که ایلیز پاسخ بسیار واضح و دقیقی به آن داد، «بله».
بنابراین چه ،اوین شما در SERP ها قطع شوند یا بازنویسی شوند، گوگل همچنان از تگ ،وان HTML برای ملاحظات رتبه بندی استفاده می کند و نه ،اوین نشان داده شده در SERP.
تحلیل من
او افزود، «طول ،وان، این یک معیار ساخته شده خارجی است… از نظر فنی، محدودیتی وجود دارد، مانند مدت زم، که می تواند هر چیزی در صفحه باشد، اما تعداد کمی نیست. این 160 کاراکتر یا هر چیز دیگری نیست – 100، 200، 20 یا هر چیز دیگری.
به طور خلاصه، لازم نیست برای بر،بهای ،وان خود به محدودیت 55 تا 60 کاراکتر پایبند باشید. ،اوین شما می توانند – و باید باشند – تا زم، که در حد عقل لازم باشد.
درباره نویسنده
در یک جستجو در ،مت ضبطجان مو، گوگل از گری ایلیز در مورد طول تگ ،وان پرسید:
اگر بر،ب های ،وان طول، تر در SERP ها قطع یا بازنویسی شوند، آیا این روی رتبه بندی تاثیر نمی گذارد؟ خوشبختانه، لیلی ری این سوال را در توییتر مطرح کرد و این پاسخ را از گلن گیب دریافت کرد.
گری. آیا داشتن بر،بهای ،le که طول،تر از فضای قابل نمایش و بخشهای آن باشد، ارزشی دارد؟
در اینجا یافته های من پس از بررسی دستی 645 بر،ب ،وان آمده است:
- گوگل تمایل دارد ،اوین کوتاه تری را نمایش دهد. از 645 ،وان نمایش داده شده در SERP که من تجزیه و تحلیل کردم، تنها 79 (12٪) بالای 60 کاراکتر بودند که حدا،ر طول آن 68 کاراکتر بود.
- از 645 URL، 286 URL (22%) دارای بر،ب ،وان HTML بلندتر از 60 کاراکتر بودند که حدا،ر طول آن 139 کاراکتر بود. این بدان م،است که میتو،د از محدودیت طول ،وان 60 کاراکتری بالاتر بروید، بریده شوید یا بازنویسی کنید. و همچنان در صفحه اول قرار دارد.
- اگر صفحاتی را که اصلاً بر،ب ،وان نداشتند فیلتر کنیم، مواردی وجود داشت که گوگل در واقع طول تگ ،وان را افزایش داد. بنابراین حتی ،اوین کوتاهتر نیز میتوانند بازنویسی شوند. این در ،اوین صفحه پروفایل لینکدین بسیار رایج است. مثال:
- برای این URL [
https://ca.linkedin.com/in/michael-kuch-387740207
] بر،ب ،وان HTML “Michael Kuch | لینکدین» اما گوگل تصمیم گرفت ،وان توصیفی طول، تری را به شرح زیر نمایش دهد:
- برای این URL [
- طول ،اوین نمایش داده شده در SERP در 103 URL از 645 URL نمونه افزایش یافته است. این 16 درصد از کل نمونه است.
- متداول ترین طول ،اوین نمایش داده شده در SERP در این نمونه بین 58-60 کاراکتر است (هیستوگرام زیر را ببینید).
و توصیه میکند که «سعی کنید آن را در صفحه دقیق نگه دارید، اما من زیاد به طول آن و اینکه آیا به اندازه کافی طول، است یا خیلی طول، فکر نمیکنم. اگر صفحه شما را پر می کند، احتمالاً خیلی طول، است، اما اگر فقط یک جمله باشد که در یک خط یا دو خط قرار می گیرد، یک اقدام دستی برای آن دریافت نمی کنید.
هنگامی که این به روز رس، منتشر شد، باعث سر و صدا در جامعه سئو شد، زیرا بسیاری از سئوکاران گزارش کرده اند که بازنویسی ،وان “به طرز وحشتناکی اشتباه” بوده است. این حتی باعث شد جان مو، گوگل در این مورد توییت کند:
بر،بهای ،وان جزو معدود داراییهایی هستند که بر رتبهبندیها تأثیر زیادی دارند و ما هنوز روی آنها کنترل داریم. بیایید از آنها بهترین استفاده را ببریم.
برای مشاهده نمونه کامل، این را بررسی کنید برگه گوگل.
طول تگ ،وان در سال 2023
گوگل همیشه توضیح داده است که آنچه شما در تگ ،وان ارائه میدهید همان چیزی است که استفاده میشود (مهم نیست که سیستمهای آنها به صورت پویا ،وان را در SERP به چه تغییری میدهند). من بررسی کردم و هنوز تغییرات زیادی ندیدم. Def. برخی (به ویژه بر،ب های برند در پایان)، اما هیچ چیز دیوانه کننده ای نیست.
– گلن گیب (@glenngabe) 18 آگوست 2021
اما آیا این بدان م،است که آنها از ،اوین نمایش داده شده در SERP ها (که ممکن است به طور بالقوه قطع یا بازنویسی شوند) برای رتبه بندی به جای ،وان HTML استفاده می کنند؟
راب وودز اتفاقی را گزارش کرد که در آن تگ ،وان با URL Slug جایگزین شد:
اگر اشاره کنیم اسناد گوگل در مورد ،اوین SERP (با نام مستعار، پیوندهای ،وان)، هیچ طول پیشنهادی برای بر،ب ،وان وجود ندارد.
آیا داشتن ،اوین طول، تر بر رتبه بندی تأثیر می گذارد؟
در آگوست 2021، گوگل یک بهروزرس، را با هدف بر،بهای ،وان منتشر کرد. این بهروزرس، به Google امکان میدهد ،و، متفاوت از ،وان موجود در تگ ،وان HTML به کاربران در SERP نشان دهد.
یکی این است که مطمئن شوید آنها در محدوده 55-60 کاراکتر قرار می گیرند. اگرچه سایر سئوکاران پیشنهاد می کنند که داشتن بر،ب ،وان تا 70 کاراکتر اشکالی ندارد.
اگر نگران قطع شدن یا بازنویسی ،وان خود هستید، بد،د که اینها نگر، های ثانویه هستند. رتبه بندی خوب بالاترین اولویت را دارد.
من مجموعه ای تصادفی از کلمات کلیدی را گردآوری کردم و ،اوین صفحه 1 SERP را برای هر یک از آن کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل کردم.
،اوین خود را برای رتبه اول بهینه کنید حتی اگر از محدودیت 60 تا 70 کاراکتر بالاتر بروید. سپس، آزمایش کنید تا نحوه ظاهر ،اوین خود را در SERP ها تنظیم کنید.
من می خواهم به این بحث پایان دهم. امیدواریم به،وان یک صنعت، به مشتریان توصیه نکنیم که بر،بهای ،وان خود را به خاطر آن «کوتاه» کنند – فقط به این دلیل که متریک طول ،وان تقریباً در تمام منابع آنلاین در مورد این موضوع بدون هیچ حقایق یا شواهدی در حال پخش است.
گپ زدن در جامعه سئو نمونه های زیادی از جایگزینی گوگل را نشان داد
<،le>
بر،بها در نتایج جستجو با ،اصر صفحه جایگزین مانند تگهای H1، متنهای جایگزین تصویر، نام فایلهای تصویری و گاهی اوقات متن انتخابشده حتی در کد منبع صفحه قرار نداشت. قابل توجه ترین بینش از به روز رس، بر،ب ،وان این است که “گوگل می خواهد ،اوین کوتاه تری در SERP ها نمایش داده شود.”تگ های ،وان HTML ممکن است در SERP ها بازنویسی شوند زم، که:
- خیلی طول، است.
- مملو از کلمات کلیدی
- وجود ندارد یا حاوی زبان تکراری “boilerplate” است (به ،وان مثال، صفحات اصلی ممکن است “Home” نامیده شوند).
سارا طاهر یک مشاور سئو کانادایی با بیش از 8 سال تجربه در این زمینه است. او بیشتر به خاطر نکات و معماهای سئوی خود که در حساب Linkedin خود به اشتراک می گذارد شناخته شده است. می تو،د در خبرنامه او ثبت نام کنید و وبلاگ او را بررسی کنید اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/،le-tag-length-388468
در این پست، اساس چنین نگر،هایی، بی،ه رسمی گوگل در مورد طول ،وان، و یافتههای من را پس از بررسی دستی 645 تگ ،وان در صفحه 1 SERPهای گوگل بررسی خواهیم کرد.
نمونه ای از بر،ب ،وان قطع شده در SERP
اما اگر رتبه ای نداشته باشید، مهم نیست که ،اوین شما چقدر طول، هستند.
برای همه واضح است که گوگل ،اوین کوتاه تری را در SERP می خواهد.
این باعث شده است که بسیاری از سئوکارها تصور کنند که ،اوین طول، تر یا قطع می شوند یا بازنویسی می شوند و گوگل آنها را برای رتبه بندی در نظر نمی گیرد بلکه ،وان جدید نمایش داده شده در SERP ها را برای رتبه بندی در نظر می گیرد.