
بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1404
جدید در زمین موتورهای جستجو
TikTok در حال آزمایش جستجوی بصری در فروشگاه، راه حل تجارت الکترونیک خود است. کاربران می توانند برای یافتن و ،ید محصولات مشابه ع، بگیرند یا تصویری آپلود کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. TikTok اخیراً با هدف تولید 20 میلیارد دلار فروش بیشتر به سمت تجارت الکترونیک حرکت کرده است. در حالی که این ویژگی امیدوارکننده به نظر می رسد، باید دید که آیا ثابت می کند که بازگشت سرمایه کافی برای برندهای تجارت الکترونیک دارد یا خیر.
فروشگاه TikTok چیست؟ فروشگاه TikTok که در ماه آوریل به صورت بتا راه اندازی شد، یک راه حل تجارت الکترونیک است که برای افزایش فروش و رشد برند طراحی شده است. این به کاربران اجازه می دهد تا محصولات را از سازندگان و مارک های مورد علاقه خود در یک تجربه واحد و بدون مشکل کشف و ،یداری کنند.
ولی. فروشگاه TikTok "بدتر از سایر کانال های TikTok و جاهای دیگر" عمل می کند. AdWeek گزارش شده است. اینستاگرام وارد تجارت الکترونیک شد اما در نهایت ویژگی های ،ید خود را در سال گذشته کاهش داد. ارزش تماشای آن را دارد تا ببینیم آیا TikTok به این موضوع پی می برد یا سرنوشت مشابهی را دنبال می کند.
درباره نویسنده
امتحان. محدود است و فقط در بازارهای غیر ایالات متحده در حال آزمایش است.
چگونه کار می کند. کاربر روی نماد دوربین در نوار جستجو کلیک می کند. در دوربین، TikTok به کاربران دستور می دهد: «برای یافتن محصولات مشابه، ع، بگیرید یا تصویری آپلود کنید».