درباره نویسنده

به وبینار بپیوندید با حضور ،م مویز BlueConic، مدیر اصلی موفقیت مشتری، و مهمان ویژه، تحلیلگر ارشد Forrester، جسیکا لیو، که در مورد وضعیت شخصی سازی مصرف کننده بحث می کنند و استراتژی، داده ها و فناوری مورد نیاز برای طراحی و اجرای موفقیت آمیز تجربیات شخصی سازی شده را تشریح می کنند.
برای اطلاع از این موضوع هماهنگ کنید:
جدید در زمین موتورهای جستجو
با افزایش نگر،های مربوط به حفظ حریم خصوصی، مصرفکنندگان در حال تجدیدنظر در مورد دادههایی هستند که میخواهند به برندها بدهند، و بیش از 80٪ از مدیران ارشد مدیریت میگویند که حریم خصوصی درک آنها از شخصیسازی را تغییر داده است.
• زم، که مصرف کنندگان خواهان شخصی سازی در طول چرخه عمر خود هستند.
• چرا تیم های بسیار فنی مورد نیاز نیست.
• نمونه های واقعی از اینکه چگونه داده های شخص اول می توانند قفل نوآوری را باز کنند.
BlueConic، پلتفرم پیشرو دادههای مشتری خالص، دادههای شخص اول شرکتها را از سیستمهای متفاوت آزاد میکند و آن را در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و هدایت رشد ،بوکار لازم باشد، در دسترس قرار میدهد. بیش از 350 شرکت در سراسر جهان، از جمله فوربس، هاینکن، ماتل، میشلین، شرکت تلیا و VF Corp، از BlueConic برای یکپارچه سازی داده ها در پروفایل های دائمی و در سطح فردی استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط تماس مشتری و سیستم ها برای پشتیب، از طیف وسیعی از موارد فعال می کنند. ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگی چرخه زندگی مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، ،ب درآمد مبتنی بر مخاطب، و موارد دیگر. BlueConic یک شرکت جه، با دفاتر در ایالات متحده و اروپا است.
منبع: https://searchengineland.com/overcoming-the-paradox-of-personalization-to-meet-consumer-expectations-392924