیشنهادهای کپی هوش مصنوعی را به تعداد محدودی از بازاریابان آمریکای شمالی ارائه کرد. با این حال، لینکدین پیشنهاد کرده است که این ویژگی را در چند ماه آینده در زبان ها و مناطق بیشتری معرفی خواهد کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است