ممکن است بخواهید برخی از قطعههای برجسته محبوبتر خود را بررسی کنید تا ببینید آیا پس از این تغییر ترافیک کمتری یا بیشتر را مشاهده میکنید – ی،ی اینکه آیا این تغییر بر نتایج شما تأثیر گذاشته است.
قطعه های ویژه گوگل متن هایلایت شده آبی را به دست می آورند
چرا ما اهمیت می دهیم. آیا قطعههای برجستهای که پاسخ را بهطور برجستهتری با این هایلایتهای آبی برجسته میکنند، نرخ کلیک را نسبت به یک قطعه برجسته معمولی کاهش میدهند؟ آیا اینها ممکن است به دلیل متن هایلایت شده باعث کلیک بیشتر شوند؟
درباره نویسنده

به نظر می رسد گوگل یک ویژگی برجسته آبی جدید را برای برخی از قطعات برجسته در نتایج جستجوی گوگل ارائه کرده است. Google ممکن است متن خاصی را که در پاسخ به سؤال شما مهم است، مستقیماً در نتیجه قطعه برجسته برجسته کند. همچنین، اندازه فونت قطعات برجسته با متن هایلایت شده آبی بزرگتر از قطعه های برجسته بدون متن هایلایت شده آبی است.
تست های قبلی در سپتامبر 2022، گوگل این ویژگی را با هر دو آزمایش کرد متن هایلایت شده زرد و آبی. به نظر می رسد گوگل مانند همه نمونه ها با نکات برجسته آبی پیش رفته است من دیده ام آبی هستند و زرد نیستند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/google-featured-snippets-،n-blue-highlighted-text-393931
چه چیزی شبیه است. در اینجا چند تصویر از پرسوجوها وجود دارد که قطعه برجسته متن آبی جدید را در جستجوی Google ایجاد میکنند:

