غلبه بر پارادوکس شخصی سازی برای برآوردن انتظارات مصرف کننده
BlueConic، پلتفرم پیشرو دادههای مشتری خالص، دادههای شخص اول شرکتها را از سیستمهای متفاوت آزاد میکند و آن را در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و هدایت رشد ،بوکار لازم باشد، در دسترس قرار میدهد. بیش از 350 شرکت در سراسر جهان، از جمله فوربس، هاینکن، ماتل، میشلین، شرکت تلیا و VF Corp، از BlueConic برای یکپارچه سازی داده ها در پروفایل های دائمی و در سطح فردی استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط تماس مشتری و سیستم ها برای پشتیب، از طیف وسیعی از موارد فعال می کنند. ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگی چرخه زندگی مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، ،ب درآمد مبتنی بر مخاطب، و موارد دیگر. BlueConic یک شرکت جه، با دفاتر در ایالات متحده و اروپا است.