فروش جمعه سیاه نزدیک به 12 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است


تورم و “افت احساسات مصرف کننده” عامل نسبتاً خاموش جمعه سیاه در ایالات متحده در سال جاری بود. با این حال، اعداد و ارقام نشان می دهد که مراکز ،ید در حال بازگشت هستند، زیرا مردم دوباره از تجربه ،ید آجری لذت می برند.

Adobe Analytics گفت فروش آنلاین با 2.3 درصد افزایش به 9.12 میلیارد دلار رسیده است. پیش‌بینی اولیه این شرکت 9 میلیارد دلار بود (برای چشم‌انداز، این درصد افزایش بسیار عقب‌تر از نرخ تورم کشور است که تقریباً 8 درصد است).

آمار ،ید. طبق گزارش Sensormatic Solutions، ،ده‌فروشان آجر و ملات که در دو جمعه سیاه گذشته با شیوع و محدودیت‌های کووید-19 دست و پنجه نرم می‌،د، امسال شاهد افزایش 2.9 درصدی بازدید از فروشگاه‌ها در مقایسه با سال 2021 بودند. جالب اینجاست که بازدید از فروشگاه های فیزیکی در روز شکرگزاری نسبت به سال گذشته 19.7 درصد افزایش یافته است.

بلومبرگ گزارش می دهد که ترافیک مراکز ،ید محصور 1.2٪ افزایش یافته است، و ترافیک به مراکز غیرمرکز، مانند مراکز استریپ و فروشگاه های مستقل، 4.7٪ در مقایسه با جمعه سیاه 2021 افزایش یافته است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اگرچه جمعیت کمتر بود، اما ،یداران بسیار طول،‌تر در صف منتظر ماندند زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها با مشکلات کارکنان مواجه بودند.

بازرگانان S،pify رکوردها را ش،تند. S،pify اعلام کرد یک بلک فرایدی رکورددار با فروش 3.36* میلیارد دلاری از آغاز جمعه سیاه در نیوزیلند تا پایان جمعه سیاه در کالیفرنیا.

  • اوج فروش در دقیقه: 3.5 میلیون دلار در جمعه سیاه در ساعت 12:01 بعد از ظهر EST
  • پرفروش ترین کشورها و شهرهایی که ،یداران از آنها ،ید کرده اند: ایالات متحده، بریت،ا و کانادا، با شهرهای پرفروش در جمعه سیاه از جمله لندن، نیویورک و لس آنجلس
  • دسته بندی محصولات برتر: پوشاک و لوازم جانبی، به دنبال آن سلامت و زیبایی، و خانه و باغ، با محصولات پرطرفدار از جمله Snocks GmbH (Boxers،rts)، رود (مایع لعاب پپتیدیو بروکلینن (ست ورق هسته لو،)**
  • میانگین قیمت سبد ،ید: $102.31 USD یا $105.10 USD بر اساس ارز ثابت
  • 15 درصد: سفارشات برون مرزی در سراسر جهان در جمعه سیاه به ،وان درصدی از کل سفارشات
  • 27٪: رشد فروش POS توسط بازرگانان S،pify در سراسر جهان نسبت به جمعه سیاه سال گذشته
  • عدم اطمینان اقتصادی بسیاری را به سمت روش های پرداخت جایگزین سوق داد. به ،وان مثال، سفارش‌های «اکنون ،ید، پرداخت دیرتر» (BNPL) در هفته 19 نوامبر 78 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافت. درآمدهای BNPL نسبت به مدت مشابه 81 درصد افزایش یافت

آنچه S،pify می گوید. دوشنبه سایبری جمعه سیاه به یک فصل ،ید کامل تبدیل شده است. آ، هفته ای که همه چیز را آغاز کرد، هنوز یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری سال است و تجار ما رکوردهای فروش جمعه سیاه را ش،ته اند. از نوهارلی فینکلشتاین، رئیس S،pify گفت. «تجار ما برندهای محبوبی را با جوامع وفادار ساخته اند که از آنها حمایت می کنند. این آ، هفته، ما در حال جشن گرفتن قدرت باورن،ی کارآفرینی در صحنه جه، هستیم.”

تو عمیق تر می تو،د کل مقاله را از بلومبرگ بخو،د اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. مصرف کنندگان همچنان ،ج می کنند. بازرگانان تجارت الکترونیک و تبلیغ‌کنندگ، که به صورت آنلاین تبلیغ می‌کنند باید همچنان تبلیغات را در اولویت قرار دهند و حتی پس از تعطیلات BFCM به اجرای تبلیغات ادامه دهند. اگرچه بسیاری هنوز با مشکلات زنجیره تامین مواجه هستند، آزمایش تخفیف ها و پیشنهادات مختلف باید در فصل کریسمس مهم باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/black-friday-sales-up-nearly-12-from-2021-389798

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است