بر،بهای ،وان جزو معدود داراییهایی هستند که بر رتبهبندیها تأثیر زیادی دارند و ما هنوز روی آنها کنترل داریم. بیایید از آنها بهترین استفاده را ببریم.
اگر اشاره کنیم اسناد گوگل در مورد ،اوین SERP (با نام مستعار، پیوندهای ،وان)، هیچ طول پیشنهادی برای بر،ب ،وان وجود ندارد.
آیا داشتن ،اوین طول، تر بر رتبه بندی تأثیر می گذارد؟
به طور خلاصه، لازم نیست برای بر،بهای ،وان خود به محدودیت 55 تا 60 کاراکتر پایبند باشید. ،اوین شما می توانند – و باید باشند – تا زم، که در حد عقل لازم باشد.
من دوست دارم نمونه هایی را ببینم که در آن همه چیز با تغییرات اخیر به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می رود، اما بیشتر مواردی که تا به حال دیده ام بسیار معقول به نظر می رسند. (همچنین، من عاشق دیدن تحلیل هایی مانند شما در مورد این تغییرات هستم!)
اگر بر،ب های ،وان طول، تر در SERP ها قطع یا بازنویسی شوند، آیا این روی رتبه بندی تاثیر نمی گذارد؟ خوشبختانه، لیلی ری این سوال را در توییتر مطرح کرد و این پاسخ را از گلن گیب دریافت کرد.
در این پست، اساس چنین نگر،هایی، بی،ه رسمی گوگل در مورد طول ،وان، و یافتههای من را پس از بررسی دستی 645 تگ ،وان در صفحه 1 SERPهای گوگل بررسی خواهیم کرد.
نمونه ای از بر،ب ،وان قطع شده در SERP
از نظر فنی، تعداد کاراکترهای یک بر،ب ،وان که گوگل می تواند در SERP ها نمایش دهد، بر حسب پی،ل اندازه گیری می شود. وقتی تگ ،وان شما خیلی طول، است، گوگل می تواند آن را به این صورت قطع کند.
به روز رس، بر،ب ،وان و عواقب آن
گپ زدن در جامعه سئو نمونه های زیادی از جایگزینی گوگل را نشان داد <،le> بر،بها در نتایج جستجو با ،اصر صفحه جایگزین مانند تگهای H1، متنهای جایگزین تصویر، نام فایلهای تصویری و گاهی اوقات متن انتخابشده حتی در کد منبع صفحه قرار نداشت. قابل توجه ترین بینش از به روز رس، بر،ب ،وان این است که “گوگل می خواهد ،اوین کوتاه تری در SERP ها نمایش داده شود.”
در اینجا یافته های من پس از بررسی دستی 645 بر،ب ،وان آمده است:
گوگل تمایل دارد ،اوین کوتاه تری را نمایش دهد. از 645 ،وان نمایش داده شده در SERP که من تجزیه و تحلیل کردم، تنها 79 (12٪) بالای 60 کاراکتر بودند که حدا،ر طول آن 68 کاراکتر بود.
از 645 URL، 286 URL (22%) دارای بر،ب ،وان HTML بلندتر از 60 کاراکتر بودند که حدا،ر طول آن 139 کاراکتر بود. این بدان م،است که میتو،د از محدودیت طول ،وان 60 کاراکتری بالاتر بروید، بریده شوید یا بازنویسی کنید. و همچنان در صفحه اول قرار دارد.
اگر صفحاتی را که اصلاً بر،ب ،وان نداشتند فیلتر کنیم، مواردی وجود داشت که گوگل در واقع طول تگ ،وان را افزایش داد. بنابراین حتی ،اوین کوتاهتر نیز میتوانند بازنویسی شوند. این در ،اوین صفحه پروفایل لینکدین بسیار رایج است. مثال:
برای این URL [https://ca.linkedin.com/in/michael-kuch-387740207] بر،ب ،وان HTML “Michael Kuch | لینکدین» اما گوگل تصمیم گرفت ،وان توصیفی طول، تری را به شرح زیر نمایش دهد:
طول ،اوین نمایش داده شده در SERP در 103 URL از 645 URL نمونه افزایش یافته است. این 16 درصد از کل نمونه است.
متداول ترین طول ،اوین نمایش داده شده در SERP در این نمونه بین 58-60 کاراکتر است (هیستوگرام زیر را ببینید).
این باعث شده است که بسیاری از سئوکارها تصور کنند که ،اوین طول، تر یا قطع می شوند یا بازنویسی می شوند و گوگل آنها را برای رتبه بندی در نظر نمی گیرد بلکه ،وان جدید نمایش داده شده در SERP ها را برای رتبه بندی در نظر می گیرد.
بی،ه رسمی گوگل در مورد طول ،وان چیست؟
این موضوع باعث ایجاد وحشت در جامعه سئو شده است. بسیاری از سئوکارها اهمیت اجتناب از بازنویسی ،وان را با اطمینان از کوتاه و در محدوده کاراکتر بودن ،اوین دو چندان ،د.
سردرگمی
اما اگر رتبه ای نداشته باشید، مهم نیست که ،اوین شما چقدر طول، هستند.
در آگوست 2021، گوگل یک بهروزرس، را با هدف بر،بهای ،وان منتشر کرد. این بهروزرس، به Google امکان میدهد ،و، متفاوت از ،وان موجود در تگ ،وان HTML به کاربران در SERP نشان دهد.
یکی این است که مطمئن شوید آنها در محدوده 55-60 کاراکتر قرار می گیرند. اگرچه سایر سئوکاران پیشنهاد می کنند که داشتن بر،ب ،وان تا 70 کاراکتر اشکالی ندارد.
سارا طاهر یک مشاور سئو کانادایی با بیش از 8 سال تجربه در این زمینه است. او بیشتر به خاطر نکات و معماهای سئوی خود که در حساب Linkedin خود به اشتراک می گذارد شناخته شده است. می تو،د در خبرنامه او ثبت نام کنید و وبلاگ او را بررسی کنید اینجا.
و توصیه میکند که «سعی کنید آن را در صفحه دقیق نگه دارید، اما من زیاد به طول آن و اینکه آیا به اندازه کافی طول، است یا خیلی طول، فکر نمیکنم. اگر صفحه شما را پر می کند، احتمالاً خیلی طول، است، اما اگر فقط یک جمله باشد که در یک خط یا دو خط قرار می گیرد، یک اقدام دستی برای آن دریافت نمی کنید.
گری. آیا داشتن بر،بهای ،le که طول،تر از فضای قابل نمایش و بخشهای آن باشد، ارزشی دارد؟
،اوین خود را برای رتبه اول بهینه کنید حتی اگر از محدودیت 60 تا 70 کاراکتر بالاتر بروید. سپس، آزمایش کنید تا نحوه ظاهر ،اوین خود را در SERP ها تنظیم کنید.
او افزود، «طول ،وان، این یک معیار ساخته شده خارجی است… از نظر فنی، محدودیتی وجود دارد، مانند مدت زم، که می تواند هر چیزی در صفحه باشد، اما تعداد کمی نیست. این 160 کاراکتر یا هر چیز دیگری نیست – 100، 200، 20 یا هر چیز دیگری.
راه های مختلفی برای بهینه سازی تگ ،وان وجود دارد.
این را در جای دیگری به اشتراک گذاشت پرس و جو “مخاطبین رنگی” بود که در ،وان و H1 ظاهر می شود. به جای یکی از آن ها، آنها از URL Slug به ،وان ،وان serp استفاده می کنند. pic.twitter.com/eg9IVgCEyO
اگر نگران قطع شدن یا بازنویسی ،وان خود هستید، بد،د که اینها نگر، های ثانویه هستند. رتبه بندی خوب بالاترین اولویت را دارد.
من مجموعه ای تصادفی از کلمات کلیدی را گردآوری کردم و ،اوین صفحه 1 SERP را برای هر یک از آن کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل کردم.
اما آیا این بدان م،است که آنها از ،اوین نمایش داده شده در SERP ها (که ممکن است به طور بالقوه قطع یا بازنویسی شوند) برای رتبه بندی به جای ،وان HTML استفاده می کنند؟
همچنین نگر، هایی وجود دارد که کوتاه شدن ،وان در نتایج جستجو یا بازنویسی آن توسط گوگل می تواند بر عملکرد ارگ،ک تأثیر منفی بگذارد.
درباره نویسنده
من می خواهم به این بحث پایان دهم. امیدواریم به،وان یک صنعت، به مشتریان توصیه نکنیم که بر،بهای ،وان خود را به خاطر آن «کوتاه» کنند – فقط به این دلیل که متریک طول ،وان تقریباً در تمام منابع آنلاین در مورد این موضوع بدون هیچ حقایق یا شواهدی در حال پخش است.
تگ های ،وان HTML ممکن است در SERP ها بازنویسی شوند زم، که:
خیلی طول، است.
مملو از کلمات کلیدی
وجود ندارد یا حاوی زبان تکراری “boilerplate” است (به ،وان مثال، صفحات اصلی ممکن است “Home” نامیده شوند).
این چیزی است که مو، در گوگل گفته است ساعت اداری SEO از 11 دسامبر 2020.
برای همه واضح است که گوگل ،اوین کوتاه تری را در SERP می خواهد.
گوگل همیشه توضیح داده است که آنچه شما در تگ ،وان ارائه میدهید همان چیزی است که استفاده میشود (مهم نیست که سیستمهای آنها به صورت پویا ،وان را در SERP به چه تغییری میدهند). من بررسی کردم و هنوز تغییرات زیادی ندیدم. Def. برخی (به ویژه بر،ب های برند در پایان)، اما هیچ چیز دیوانه کننده ای نیست.
راب وودز اتفاقی را گزارش کرد که در آن تگ ،وان با URL Slug جایگزین شد:
برای مشاهده نمونه کامل، این را بررسی کنید برگه گوگل.
طول تگ ،وان در سال 2023
هنگامی که این به روز رس، منتشر شد، باعث سر و صدا در جامعه سئو شد، زیرا بسیاری از سئوکاران گزارش کرده اند که بازنویسی ،وان “به طرز وحشتناکی اشتباه” بوده است. این حتی باعث شد جان مو، گوگل در این مورد توییت کند:
که ایلیز پاسخ بسیار واضح و دقیقی به آن داد، «بله».
بنابراین چه ،اوین شما در SERP ها قطع شوند یا بازنویسی شوند، گوگل همچنان از تگ ،وان HTML برای ملاحظات رتبه بندی استفاده می کند و نه ،اوین نشان داده شده در SERP.
تحلیل من
در یک جستجو در ،مت ضبطجان مو، گوگل از گری ایلیز در مورد طول تگ ،وان پرسید:
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
تگ ،وان یکی از مهمترین ،اصر سئو است. می تواند تاثیر زیادی در رتبه بندی شما داشته باشد. در تجربه من، بهینهسازی تگهای ،وان میتواند به رتبهبندی تقویتی قوی بدهد.