می تو،د بیشتر بیاموزید اینجا.
قو،ن ارزش تبدیل به شما امکان می دهد اطلاعات ارزش اضافی را ارائه دهید که قبلاً در حساب شما منع، نشده است (به ،وان مثال، حاشیه های مختلف برای انواع مختلف کاربران، یا ملاحظات ارزش مادام العمر) و بهینه سازی آن مقادیر را در زمان واقعی انجام دهید. گوگل توضیح داد که مقادیر تبدیل توسط قو،ن خاص تنظیم می شود (به ،وان مثال، افزایش ارزش برای کاربران در نیویورک تا 20٪) و در ستون ارزش تبدیل حساب شما گزارش می شود.
قو،ن ارزش تبدیل به شما امکان میدهد ارزش تبدیلها را همانطور که به ،بوکارتان مربوط میشود بیان کنید و به راحتی مقادیر تبدیلها را بر اساس موقعیت جغرافیایی، دستگاه و مخاطبان در زمان مزایده حراج تنظیم کنید.
گوگل اعلام کرد عملکرد جدید در Google Ads برای اعمال قو،ن برای بازدیدهای خاص از فروشگاه یا دستههای تبدیل فروش فروشگاه. این قو،ن ارزش تبدیل نامیده می شود و به شما امکان می دهد گزارش ارزش تبدیل و بهینه سازی Smart Bidding خود را تنظیم کنید.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-conversion-value-rules-34019.html
فقط یک نکته، قو،ن ارزش تبدیل به طور خاص جدید نیستند، آنها مربوط به سال 2021 هستند
می تو،د قو،ن ارزش تبدیل خود را در ستون ارزش تبدیل در سراسر گزارش حساب خود مرور کنید. قو،ن ارزش تبدیل نیز در زمان واقعی توسط Smart Bidding برای بهینه سازی ROAS هدف و به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل استفاده می شود. قو،ن ارزش تبدیل فقط برای کمپین های جستجو، ،ید، نمایش، و حدا،ر عملکرد اعمال می شود. هر قانون می تواند یک شرط اولیه و ثانویه داشته باشد.
مثالی که Google ارائه کرد این بود: «میتو،د مقادیر پیشفرض بازدید از فروشگاه یا فروش فروشگاه را در سطح کمپین تنظیم کنید: میتو،د ارزش بازدید از فروشگاه خود را برای کمپینهایی که اقلام بلیط بزرگ را تبلیغ میکنند، 100 دلار و برای کمپینهایی که قیمتهای پایینتر یا محصولات کم حاشیه را تبلیغ میکنند، 10 دلار تعیین کنید. “