لیست های رایگان خرید گوگل: راهنمای عمیق


چه تجارت الکترونیکی داشته باشید یا یک ،ب و کار ،ده فروشی، به احتمال زیاد یک یا دو چیز در مورد Google S،pping شنیده اید.

اما ،ید گوگل دقیقا چیست؟ آیا ارزش استفاده دارد؟ و اگر چنین است، چگونه باید از آن استفاده کرد؟

این پست تمام اصول ،ید Google را پوشش می‌دهد و همه چیزهایی را که برای راه‌اندازی و راه‌اندازی در محبوب‌ترین موتور جستجوی ،ده‌فروشی دنیا نیاز دارید توضیح می‌دهد.

بنابراین اجازه دهید با برخی از اصول اولیه شروع کنیم.

،ید گوگل چیست؟

Google S،pping یک موتور ،ید مقایسه ای ارائه شده توسط Google است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولات را از طیف گسترده ای از فروشندگان آنلاین ،یداری، مقایسه و ،یداری کنند.

محصولات فهرست‌شده در Google S،pping اغلب به‌،وان تبلیغات در نتایج جستجوی معمولی Google ظاهر می‌شوند، معمولاً در یک چرخ فلک در بالای صفحه نتایج.

کاربران همچنین می توانند با مراجعه مستقیم به پلتفرم به آن دسترسی داشته باشند وب سایت ،ید گوگل یا با انتخاب برگه ،ید در جستجوی Google.

Google S،pping میلیون‌ها محصول و نظرات را در قالبی به‌راحتی قابل جستجو و بصری سازمان‌دهی می‌کند و یافتن محصول من، با بهترین قیمت را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند. ،یداران همچنین می توانند از فیلترهای متعدد این پلتفرم برای اصلاح بیشتر جستجوهای محصول خود، از جمله بر اساس محدوده قیمت، مکان یا برند استفاده کنند.

علاوه بر این، فهرست‌های محصولات حاوی نماد سبد ،ید گوگل را می‌توان مستقیماً از طریق پلتفرم ،یداری کرد (به طوری که ،یداران نیازی به بازدید از فروشگاه‌های شخص ثالث نداشته باشند) و با ضمانت پشتیب، Google برای آرامش بیشتر همراه هستند.

،ید گوگل چگونه کار می کند؟

تاجران باید فایلی به نام فید محصول را به Google ارسال کنند تا محصولاتشان در Google S،pping نمایش داده شود.

فید محصول شامل تمام داده‌های مربوطه از موجودی تاجر، از جمله ،اوین محصول، توضیحات، تصاویر و قیمت‌ها است.

الگوریتم Google این داده‌ها را پردازش می‌کند تا هر زمان که کاربران در جستجوی درخواست‌های مربوط به محصول هستند، محصولات تاجر را به نمایش بگذارد.

وقتی کاربران روی یکی از این لیست‌های محصول کلیک می‌کنند، برای تکمیل ،ید به وب‌سایت تاجر منتقل می‌شوند (به شرطی که کالا را نتوان مستقیماً از طریق Google S،pping ،یداری کرد).

تا آوریل 2020، تاجران هیچ گزینه ای جز پرداخت هزینه لیست محصولات در Google S،pping نداشتند.

از آن زمان، با این حال، گوگل معرفی کرده است لیست محصولات رایگان در برگه ،ید Google و جستجوی گوگل.

تبلیغات ،ید گوگل

نتیجه جستجوی گوگل برای xboxاسکرین شات از جستجو برای [xbox one series x]، گوگل، اکتبر 2022

می‌تو،د با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی ،ید در Google Ads، برای فهرست‌های محصولات برجسته‌تر هزینه کنید.

مانند سایر قالب‌های تبلیغاتی، قرار دادن تبلیغات ،ید شما در یک حراج تبلیغاتی تعیین می‌شود و هزینه هر کلیک (CPC) از شما دریافت می‌شود.

برخلاف تبلیغات متنی سنتی، تبلیغات Google S،pping بصری هستند و تصویری از محصول و اطلاعاتی مانند ،وان، قیمت و نام فروشگاه را نشان می‌دهند.

آنها می توانند در برگه ،ید، جستجوی Google، تصاویر گوگل و در وب سایت های شریک جستجوی Google ظاهر شوند.

نتیجه جستجوی گوگل برای xbox one

لیست های رایگان ،ید گوگل

اکنون می تو،د محصولات خود را به صورت رایگان در Google S،pping فهرست کنید، همانطور که می تو،د وب سایت خود را بدون نیاز به پرداخت در فهرست جستجوی Google فهرست کنید.

البته، فهرست‌های رایگان از اهمیت فهرست‌های حمایت‌شده لذت نمی‌برند، اما در سراسر ا،یستم Google، از جمله در برگه ،ید، جستجوی Google، تصاویر Google، و YouTube ظاهر می‌شوند.

در اینجا نمونه‌ای از فهرست‌های رایگ، است که در جستجوی Google در پانل دانش محصول ظاهر می‌شوند:

نتیجه گوگل برای xboxاسکرین شات از جستجو برای [xbox one series x]، گوگل، اکتبر 2022

آیا باید در Google S،pping لیست شوم؟

خلاصه بله!

در اینجا برخی از راه‌های اصلی که ،ید Google می‌تواند برای تجارت الکترونیک یا ،ب‌وکار ،ده‌فروشی شما مفید باشد، آورده شده است:

دید بیشتر محصول

با پشتیب، از محبوب ترین موتور جستجوی جهان، فهرست ، محصولات شما در Google S،pping می تواند به طور قابل توجهی دسترسی مشتریان شما را افزایش دهد.

علاوه بر این، استفاده از این سرویس به برند شما اجازه می‌دهد تا چندین بار در یک صفحه نتایج جستجوی Google ظاهر شود و در نتیجه میزان قرار گرفتن در معرض مشتریان بالقوه را چندین برابر کنید.

برای مثال، اگر لیست‌های ،ید رایگان و پولی Google را با تبلیغات جستجوی سنتی ،یب کنید – و وب‌سایت شما به طور ارگ،ک برای درخواست مورد نظر رتبه بندی می‌کند – Google می‌تواند هر چهار مورد را در نتایج جستجو نمایش دهد. همزمان.

قرار گرفتن در معرض کاربران با قصد ،ید بالا

طبیعتاً، کاربر، که مستقیماً به پلتفرم ،ید Google مراجعه می کنند، معمولاً قصد ،ید چیزی را دارند. بنابراین، تلاش برای ارائه لیست رایگان محصولات خود در یکی از محبوب ترین ویترین های جهان، کار بیهوده ای است.

علاوه بر این، فهرست‌های ،ید رایگان و پولی Google فقط در صورتی در جستجوی Google ظاهر می‌شوند که مطابق با هدف جستجوی کاربر تلقی شوند.

جاذبه ی بصری

تبلیغات ،ید نسبت به تبلیغات متنی خود بیشتر چشم نواز هستند.

هر زمان که کاربران برای یک محصول خاص جستجو می‌کنند یا تحقیقاتی را برای یافتن رنگ‌ها، سبک‌ها و اندازه‌های موجود انجام می‌دهند، به احتمال زیاد نتایجی را پیدا می‌کنند که تصاویر واقعی محصول را مفید نشان می‌دهند.

این به ،ه خود می تواند به کلیک بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر تبدیل شود.

نحوه افزودن محصولات به Google S،pping

اکنون که در مورد اصول اولیه ،ید Google و اینکه چگونه می‌تواند به رشد ،ب‌وکار شما کمک کند سریع هستید، بیایید ببینیم برای راه‌اندازی در این پلتفرم چه کاری باید انجام دهید.

1. یک حساب Google Merchant Center ایجاد کنید

داشبورد مرکز تجاری گوگلع، صفحه از وبلاگ تبلیغات و تجارت Google، اکتبر 2022

اولین گام برای فهرست ، محصولات خود در Google S،pping این است که a حساب Google Merchant Center.

این به ،وان یک مرکز مرکزی عمل می کند که در آن می تو،د نحوه نمایش کاتالوگ محصولات خود را در سراسر Google مدیریت کنید.

فرآیند تنظیم کاملاً خود توضیحی است.

از شما خواسته می شود که برخی از اطلاعات اولیه ،ب و کار را ارائه دهید، انتخاب کنید که چگونه می خواهید مشتریان خود را بررسی کنند (به ،وان مثال، در وب سایت شما یا از طریق Google)، و به شما دستور داده می شود تا وب سایت خود را تأیید کنید.

همچنین به شما این امکان داده می شود که در لیست محصولات رایگان شرکت کنید!

2. تصاویر محصول با کیفیت بالا ایجاد کنید

ما قبلاً دیده‌ایم که چگونه تصاویر محصول نقش اصلی را در تبلیغات ،ید بازی می‌کنند، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر محصول شما با کیفیت هستند.

این بدان م،است که هر تصویر باید محصول را به وضوح و با دقت با استفاده از پس‌زمینه تمیز ارائه کند.

بنابراین مطمئن شوید که از پوشاندن تصاویر، حاشیه های تصویر یا پس زمینه های چند رنگ خودداری کنید. شما همچنین باید به یک محصول در هر تصویر ب،بید، مگر اینکه محصول بخشی از یک بسته نرم افزاری باشد.

3. فید محصول خود را آپلود کنید

مرحله بعدی ارسال فید محصول است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فید محصول فایلی است که همه محصولاتی را که می‌خواهید از طریق Google S،pping تبلیغ کنید، فهرست می‌کند.

می‌تو،د فید محصول را در یک صفحه‌گسترده قالب‌بندی کنید، به هر محصول ردیف خاص خود را بدهید و ویژگی‌های محصول را در ستون‌های مختلف مشخص کنید.

می‌تو،د فید داده‌های الگو را در Google Merchant Center پیدا کنید.

در اینجا برخی از ویژگی هایی وجود دارد که Google برای ایجاد لیست محصولات پولی و رایگان به آنها نیاز دارد:

  • شناسایی: مانند یک واحد نگهداری سهام (SKU) برای شناسایی منحصر به فرد محصول.
  • ،وان: توصیف دقیق و سطح بالای محصول.
  • شرح: توضیحات بیشتر در مورد محصول.
  • دسترسی: مشخص ، اینکه آیا محصول در حال حاضر موجود است یا خیر.
  • قیمت: جزئیات قیمت محصول
  • ارتباط دادن: مشخص ، URL صفحه فرود محصول.
  • لینک تصویر: URL به تصویر اصلی محصول.

پس از تکمیل فید محصول خود، فایل را در Google Merchant Center آپلود کنید.

پس از ارسال فید محصول خود به Google Merchant Center، به هر محصول یک وضعیت محصول اختصاص داده می‌شود: فعال، در انتظار، تایید نشده یا در حال انقضا.

می‌تو،د دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی بررسی وضعیت محصول خود و همچنین تفکیک دقیق هر وضعیت و م،ای آن را بیابید. اینجا.

برای راهنمایی بیشتر در مورد ایجاد و آپلود فید محصول خود، این ویدیو را از Google بررسی کنید:

توجه: هر فایل به طور پیش فرض به حدا،ر 100000 مورد محدود می شود. (اگرچه شما می تو،د این را تغییر دهید ارسال یک درخواست.)

4. Google Merchant Center و حساب‌های Google Ads خود را پیوند دهید

برای تبلیغ محصولات خود از طریق تبلیغات Google S،pping، باید یک راه اندازی کنید تبلیغات حساب کاربری (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) و آن را به Google Merchant Center متصل کنید.

کلیک کنید بر روی پیوند دادن حساب گزینه ای در منوی تنظیمات Google Merchant Center برای پیوند دادن هر دو حساب.

سپس، کلیک کنید حساب کاربری را پیوند دهید در زیر بخش تبلیغات گوگل

5. کمپین ،ید گوگل خود را راه اندازی کنید

پس از پیوند هر دو حساب، باید یک کمپین ،ید گوگل ایجاد کنید.

می‌تو،د این را در Google Merchant Center یا Google Ads تنظیم کنید. در اینجا روند دومی وجود دارد:

  • انتخاب کنید کمپین ها، سپس کمپین جدید.
  • هدف کمپین خود را انتخاب کرده و انتخاب کنید ،يد كردن زیر نوع کمپین
  • تنظیمات کمپین خود را مشخص کنید، مانند نام کمپین، مکان، استراتژی مناقصه، بودجه روزانه و برنامه کمپین
  • نوع گروه تبلیغاتی را که می‌خواهید برای کمپین خود بسازید انتخاب کنید (گروه تبلیغاتی ،ید محصول برای تازه واردان ،ید Google بهترین است)
  • گروه تبلیغاتی خود را نام ببرید، حدا،ر پیشنهاد CPC خود را مشخص کنید (یا اگر یک گروه تبلیغاتی ،ید ویترینی را انتخاب کنید، پیشنهاد هزینه به ازای هر تعامل) را مشخص کنید و پس انداز کنید!

افکار نهایی

Google S،pping راهی ساده و در عین حال قدرتمند برای کشف محصولاتی که می‌خواهند با بهترین قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همه در یک مکان.

این پلتفرم نه تنها ،یداران را از دردسر بازدید از فروشگاه‌های آنلاین مختلف یک به یک صرفاً برای یافتن معامله من، نجات می‌دهد، بلکه آنها را قادر می‌سازد تا با جمع‌بندی دقیق داده‌های محصولات مختلف و نظرات مشتریان، تصمیمات ،ید آگاهانه‌تری اتخاذ کنند.

برای تجارت الکترونیک و ،ب‌وکارهای ،ده‌فروشی، Google S،pping پتانسیل دستیابی به مخاطبان زیادی از مشتریان با انگیزه را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، تصمیم اخیر گوگل برای باز ، این پلتفرم برای همه بازرگانان، به صورت رایگان، فرصتی بی‌سابقه برای ،ب‌وکارهایی مانند شما ایجاد کرده است تا با حداقل هزینه، مشتریان جدیدی به دست آورند.

با این اوصاف، وقت آن رسیده است که از این فرصت استفاده کنید و از ،ید Google در ،ب و کار خود نهایت استفاده را ببرید، خواه با لیست های رایگان، تبلیغات ،ید یا هر دو شروع کنید.

فروش خوبی داشته باشید!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: 13_P،kod/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-s،pping-free-listings-in-depth-guide/469347/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است