آنچه را که دوست دارید بیشتر نشان دهید و آنچه را که دوست ندارید کمتر نشان دهید. اولین فید جدید، امکان انتخاب نمایش بیشتر یا نمایش کمتر در پستهای افراد و انجمنهایی است که به آنها متصل هستید و همچنین پستهایی که فیسبوک توصیه میکند.
اگر ،بوکاری هستید که از فیسبوک برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده میکنید، با اطمینان از ارسال محتوای مرتبط و بهروز که برای فالوورهایتان مفید است، اطمینان حاصل کنید که امتیاز مرتبط بودن شما بالا باقی میماند.
تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه را بخو،د و جزئیات کامل این ویژگی های جدید را دریافت کنید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. هیچ ، نمی خواهد پست های افراد، مشاغل یا گروه هایی را ببیند که به آنها علاقه ای ندارند. حتی اگر عضو یک گروه باشید، بمباران شدن مداوم توسط پست های اعضا تجربه شما را در فیسبوک لذت بخش تر نمی کند.
درباره نویسنده
ویژگی نمایش بیشتر، نمایش کمتر به زودی در دسترس خواهد بود و به صورت دورهای در پستهای فید شما نشان داده میشود. با کلیک بر روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست می تو،د به گزینه های S،w دسترسی پیدا کنید.
فیس بوک به تازگی دو روش جدید را برای شما برای شخصی سازی فید خود اعلام کرده است. ویژگیهای جدید به شما این امکان را میدهند که کم و بیش محتوایی را که بر اساس هوش مصنوعی پلتفرم به شما پیشنهاد میشود، نشان دهید.
پستهای دوستان، خانواده و گروهها را سفارشی کنید. فیسبوک همچنین در حال آزمایش روشهای جدیدی برای کاربران است تا بتوانند پستهایی را که از دوستان و خانواده، گروهها، صفحات و شخصیتهای عمومی که به آنها متصل هستید، میبینند سفارشی کنند.
انتخاب نمایش بیشتر امتیاز رتبه بندی پستی را که دوست داشتید به طور موقت افزایش می دهد. انتخاب نمایش کمتر امتیاز رتبه بندی آن پست را کاهش می دهد. این نمرات به هوشمندتر، پاسخگوتر و متن، با اولویت های شما هوش مصنوعی کمک می کند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/facebook-offers-new-ways-to-customize-your-feed-388520