قابلیت های جدید ویرایش ویدیو. Meta ابزارهای ویرایش Reels را برای ویدیوهای Feed ارائه می کند تا به شما در ایجاد محتوای پویاتر کمک کند. ابزارهای جدید عبارتند از:
- ویرایش بدون درز: اگر از Meta Business Suite استفاده میکنید، میتو،د به ویژگیهای ویرایش صدا، موسیقی و متن از قبل موجود در Reels دسترسی داشته باشید. این ابزارهای جدید به شما کمک میکنند ،اصر خلاقانه را لایهبندی کنید و راحتتر زمان بگذارید، و به طور بالقوه منجر به یک محصول نهایی با کیفیت بالاتر میشود.
- ابزارهای بیشتر ویرایش کلیپ: اکنون این گزینه برای افزایش سرعت، مع، ، یا جایگزینی کلیپ ها، ارائه فرصت های بیشتری برای خلاقیت در محتوای خود خواهید داشت.
- صدای پیشرفته: اکنون می تو،د صدا را بیشتر آزمایش کنید، از جمله افزودن موسیقی و کلیپ های صوتی، ضبط صدا و کاهش نویز ناخواسته
- دسترسی HDR: اکنون می تو،د ویدیوهای HDR را از تلفن های خود در Reels آپلود کنید. کلیپ های آپلود شده همچنین اکنون می توانند با HDR کامل پخش شوند و در نتیجه محصول نهایی با کیفیت بالا تولید می شود.
متا چه گفته است؟ متا از طریق بی،ه ای که در این نشریه منتشر شد، گفت اتاق خبر فیسبوک:
- ما شروع به ارائه بهروزرس،هایی کردهایم که ابزارهای ویرایش حلقههای بیشتری را به فید میآورند، و ایجاد ویدیوهای پویا در فیسبوک را آسانتر میکند. چه ارسال ویدیویی برای دیدن دوستان و خانواده، چه تلاش برای دستیابی به افرادی که علایق مشابهی دارند. ، ابزارهای ویرایش ویدیوی ما این امکان را برای افراد فراهم میکند تا از طریق حلقهها یا ویدیوهای طول،، خود را به روشهای جدیدی بیان کنند.”
- “ویدئو هسته اصلی فیس بوک است – ویدئوهای کوتاه را می توان در اوایل سال 2007 در فید پست کرد. امروزه، بخش متقاطع منحصربفرد ما از حلقه ها، محتوای طول، مدت و زنده، مردم را به فیس بوک می آورد تا ویدئوهایی را در مورد چیزهایی که دوست دارند، چیزهای جدید تماشا کنند. آنها می خواهند در مورد آنها بدانند و با افراد واقعی با علایق مشابه ارتباط برقرار کنند.”
- ما همچنان به سرمایهگذاری هنگفت در ویدیو ادامه میدهیم، بنابراین امروز جدیدترین روشهایی را به اشتراک میگذاریم که ایجاد، کاوش، و تعامل با ویدیو در فیسبوک را برای مردم ممکن میکنیم.»
- “اما این تازه شروع است. ما به توسعه ابزارهای بیشتری برای سازندگان ادامه خواهیم داد تا بتوانند خود را بیان کنند، مخاطب ایجاد کنند و درآمد ،ب کنند، همراه با ویژگی های کشف و شخصی سازی که به شما کنترل بیشتری بر تجربه شما می دهد.”
جدید در زمین موتورهای جستجو
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.