فیس بوک به روز رسانی های متعددی را برای بهبود تجربه ویدیو ارائه می کند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

کشف و تجربه کاربر بهبود یافته است. فیس بوک همچنین با طراحی مجدد ویدیوی Explore، کشف ویدیوهای مربوط به موضوعات و گرایش های محبوب را برای کاربرانش آسان تر از همیشه می کند. این پلتفرم با ارائه محتوایی کار می‌کند که فکر می‌کند کاربر از آن لذت می‌برد و با استفاده از ،یبی از سرپرستی انس، و یادگیری ماشینی جالب خواهد بود.

متا چه گفته است؟ متا از طریق بی،ه ای که در این نشریه منتشر شد، گفت اتاق خبر فیسبوک:


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


چرا ما اهمیت می دهیم. فیس‌بوک به فروشگاهی یک‌جا تبدیل شده است که در آن مردم می‌توانند از بهترین ریل‌های اینستاگرام و فیسبوک لذت ببرند. این خبر بسیار خوبی برای بازاریابان است که کمپین های خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنند زیرا اکنون به مخاطبان فیس بوک دسترسی دارند، حتی اگر پروفایل فعالی نداشته باشند، و بنابراین دسترسی بالقوه آنها بیشتر از همیشه است. علاوه بر این، طراحی مجدد ساده شده به این م،ی است که کاربران فیس بوک کشف محتوای جدید را آسان تر از همیشه خواهند یافت و فرصت دیگری برای برندها فراهم می کند تا به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنند.

متا شروع به ارائه یک سری به روز رس، برای بهبود تجربه ویدیویی فیس بوک کرده است.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/meta-updates-to-enhance-facebook-video-experience-429549

ناوبری ساده تر. فیس بوک قصد دارد تا محتوای ویدیویی خود را تا حد امکان آسان کند و بنابراین شروع به ایجاد تعدادی از تغییرات، از جمله اصلاحات طراحی و ویژگی های جدید کرده است:

فرصت های تعامل بیشتر. نه تنها حلقه‌های اینستاگرام در فیس‌بوک ارائه می‌شوند و به برندها کمک می‌کنند تا به افراد بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنند، مردم اکنون این فرصت را دارند که بدون نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها، نظرات خود را روی این کلیپ‌ها بنویسند.

پلتفرم شبکه اجتماعی دارای موارد زیر است:

قابلیت های جدید ویرایش ویدیو. Meta ابزارهای ویرایش Reels را برای ویدیوهای Feed ارائه می کند تا به شما در ایجاد محتوای پویاتر کمک کند. ابزارهای جدید عبارتند از:


درباره نویسنده

نیکولا آگیوس