فقط 20 درصد گفتند که بعد از بهروزرسانی محتوای مفید گوگل متوجه تغییرات رتبهبندی شدهاند.
من شما را در جریان آنچه می بینم قرار می دهم، اما تا کنون، این به روز رس،، حتی از امروز صبح، بسیار رام به نظر می رسد.
همانطور که گزارش دادهایم، تا کنون، بهروزرس، محتوای مفید گوگل از نظر آنچه سئوکاران و ابزارها انتخاب میکنند، علیرغم آنچه همه ما فکر میکردیم اتفاق بیفتد، بسیار جزئی به نظر میرسد. به خاطر داشته باشید که به روز رس، انجام نشده است و ما انتظار بیشتری از آن داریم. آ نظرسنجی اخیر توسط Aleyda Solis تایید کرد که نشان می دهد که تنها 20٪ از سئوکاران متوجه تغییرات رتبه بندی، مثبت یا منفی، از زمان به روز رس، شده اند.
این با چیزی که من در انجمن های سئو و فضای سئو توییتر می بینم هماهنگ است. اما دوباره، من همچنین فکر می کنم ،، که متوجه تغییرات می شوند، ممکن است به این به روز رس، محتوای مفید خاص مرتبط نباشند. در عوض، ممکن است به چیز دیگری مربوط باشد. همه ما می د،م که بسیاری از متغیرها خارج از یک به روز رس، می توانند باعث تغییرات رتبه بندی در جستجوی گوگل شوند.
و من شرط می بندم که درصد خوبی از آن 20 درصد به اشتباه نظرسنجی را پر می کنند، یا نظرسنجی را درک نمی کنند یا تغییرات رتبه بندی را به به روز رس، محتوای مفید نسبت می دهند، زم، که ارتباطی با آن به روز رس، ندارد. البته هیچ راهی برای دانستن ما وجود ندارد.