چرا ما اهمیت می دهیم: بازاریابان به طور بالقوه می توانند بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهند و متعاقباً درآمد را افزایش دهند زیرا فرصتی برای دستیابی به مخاطبان هدف آنها کارآمدتر است.
چرا حالا؟ لینکدین بیشتر درآمد ۵ میلیارد دلاری خود را از تبلیغات فروخته شده در فید خبری خود به دست می آورد. پلتفرم شبکه اجتماعی که در حال حاضر 8 درصد از نظر فروش سال به سال افزایش یافته است، اکنون به دنبال افزایش سود بیشتر با کاوش در بخش پخش تبلیغات در حال رشد است.
این حرکت تنها دو هفته پس از آن صورت گرفت که لینکدین اعلام کرد که ویژگیهای هوش مصنوعی مولد را برای کمک به تبلیغکنندگان آزمایش میکند.
پلتفرم شبکه حرفه ای با ارائه ویژگی های هوش مصنوعی مولد به تبلیغ کنندگان، جای پای گوگل ادز، متا و آمازون را دنبال کرده است.
منبع: https://searchengineland.com/linkedin-test-video-ads-streaming-services-428404
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.